شبکه Lightning چیست؟ – مقاله

[ad_1]

آغاز سال 2015 (2015) ، جوزف پون آنا دریای تادئوس ایده شبکه Lightning در White White گنجانده شد و در ژانویه 2018 (فوریه 2017) ، شرکت Blackstream از این ایده برای ایجاد شبکه های آزمایشی Lightning برای بیت کوین استفاده کرد. منصفانه است که بگوییم جک دورسی از این رابطه حمایت کرد.

شبکه Lightning به عنوان یک بستر محبوب برای کاهش ارزهای رمزنگاری شده شناخته شده است. برای این منظور ، بسیاری از توسعه دهندگان ابزارهایی را برای تسهیل ارتباطات با هدف کار با شبکه به کار گرفته اند. این رابطه می تواند نسبت بالایی برای بلاک چین ها با پرداخت مقرون به صرفه و مستمر ارائه دهد. به دلیل شدت روزافزون این رابطه ، درک فرایند بسیاری از مشکلات را حل می کند و مزایای استفاده از آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشکل عدم توانایی اندازه گیری را توضیح دهید

بیت کوین با هدف حذف واسطه های معاملات ایجاد شد و با حذف این واسطه ها به دنبال دستیابی به ماهیت بلاک چین بود. اما حفظ نوع دقیق بلاک چین برای آنها مشکل بزرگی شده است.

مقالات مرتبط:

ضعف یکی از بزرگترین مشکلات فناوری بیت کوین است. به دلیل هزینه های معاملات پایدار و سرعت ارتباط بین خریداران و فروشندگان در بستر بیت کوین ، سرعت پرداخت این ارزهای رمزنگاری شده سریعتر از سایر شبکه های پرداخت افزایش می یابد.

برای درک بهتر سرعت شبکه بیت کوین ، تصور کنید که شبکه ویزا 24000 تراکنش در ثانیه را پردازش می کند. حتی شبکه بیت کوین می تواند 7 تراکنش در ثانیه را پردازش کند.

مقیاس بندی در بلاک چین به منظور افزایش تعداد کاربران و معاملات است که می توان آنها را در صورت نیاز بدون به خطر انداختن عملکرد عادی شبکه مدیریت کرد.

این آسیب پذیری ممکن است مشکل عمده ای برای سرمایه گذارانی که در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند یا این ارز دیجیتال را برای ذخیره سازی طولانی مدت خریداری کرده اند ، ایجاد نکند. زیرا آنها مجبور نیستند چند ثانیه دیگر منتظر بمانند تا تراکنش مزاحم را انجام دهند. با این حال ، اگر اتصال بیت کوین اصلی ترین روش پرداخت است ، باید بتواند هزاران تراکنش را در ثانیه پردازش کند. از آنجا که شخص نمی خواهد از هیچ روشی برای قبض برق خود استفاده کند ، انتقال آن ساعت ها طول می کشد.

عدم وجود شبکه بیت کوین در اواخر سال 2017 و اوایل سال 2018 (نیمه دوم سال 2017) زمان مورد نیاز برای پذیرش تراکنش ها و پرداخت های آنها را افزایش داد.

به شبکه رعد و برق بپیوندید

با مقایسه شبکه Lightning با فناوری مورد استفاده در مسدود کردن ، می توان دریافت که در شبکه Lightning ، بیت کوین نیازی به ثبت نام مناسب و سرعت ثبت معاملات ندارد ، اما در عوض ایجاد فاصله بین افراد وجود دارد که در آن بیت کوین می تواند مبادله شود مبادله بدون رقابت متفاوت است. در عامل اصلی ، زنجیره تامین سریعتر است.

مشتریان Blockchain Lightning را یک قرارداد هوشمند می دانند که نیازی به ذخیره همه معاملات در Blockchain را ندارد. در ادامه ، با یک مثال ، نحوه عملکرد این رابطه را توضیح می دهیم:

تصور کنید که آلیس و باب می خواهند به طور منظم بیت کوین مبادله کنند. آنها می توانند از معاملات مکرر برای این کار استفاده کنند ، اما علاوه بر کاهش معاملات در طول این معاملات ، باید هزینه ای برای هر تراکنش پرداخت کنند. اگر آلیس و باب بدون پرداختن به یکدیگر و ثبت نام در بلاک چین یک مسیر پرداخت ایجاد کنند ، هر زمان که بخواهند می توانند با یکدیگر معامله کنند. هنگام ایجاد یک کانال بین دو کاربر ، اولین تراکنش روی بلاک ثبت می شود و در آن ، ارزش اولین ارزهای رمزنگاری شده در کانال مشخص می شود.

رعد و برق

اگر هر دو کاربر می خواهند معاملات خود را به پایان برسانند ، تنها کاری که باید انجام دهند این است که کنترل نهایی معاملات را به بلاک چین اصلی بدهند و تراکنش های جدید خود را روی بلاک چین بنویسند.

آلیس و باب هنگام استفاده از شبکه Lightning می توانند یک کیف پول رایگان ایجاد کنند. همه مردم درباره آنها می گویند که ثبت نام در این بانک و کلیدهای خود راهی برای مشارکت است. پس از ایجاد کیف پول مشترک ، آنها می توانند ارتباط نامحدودی بین یکدیگر داشته باشند و این تراکنش ها را نه در بلوک اصلی ، بلکه در شبکه اختصاصی Lightning ثبت کنند. این شبکه تمام ارتباطات بین آنها را زیر نظر دارد و تنها بلوک اصلی این مورد را هنگام بسته شدن مسیرها ثبت می کند.

زمان مورد نیاز برای انجام معاملات در شبکه Lightning تنها زمانی است که این دو بانک به یکدیگر متصل شده اند.

با فرض اینکه نتیجه نهایی 100 معامله کوچک بین آلیس و باب است ، آلیس به باب بدهکار است ، پس از بسته شدن کانال ، باب یک بیت کوین بیشتر از ورود خود به کانال ، از کیف مشترک و بلاک دریافت می کند. تنها یک برداشت بیت کوین از تمام معاملات ثبت شده است. این فقط سرعت معاملات را افزایش نمی دهد ؛ با این حال ، فضای اشغال شده در ایستگاه اصلی کاهش می یابد.

مزایای شبکه صاعقه

کارایی و سرعت بالا در کنار ارتباطات تنها مزیت استفاده از شبکه سبک نیست. بنابراین هیجان انگیزترین نکته در مورد این رابطه ، توانایی تبدیل آن به راهی برای تبادل بیت کوین برای همه است. کفش های رعد و برق فقط به افراد محدود نمی شود ، بلکه می تواند بین موسسات مالی نیز تهیه شود.

شرکتهای مالی به سادگی از این روش برای ثبت معاملات بیت کوین خود در شبکه Lightning استفاده می کنند و از تراکنش واقعی بیت کوین برای تعیین حساب در هر انتهای هر تراکنش استفاده می کنند. سرمایه گذاران و دارندگان بیت کوین همچنین می توانند به اتصالات بزرگ و پیچیده ایستگاه های Lightning منفرد متصل شوند. این پیوند بهترین راه برای مبادله بیت کوین را پیدا می کند.

شبکه Lightning می خواهد عملکردهایی مانند استفاده از ارزهای رمزنگاری شده برای بورس ها یا حتی مبادله سیگنال ها بین زنجیره های مختلف را بهبود بخشد و ممکن است جایگزینی برای مبادلات ارزی شود. در حالی که برخی از تحلیلگران هنوز شبکه Lightning را یک فناوری قانع کننده می دانند که هنوز در دنیای واقعی قیمتی پیدا نکرده است ، برخی دیگر آن را نقطه عطفی برای شبکه های ارز دیجیتال می دانند.

تاثیر شبکه رعد و برق بر دنیای ارزهای دیجیتال

مقالات مرتبط:

ارزهای دیجیتال بخش بزرگی از جهان را تشکیل می دهند و برای کمک به سیستم های خود اتصالات برق آسایی ایجاد کرده اند. شاید این شبکه در آینده اجازه دهد بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت اصلی مورد استفاده قرار گیرد.

پس از انتشار مشخصات و قوانین شبکه لایتنینگ ، محققان امنیت این اتصال را تأیید کردند و این احتمال وجود دارد که مانند ارزهای رمزنگاری شده ، این ارتباط در مدت زمان روشن باقی بماند.

به نظر شما موقعیت آینده شبکه Lightning صنعت تأمین مالی دیجیتال چیست؟

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما