سیدورف و همسر ایرانی اش در امارات چه شغلی دارند؟

[ad_1]

کلارنس سیدورف یکی از موفق ترین بازیکنان تاریخ است و امیدوار است با قهرمانی در جام باشگاه های اروپا با سه تیم مختلف تاریخ خود را جاودانه کند و به او کمک کند تا در دنیای حرفه ای قهرمان شود. این مرد هلندی در سن 16 سالگی اولین بازی خود را برای آژاکس انجام داد و سپس سه دهه را با سمپدوریای ایتالیا، رئال مادرید اسپانیا، اینترمیلان و آث میلان ایتالیا و بوتافوگو برزیل گذراند. او با سه تیم آژاکس، رئال مادرید و میلان بزرگترین جایزه فوتبال باشگاهی اروپا را از آن خود کرد و قهرمان لیگ داخلی هر کشوری شد که در آنها بازی کرد.

سیدورف در مصاحبه اختصاصی با Arabian Business در مورد مدیریت فشارهای مرتبط با ورزش و تجارت صحبت کرد. او گفت: “ذهنیت ما به عنوان بازیکن بهترین است و بسیاری از افراد در تجارت آن را ندارند، زیرا تنها سه روز پس از شکست ما می خواهیم تغییر کنیم و برای بازی بعدی برگردیم.” روز بعد پس از شکست دوباره به میدان می آیید و استراتژی بازی بعدی را اجرا می کنید. “این به شما انعطاف خوبی برای مقابله با ناامیدی، شکست و ضرر می دهد.”

او گفت: “با افزایش فشار، سطح استرس شما افزایش می یابد و این می تواند شما را پایین بیاورد.” شما این را در چیزی که می خواهید تحویل دهید یا بفروشید می بینید. اگر افراد برای مقابله با استرس آموزش ندیده باشند دچار مشکل می شوند. هر روز داشتیمش هر روز مربی تصمیم می گیرد که در مسابقه بعدی بازی کنید یا خیر. زمانی که من در آژاکس بودم انتظار داشتند که ما هر هفته پیروز شویم و اگر 5-0 می بردیم کافی نبود و باید 6-0 یا 10-0 یا 0-12 می بردیم. بخشی از طرز فکر ماست. افراد در تجارت این را تجربه نکرده اند، اما شما می توانید خودتان آن را تمرین کنید.

سیدورف در سال 2011 اعلام کرد که در مقطع کارشناسی ارشد در رشته بازرگانی در دانشگاه معتبر بوکونی در میلان تحصیل می کند. او به همان اندازه که در فوتبال مهارت دارد در زندگی حرفه ای نیز مهارت دارد. سیدورف، پدر چهار فرزند، مالک شرکت مدیریت ورزشی On International و رستوران معروف Fingers است که در میلان، رم و پورتو سروو شعبه دارد. همچنین صاحب یک رستوران در ناپل، برندی به نام MM و شراکت با بزرگترین گروه صنایع غذایی در آلیکانته اسپانیا است.

ستاره سابق فوتبال هلندی اوایل این ماه اعلام کرد که قصد دارد با اسطوره UFC حبیب نورماگمدوف برای راه اندازی هولدینگ SK Sports سیدورف حبیب همکاری کند. مقر اصلی این همکاری در دبی است و هدف این مشارکت ایجاد انقلابی در آموزش فوتبال با ترکیب آن با هنرهای رزمی و MMA است.

سیدورف در طول زندگی تحت حمایت همسرش سپیده “سوفیا” است که او نیز تاجر موفقی است. همسر سیدورف بیش از 20 سال است که یک چهره برجسته در صنعت املاک و مستغلات تورنتو بوده است. سوفیا هودر همچنین سفیر حسن نیت بنیاد بشردوستانه است که هدف آن بهبود مشکلات مالی و رسیدگی به مسائل و مشکلات پیش روی زنان است. او همچنین سفیر جهانی برند جواهرات اسکاویا است.

سیدورف گفت: “ما معتقدیم که می توانیم چیزهای زیادی اضافه کنیم و کارهای زیادی برای یکدیگر انجام دهیم.” شباهتی که ما داریم هدف زندگی است و ما کاملاً موافقیم. چه در حوزه های خیریه و بشردوستانه و چه در حوزه تجاری، این مسیر ما را آسان تر و معنادارتر می کند.»

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما