شرکت در کنکور تجربی با دیپلم فنی

انتخاب رشته کنکور خرم آباد بسیار مهم و حائز اهمیت است و هر مقدار که رتبه شما بهتر باشد، انتخاب رشته شما حساس تر و مهم تر است. محمدی: برای استعداد هنری واقعاً هیچی، ولی برای سنجیدن توان آدمها شاید کمی استاندارد باشد، یکسری جاها هست که در کنکور شانس به کمک تو میآید؛ از جمله اینکه در روز کنکور حالت بد نشود، آرام باشی، جابهجا نزنی، ولی اگر درس بخوانی رتبه پرت نمیآوری، شاید یک نشوی، ولی بالای 50 هم نمیشوی. 28 اسفند 95، آخرین روز فعالیت مدارس تهران. فرض کنید وایسادین تو روز کنکور و به پشت سر نگاه میکنین. حتما و حتما همه داوطلبان را خصوصا افرادی که آرزوی رتبه برتر شدن را در سر پرورش می دهند را به این امر توصیه می کنیم که در آزمون آزمایشی با کیفیتی ثبت نام کنند؛ آزمونی که هم دارای سوالاتی به سبک کنکور های سال های اخیر باشد و هم کارنامه آن از تمامی جهات داوطلب را مورد آنالیز قرار دهد و اطلاعات مفیدی برای ادامه مسیر مطالعاتی داوطلب در اختیار او و مشاورش بگذارد. سر جلسه کسی کاری به کارتون نداره. اونجا که وایسادین دیگه اهمیتی نداره که یه روز وسطای مهرماه با یکی بحثتون شده و نتونستین درس بخونین.

این نظریه هم که نباید روزای آخر درس بخونیم به نظر من هیچ منطقی نداره. سپس نوبت تمرین مهارت های آزمونی در یک آزمون کشوری است، اما قبل از آن خوب است در پیش آزمون های با محدوده مشابه همان آزمون شرکت کنید تا هم یک بار درس ها را مرور کنید و هم استرسی برای آزمون نداشته باشید. افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی پیشگامان علوم و فنون نوین گلستان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. برای ثبت نام رفتم کافی نت ، امروز خواستم ویرایش کنم دیدم قسمت مربوط اقلیت دینی ، اتباع خارجی ، معلولیت ، وضعیت اشتغال به تحصیل در اموزش عالی رو هم جواب زدن اما همه رو هیچکدام زدن درصورتی که نباید این قستمها پر میشد !

مشاوره کنکور و برنامه ریزی

يكي از بنر هاي مشاوره هاشون در وبسايت نشر دريافت هم قرار داشت كه منو كنجكاو كرده بود، رتبه هايي كه در وبسايتشون نام برده شده واقعا مربوط به خودشون هست؟ آقای پیمان مسعودی یکی از بهترین مشاورین حرف آخر بوده و وی قبولی دبیری شیمی دانشگاه تهران، قبولی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دارای دو مقاله ISI و دو مقاله داخلی و همایشی، دارای ممبرشیپ از EAGE، سابقه دوازده سال مشاوره تحصیلی، مشاور برتر و تقدیر شده توسط موسسه های کنکوری، برگزاری همایش های مشاوره تحصیلی در اکثر شهرستان ها، نویسنده مقالات؛ چار پایهی تلاش، چگونه عربی را صد بزنیم، گام به گام تا ریاضی صد، هدف از شرکت در آزمون های آزمایشی، فلسفه تست زدن، چرا ادبیات را مبحثی بخوانیم، زیست آسان، چرا شیمی مهم ترین درس دفترچه کنکور است و … من امسال توی درس درک عمومی شش تا سوال شکدار زدم که فکر کنم دو تاش غلط بود.

ما 5تا خواهریم همگی به من لطف دارن، خوبی از خودتون هست دوستان . البته پیشنهاد می دهیم که ابتدا درس را بخوبی یاد بگیرید و سپس به سراغ تست زدن بروید. درس بخونید و یاد بگیرید و کیف کنید و چه رتبهی خوبی آوردید چه نه، خواهش میکنم، زنده بمونید. حتماً از این مقاله استفاده کنید. کلا از پایه شیمیم خوبه. کفشتونو دربیارین، چهارزانو بشینین، ولو بشین و کلا راحت باشین. بذارین خیالتون رو راحت کنم. سلام خدمت دوستان و داوطلبان كنكوري عزيز، كسي ايشون رو مي شناسه و يا تجربه كار باهاشون به شكل غيرحضوري رو داره؟ یه کاغذ بردارین، هر چی عقده و خشم و فحش دارین توش بنویسین، کاغذو بذارین تو جیبتون، بعد برین بالای پشت بوم، وایسین لبهی دیوار، یه نفس عمیق بکشین، دستاتونو باز کنین و داد بزنین: به درک. اما فقط اینو یادمه که صبح کنکور بیدار شدم و قایمکی با کلی احساس گناه یه نگاهی به خلاصههای قدیمیم انداختم و یکی دو تا نکته یاد گرفتم… یعنی خودشون فکر میکنن سالمن ولی یه چیزی توشون مرده.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مشاور کنکور بندرعباس (به این لینک وبسایت مراجعه کنید) ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.