شایعات حاکی از آن است که MacBook Pro 2021 احتمالاً هک خواهد شد – Zomeet

[ad_1]

به عنوان بخشی از مهلت دو ساله برای تغییر به پردازنده های اینتل ، اپل قصد دارد به زودی نسل بعدی مک بوک پرو را با ابعاد 14 و 16 اینچ معرفی کند. این محصول در رویداد رونمایی روز دوشنبه رونمایی می شود و احتمالاً بزرگترین تغییرات را در زبان طراحی این خانواده نوت بوک های اپل از زمان تغییر نام تجاری 2016 مشاهده خواهید کرد. اکنون ، در آستانه رونمایی از مک بوک پرو جدید ، شایعه ای در اینترنت منتشر شده است که غول های فناوری قصد دارند از یک درجه برای مخفی کردن دوربین و وب کم محصول استفاده کنند.

گفته می شود این شایعه از یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی Weibo سرچشمه گرفته است. بر اساس شایعات ، ظاهراً نوت بوک MacBook Pro همان اندازه ای است که در iPhone 12 استفاده شده است. با این حال ، یکی از دوقلوهای معروف به Duanrui ، که اطلاعات زیادی در مورد برنامه های Apple Pal از Weibo به اشتراک می گذارد ، این شایعه را نادرست و یک شوخی توصیف کرد. در همین حال ، کاربر دیگری ادعا می کند که به زنجیره تامین اپل متصل است و استفاده از هک در مک بوک پرو جدید را تأیید می کند.

مقالات مرتبط:

اپل MacBook Pro Notch را برای پنهان کردن وب کم ها ، حسگرهای صدا و میکروفون ها ایجاد کرده است. گفته می شود که با برش بالای صفحه ، MacBook Pro لبه های متقارن نخواهد داشت و ظاهراً طراحی مشابه MacBook Air 2022 خواهد داشت.

مفهوم Matchbook Pro مجهز به شکاف طراحی است

جالب است بدانید که اخیراً مشخص شده است که رزولوشن مک بوک پرو 14 اینچی و 16 اینچی به ترتیب 3024 در 1964 پیکسل و 3456 در 2234 پیکسل خواهد بود. با کاهش 74 پیکسل از ارتفاع هر دو معادل ، نسبت تصویر 16:10 است. همه مک بوک های فعلی Apple Paul دارای نسبت تصویر 16:10 هستند. بنابراین ، افزایش 74 پیکسل در ارتفاع می تواند نشانه هک و حاشیه های باریک باشد.

با این حال ، استفاده از Notch نیاز به بهینه سازی برای سیستم عامل دارد و عملکرد MacOS در این زمینه مشکوک است. از آنجا که استفاده از هک در بالای صفحه کاملاً در نوار منوی Mac قرار می گیرد ، کمی عجیب خواهد بود. علاوه بر این ، شایعه دیگری ادعا می کند که کل صفحه کلید مک بوک پرو مشکی است و احتمالاً بزرگترین تغییر بصری در صفحه کلید از زمان طراحی مجدد Unibody در دهه گذشته است. این احتمال نیز وجود دارد که شاسی دوباره طراحی شده کمی ضخیم تر از نسل قبلی باشد.

به عنوان یادآوری ، در سال 2017 ، اپل iPhone 10 را با یک سیستم احراز هویت جدید به نام Face ID معرفی کرد که ظاهری کاملاً متفاوت با Touch ID داشت. در حقیقت ، Face ID از سخت افزارهای پیچیده ای مانند سنسورهای تشخیص نور و تشخیص مجاورت ، دوربین های مادون قرمز ، پروژکتورها و حسگرهای نور برای تشخیص چهره در تاریکی تشکیل شده است. این غول فناوری سخت افزار را در محوطه بزرگی به نام Notch با بلندگوها ، میکروفون و دوربین سلفی قرار داده است و از این ترکیب در iPhone برای پنجمین سال متوالی استفاده می کند.

به طور کلی ، Notch به عنوان علامت تجاری فعلی اپل تبدیل شده است و به نوعی آیفون را از سایر گوشی های موجود در بازار متمایز کرده است. با این حال ، بسیاری از کاربران می خواهند هک را از طراحی تلفن های هوشمند این شرکت حذف کنند ، و اگر شایعات صحت داشته باشند ، می تواند به این معنا باشد که این کاهش شدید در سالهای آینده مهمان محصولات Apple Pal خواهد بود.

برای خواندن همه مقالات مربوط به رایانه های Mac از این صفحه دیدن کنید.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما