سه راز درباره خودارضایی که هنوز از شما پنهان می کنند

مدیتیشن را شروع کنید تا سفری را به سوی افزایش آگاهی، آگاهی و ترک اعتیاد به خودارضایی برای همیشه آغاز کنید. Culibonia ("مقعد خوب") یک اصطلاح طنز برای روسپی با این تخصص بود. Os impurum، "دهان کثیف" یا "دهان نجس" اصطلاحی بود که به ویژه برای کسانی که رابطه جنسی دهانی انجام می دادند سوء استفاده می کردند. استعاره های رایج فیکوس، «انجیر» و مقعد «حلقه» است که اصطلاحی زیبا به حساب می آمد و در متون پزشکی استاندارد بود. خودارضایی — رساندن خود به ارگاسم در حالی که تنها هستید — ممکن است با آموزش مجدد نحوه رسیدن به لذت خود (به شرطی که زیاده روی نشود) مفید باشد. ممکن است ناگفته نماند، اما می‌توانید با فکر کردن به دوستی که هفته گذشته با آنها آشنا شده‌اید، خود را روشن کنید.

Pedicare یک کلمه صریح و غیر خوشایند بود، و می تواند به شکلی تهدیدآمیز استفاده شود، همانطور که کاتولوس در کارمن 16 معروف است، یا به طور کلی به معنای "لعنت به تو" است. از نظر فنی، بی‌نامی به معنای از دست دادن رسمی جایگاه قانونی برای یک فرد آزاد در نتیجه سوء رفتار، از جمله سوء رفتار جنسی بود، اما این کلمه می‌تواند به طور کلی برای بد شهرت به کار رود. کلمه اصلی "مقعد" culus بود. استفاده آسان زن از این کلمه در موقعیت‌های دیگر نشان‌دهنده استقلال او از هنجارهای اجتماعی و فقدان موقعیت است. از منظر یک زن، این موقعیت استقلال حرکت را برای لذت خودش به ارمغان می آورد. این موقعیت ممکن است برای هنر مورد پسند واقع شده باشد زیرا بینندگان زن و مرد را خوشحال می کند: برای مردان، آنطور که اووید توصیه می کند، دیدی بدون مانع از بدن زن و ورود آلت تناسلی به واژن ارائه می دهد. زنان چهره زن غالب بصری را در نقش فعال می دیدند.

قطعه ای از نمایشنامه پلاتوس نشان می دهد که دستیابی به واژگان وابسته به عشق شهوانی بخشی از آشنایی زن با تمایلات جنسی در ازدواج بوده است: یک باکره توضیح می دهد که او هنوز کلمات مناسب برای شب عروسی را یاد نگرفته است (nupta verba). به گفته سوتونیوس، تیبریوس مجموعه وسیعی از دستورالعمل‌های جنسی و هنرهای وابسته به عشق شهوانی داشت، از جمله نقاشی شکارچی اسطوره‌ای آتالانتا که در حال انجام سکس دهانی روی Meleager بود، اثری که امپراتور ارزش آن را بیش از یک میلیون سسترس می‌دانست. اصطلاحات لاتین مربوط به اووید است، که از توصیف او در مورد نحوه نمایش نقاشی های اروتیک توسط اشراف ترین خانواده ها در میان مجموعه های هنری خود است. در گرافیتی در پمپئی که توسط مردان و زنان نوشته شده است، از اشکال futuo برای اعلام قدرت، رضایت یا در دسترس بودن استفاده می شود.

به نظر می رسد شواهد باستان شناسی، عمدتاً از پمپئی و هرکولانیوم، و منابع ادبی وجود «کلوب های جنسی» خصوصی در برخی از خانه های رومی (domūs) را نشان می دهد. اووید به طور ریشه ای سنت رومی در مورد pederasty را رد می کند و می گوید که از عشق ورزیدن با یک زن به عنوان همتای خود لذت بیشتری می برد (voluptas). پیازهای دهلیزی به دلیل شباهت بافت ترابکولار و نعوظ در کلیتوریس و پیاز و عدم وجود بافت ترابکولار در سایر اندام‌های تناسلی، با ماهیت ترابکولار بافت نعوظ اجازه انبساط و انبساط را می‌دهد، بیشتر به کلیتوریس مرتبط هستند تا دهلیز. در هنگام تحریک جنسی اگر احساس می کنید که ناتوان هستید، ممکن است احساس کنید که به نوعی بخشی از حیثیت، مردانگی و تمامیت خود را از دست داده اید.

در مقابل، این افرادی که من در مورد آنها صحبت می‌کنم آشکارا اعتراف می‌کنند که به پورنوگرافی معتاد شده‌اند و در مورد ناراحتی‌هایی که برایشان ایجاد می‌کند بسیار صریح هستند. به همسرانی که مایل به بارداری هستند توصیه می‌شود که هنگام نزدیکی از تحرک شدید خودداری کنند، زیرا این حرکات «شاخه‌آهن را از شیار می‌کوبد و کاشت بذر را به اشتباه هدایت می‌کند». روسپی‌ها از حرکات خاصی استفاده می‌کنند که هدفشان لذت بردن مشتریان و جلوگیری از بارداری است. بازیگران زن روسپی فرض می شدند. اجتناب از بارداری ممکن است یکی از انگیزه های زنان روسپی برای ارائه رابطه مقعدی بوده باشد.

روسپی ها از جمله افرادی بودند که در رم به عنوان بدنام طبقه بندی می شدند و حتی اگر از نظر فنی برده نبودند، از حمایت های قانونی ترک خود ارضايي کمی برخوردار بودند. آن بدنامی‌هایی که برچسب‌گذاری شده‌اند (infamis مفرد) در معرض مجازات بدنی قرار می‌گرفتند، که معمولاً برای بردگان محفوظ است. در هنر، کنوانسیون mulier equitans زن را از جلو ژست می گیرد تا بدن خود را به طور کامل در معرض دید بیننده قرار دهد، و اغلب بر ناحیه تناسلی او تاکید می کند. یکی از نقش‌های برجسته از گول رومی که نشان می‌دهد mulier equitans با به تصویر کشیدن یک اسب در حال تاختن در یک قاب در پس‌زمینه، با استعاره بازی می‌کند (تصویر اول را در گالری زیر ببینید). از بی‌نامی به‌عنوان یک وضعیت قانونی که یک بار وارد آن شده بود، نمی‌توان فرار کرد: روسپی «نه تنها زنی بود که فحشا می‌کرد، بلکه زنی بود که قبلاً این کار را انجام می‌داد، حتی اگر از این کار دست برداشته باشد؛ زیرا ننگ نیست. حذف می شود حتی اگر این عمل متعاقباً متوقف شود».

ملانکون می‌گوید: «بسیاری از مردم سعی می‌کنند فقط خودارضایی را متوقف کنند، اما بدون توجه به الگوهای اساسی در احساسات و سیستم عصبی خودمختار که منجر به این رفتار می‌شود، بدون شک «عود می‌کنند» که می‌تواند منجر به احساس شرم بیشتر شود. ظاهراً مورد علاقه زوج اسطوره ای هکتور و آندروماش بود، اگرچه او قد افسانه ای داشت، اما به شوخی «اسب هکتور» نامیده می شد. فیگور ونریس که در آن زن برای بلند کردن باسن خود خمیده می شود، به نام "شیر زن" ممکن است برای نفوذ مقعدی در نظر گرفته شود، زیرا پسران در هنر یونانی را می توان در همان موقعیت به تصویر کشید. با یک شریک زن، ممکن است تشخیص در هنر از ترگو (ورودی عقب) دشوار باشد. در حالی که خودارضایی می تواند برای شما بسیار مفید باشد و در بیشتر موارد به احتمال زیاد هیچ عوارض بدی ایجاد نمی کند، در برخی افراد اجبار به خودارضایی می تواند به طور منظم رخ دهد یا مقداری که می خواهید خودارضایی کنید ممکن است باعث ناراحتی شود.

برخی از محققان پیشنهاد کرده‌اند که در طول زمان تکامل، زنان ممکن است با جست‌وجوی ژن‌های خوب از جفت‌های اضافی – تقلب در شریک زندگی‌شان – در باروری بالا، موفقیت باروری را به حداکثر برسانند، در حالی که پیوند طولانی‌مدت زوجی با شریکی که فرزندپروری را فراهم می‌کند حفظ می‌کنند. منابع برای فرزندان، که گاهی اوقات فرضیه استراتژی دوگانه نامیده می شود. با این حال، برای برخی، استفاده از ویبره برای تحریک کلیتوریس و ایجاد لذت بیشتر برای زن، سالم و خوب تلقی می شود. قصد داشت کلیسا را ​​از نزدیک با دنیای کنونی (aggiornamento) درگیر کند که توسط طرفداران آن به عنوان "باز شدن پنجره ها" توصیف شد.

او در سال 1903 از زادگاهش نیوزلند به لندن نقل مکان کرد و از طریق نیروی محض شخصیت و استعداد به یک رابط اصلی در دنیای ادبی تبدیل شد. بیشتر رومی ها در آپارتمان ها (insulae) زندگی می کردند. domus مسکن بزرگ و مستقلی بود که متعلق به خانواده‌ای با امکانات قابل توجه بود و در رم برای هویت اجتماعی خانواده مرکزی بود. گفته می شود خانواده امپراتوری با بازیگران رابطه داشته اند. شما یک پرستار هستید، می توانید به من بگویید؟ پل وین، با این حال، فکر کرد که تأکید می کند که زن باید کار خدمت به مرد را انجام دهد، مردی که آنجا دراز می کشد و بدون تلاش لذت می برد. برای مثال، مارسیال تاکید می کند که رابطه مقعدی با پسرها بهتر از زنان است. وقتی همسرش مخالفت می کند که در تلاش برای حفظ وفاداری او، رابطه مقعدی برای او فراهم می کند، او را با حقارت مقعدش در مقایسه با مقعد پسرانه طعنه می زند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ترک خود ارضايي ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما