سونی و هواوی همچنان از برند Watch GT شکایت می کنند

[ad_1]

اسنیپ در سال 2016 علیه هواوی شکایت کرد و با ثبت علامت تجاری GT برای ساعت هوشمند این شرکت مخالفت کرد. ظاهراً این شکایت همچنان ادامه دارد و این بار سونی قصد دارد به چینی ها اجازه ندهد از این نام برای محصولات خود استفاده کنند.

علامت تجاری مورد بحث در این دعوی “Watch GT” است که یکی از بازی های محبوب شرکت ژاپنی معروف به GT است.

قبل از هر چیز باید توجه داشت که غول تلفن همراه چینی سری ساعت های پرچمدار خود را با نام تجاری “Watch GT” روانه بازار می کند. طبق گزارش LetsGoDigital ، هواوی اکنون علائم تجاری GT3 و GT5 را در EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) ثبت کرده است و از اینجاست که اختلاف بین سونی و هواوی آغاز می شود. در طی فرایند درخواست نام تجاری جدید ، هیچ شرکت دیگری اجازه شکایت نداشت ، بنابراین در سال 2016 ، غول فناوری ژاپنی علیه برند هواوی درخواست تجدیدنظر کرد.

سونی

این سازنده تلفن هوشمند چینی سری ساعت های پرچم دار خود را با نام تجاری “Watch GT” روانه بازار کرد. به گفته LetsGoDigital ، این شرکت نام تجاری GT 3 و GT 5 را در EUPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) ثبت کرده است ، جایی که اختلاف بین Sony Interactive Entertainment و Huawei آغاز شد. در طی فرایند درخواست علامت تجاری ، هر شرکت شخص ثالث مجاز به اعتراض است. بنابراین در سال 2016 ، غول فناوری ژاپنی درخواست تجدید نظر علیه نام تجاری هواوی را ارائه کرد.

در سال 2019 ، سونی دومین شکایت خود را علیه برند هواوی ثبت کرد ، اما در زمان شکایت دوم ، ساعت های GT و GT2 عرضه شد. سونی اکنون قصد دارد با شکایت جدیدی در اتحادیه اروپا به اختلافات خود با هواوی ادامه دهد. روند قانونی این شکایت در حال انجام است و نمی توان نتیجه را به این زودی پیش بینی کرد و باید منتظر آخرین اخبار باشیم.

سونی

دلیل اعتراض سونی به علامت تجاری ثبت شده توسط هواوی مربوط به بازی محبوب آنها Gran Turismo است. به عبارت دیگر ، شرکت ژاپنی قصد دارد از حقوق انحصاری برند GT استفاده کند.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما