شخصیت بهنوش بختیاری

[ad_1]

معمولی

بهنوش بختیاری در 29 اردیبهشت 1354 در این شهرستان به دنیا آمد تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، بازیگر و منشی صحنه ایرانی است که بیشتر به خاطر بازی در سریال ها و فیلم های کمدی شناخته می شود و همچنین نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرده است. جشنواره فیلم فجر و بار دیگر دومین بازیگر زن جشنواره سه ستاره آن در سال 2015 بود.

زندگی کنید و وارد دنیای هنر شوید

بهنوش بختیاری در خانواده ای 6 نفره در تهران به دنیا آمد و در ابتدا تلاش کرد وارد رشته پزشکی شود اما در نهایت ترجمه فرانسوی به دست آمد. دانشگاه آزاد اسلامي مرکز تهران پذیرفته است. در دوران دانشجویی برای تامین مخارج خود به فعالیت های حرفه ای روی آورد اما پس از مدتی به درخواست یکی از آشنایان در کلاس های بازیگری شرکت کرد. مهتاب نصیرپور او در آن شرکت کرد و از آنجا عشق به هنر در او شکل گرفت. او را در این کلاس ها همراهی کنید نگر عابدی، طبیعت ساب شهر، لیاقت ایران و بهره مشیری، همکلاسی بود. او ابتدا تا سال ۱۳۷۵ در ۲۱ سالگی در سریال مهتاب نصیرپور منشی صحنه بود.هوای تازهساخته شده است حسن فتحی ظاهر شد و بنابراین برای اولین بار روی صفحه تلویزیون آمد.

بازیگری

بهنوش بختیاری پس از اولین تجربه بازیگری، مدتی است که به عنوان منشی صحنه فعالیت می کند و تا سال 1383 به دعوت او حضور چشمگیری در عرصه بازیگری نداشت. رضا عطاران برای پروژه مجموعهخانه به دوشبهنوش بختیاری پس از بازی در سریال خانه دوش به سرعت به شهرت رسید و به نوعی اکثر سازندگان سریال های طنز به پتانسیل خود در این زمینه پی می برند و برای بازی در سریال خود دعوت می شوند.شبکه سه و نیمساخته شده است دریش کاردان او به ایفای نقش پرداخت و در سریال 2005جایزه بزرگ“و”شب برارهآ مهران مدیری و “زندگی در حالت خندهساخته شده است مهدی مجلسی، نمایشنامه. “باغ مظفر» (1385)چارخونا»(1386)عید امسال(2008) وپولدار و فقیر(1388) سریال طنز دیگری با بازی بهنوش بختیاری در دهه 80 بود. بختیاری اولین فیلمش را هم در دهه 70 و 1376 تجربه کرد.پشت دیوار شبجلوی دوربین مهران تایدی رفته. در بختیاری بیهوش سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در یک فیلم در سال 2015 “از جانبآ سهیل بیرقی نامزدی کریستال سیمورگ برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برای بازی در سریال تلویزیونی در همان سال.محله گل و بلبلساخته شده است احمد درویش علیپور، در جشنواره سه ستاره به عنوان بهترین بازیگر زن سال انتخاب شد.

سایر فعالیت های هنری

بهنوش بختیاری در مجموعه مستند اجتماعی نیز حضور دارد.شکلات تلخ“جهت دار شاهین صمدپور برای آن شبکه نسیم ساخته شد، در قسمت هایی از سریال 26 قسمت به عنوان مجری جلوی دوربین رفت. او همچنین در دوران کودکی در کلاس های آواز شرکت کرد و در سال 1995 به عضویت گروه “پولاریس” درآمد. او همچنین کنسرت های زیادی را برای بانوان در کارنامه هنری خود تجربه کرده است.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما