سنگاپور سیستم دفاعی موبایل خود را با Ghost Robotics توسعه می دهد

[ad_1]

آژانس علوم و فناوری دفاعی سنگاپور (DSTA) با استارتاپ Ghost Robotics مستقر در فیلادلفیا همکاری کرده تا استفاده از ربات های مختلف را برای اهداف امنیتی ، دفاعی و بشردوستانه شناسایی کند.

آنها در حال بررسی و توسعه سیستم های رباتیک متحرک و فناوری های مرتبط با آنها هستند که می توانند در مناطق شهری و محیط های سخت مورد استفاده قرار گیرند. در بیانیه مشترک همچنین آمده است که این همکاری باعث می شود Ghost Robotics با سیستم های فرمان ، کنترل و ارتباطات DSTA C3 سازگار باشد.

آژانس دولتی سنگاپور گفت که قابلیت C3 مرکز عصبی سکوها و مراکز فرماندهی نظامی است که از تجزیه و تحلیل داده ها ، هوش مصنوعی و فناوری بینایی رایانه ای برای هماهنگی و تأثیرگذاری بیشتر در این نوع عملیات نظامی استفاده می کند.

سنگاپور

سیستم روباتیک C3 این قابلیت را دارد که همزمان چندین سیستم زمینی و هوایی بدون سرنشین را کنترل و نظارت کند ، اگرچه برای برخی از ماموریت ها می تواند شرایط عادی مانند نظارت در محیط های شلوغ شهری را فراهم کند.

با این مشارکت ، DSTA و Ghost Robotics می توانند “فن آوری ها و برنامه های جدید” را برای هواپیماهای بدون سرنشین چهارپایی که با کنترلرهای چند محور ادغام شده اند ، آزمایش و توسعه دهند. این کنترلرها نحوه تعامل وسایل نقلیه مستقل با محیط و اجسام موجود در آن را افزایش می دهند. فن آوری های قدرت ، مانند باتری های حالت جامد یا پیل های سوختی ، می توانند برای مدت طولانی در سیستم های روباتیک اعمال شوند.

روی چان ، معاون اجرایی DSTA و مدیر سیستم های سنگاپور لندز ، گفت:

در دنیایی که فناوری به سرعت در حال پیشرفت است ، همکاری نزدیک بین سازمان ها برای ایجاد راه حل های نوآورانه مورد نیاز است. با همکاری DSTA و Ghost Robotics ، امیدواریم قابلیت های روباتیک را برای محافظت و شکل دادن به میدان های نبرد در آینده افزایش دهیم. ما تصور می کنیم که روزی این ربات بهترین دوست دفاعی ما می شود و برای انجام عملیات خطرناک تر و پیچیده تر در مناطق دشوار مورد استفاده قرار می گیرد.

به گفته Ghost Robotics ، هواپیماهای بدون سرنشین چهارپای این شرکت برای زمین های نامنظم طراحی شده اند که در آن تجهیزات با چرخ های معمولی نمی توانند به طور کارآمد کار کنند.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما