سلامی: به هر اقدام دشمن پاسخ قاطع خواهیم داد

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: فرمانده کل سپاه گفت: همانطور که در پایتخت کشور عزیزمان تهران، هر وجب زمین به اندازه جان تمام ملت ایران، یک قدمی سه جزیره ارزشمند است. برای همه مردم مختلف ایران ارزشمند است.»

صبح امروز (13 دی ماه) به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و بازدید از یگان ها، سامانه ها و تجهیزات نظامی مستقر در جزیره بوموسی و ارزیابی آمادگی دفاعی و رزمی آنها، سردار سرلشکر حسینی سلامی گفت. : ما تسلیم نمی شویم.

وی گفت: ما در عمل نشان داده ایم و در صحبت های خود می گوییم اگر دشمن اقدامی علیه ما انجام دهد، پاسخ متقابل، قاطع و ملموس خواهیم داد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این بازدید به بیان سیاست های دفاعی نیروی دریایی سپاه در حفاظت از جزایر سه گانه به ویژه بوموسی پرداخت.

سردار سلامی افزود: همانطور که در تهران پایتخت کشور عزیزمان هر وجب خاک به اندازه جان همه مردم ایران ارزشمند است، یک وجب از خاک این جزایر نیز برای همه مردم مختلف ارزش دارد. ایران زندگی آنهاست.”

وی شرایط و آمادگی دفاعی و رزمی جزایر را اطمینان بخش، قاطع، مستحکم و نشکن عنوان کرد و افزود: با آمادگی در اینجا هستیم تا با اراده الهی که در حد مطلوب است آشنا شویم.

فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوالی درباره برخورد با تجاوز به امنیت و منافع ملی کشورمان به ویژه در حوزه دریایی، ادامه داد: بارها ثابت کرده‌ایم که از هیچ تهدیدی دست برنداشته‌ایم. ما تسلیم نمی شویم.

سرلشکر سلامی با تشریح توانمندی ها و آمادگی دفاعی و رزمی نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه به ویژه در سال های اخیر به توانمندی ها و موفقیت های فوق العاده ای دست یافته است و آنچه امروز شاهد آن هستیم بخشی از توان و اقتدار سپاه در دریا است. .

وی افزود: توانایی مقابله با لایه های فرعی نامطلوب و دستیابی به قابلیت قدرتمند زیرسطحی که هم حول محور اکتشاف و هم پیاده سازی زیر آب می چرخد، در قابلیت ها نهفته است.

فرمانده کل سپاه دارای تعداد زیادی مین هوشمند ساخت زیردریایی با قابلیت های عملیاتی عالی و همچنین قابلیت پرتاب بمب های هوشمند از آسمان توسط هواپیماهای بدون سرنشین یا بدون سرنشین با قابلیت هدف قرار دادن دشمنان در عمق زمین است. وی گفت: دریا را یکی از مظاهر اقتدار نیروی دریایی سپاه نابود کنید.

سرلشکر سلامی نسل جدید پهپادهای عمود پرواز با قابلیت عملیات در فواصل مختلف از کشتی ها را از دیگر مولفه های کلیدی توانمندی نیروی دریایی سپاه برشمرد و گفت: افشای این حق.

فرمانده کل سپاه با اشاره به توانمندی های روحی و رزمی رزمندگان و ملوانان جوان نیروی دریایی سپاه و شور و شوق و انگیزه آنها برای حضور در مناطق سخت و خطرناک تاکید کرد: آنها در حال رشد هستند و این سرزمین هرگز نخواهد بود. همان از چنین افرادی دوری کنید.

سردار سلامی در پایان با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار معزز و جاویدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی که صحنه های بزرگی را در جهان اسلام برای مبارزه با دشمنان منفور اسلام رقم زد، گفت: شکست خوردیم و آشکارا شکست خوردیم. دشمنان امت اسلامی از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ویژه در مبارزه با تروریسم تکفیری و داعش.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما