شش نکته ای که مادرتان باید درباره اینورتر به شما یاد داده باشد

پس از رسیدن به ولتاژ کامل، یک کنتاکتور بای پس (RUN) بسته می شود (TOR؛ بالای سطح شیب دار) و SCR ها دیگر جریانی را هدایت نمی کنند که بازده عملیاتی بالاتر و قابلیت اطمینان بیشتر سیستم را فراهم می کند. یک درایو فرکانس متغیر (VFD) بسیار گران‌تر از سافت استارتر است و تلفات انرژی بسیار بیشتری دارد، بنابراین کارکرد آن گران‌تر است. این روش به جای تغذیه آرام جریان به موتور مانند یک استارت نرم، کاملا برعکس عمل می کند. جریان هجومی یک موتور بزرگ می‌تواند تا 10 برابر آمپر بار کامل باشد، اما معمولاً سافت استارترها به اندازه سه یا چهار برابر این رقم هستند. اگر یک موتور واقعاً 10 برابر FLA کشش داشته باشد، سافت استارتر باید بزرگتر باشد تا بتواند آن را در خود جای دهد.

این امر به اپراتور کنترل بیشتری بر سطح جریان هنگام راه اندازی موتور می دهد. استارترهای نرم کنترل بیشتری به اپراتورها می دهند، خطر آسیب را کاهش می دهند و کارایی را افزایش می دهند. سافت استارتر به طور قابل توجهی استرس دستگاه را کاهش می دهد و از آسیب جلوگیری می کند. اساساً یک سافت استارتر با کنترل مقدار ولتاژی که از مدارهای موتور عبور می کند کار می کند. سه SSD در آزمایش سه برابر این مقدار (تقریباً 2.5 PB) را قبل از اینکه شکست بخورند، نوشتند. یک موتور نیاز به جریان اولیه هجومی دارد که تا 10 برابر جریان معمول در حال کار یک موتور است. با تغییر فرکانس و ولتاژ عرضه شده به موتور عمل می کند و موتور را در شار بهینه نگه می دارد. ارتباط مستقیمی بین منبع تغذیه و موتور وجود دارد، بنابراین هیچ مشکلی برای روشن شدن فوری وجود ندارد.

سپس این واحدها جریان را با یک نقطه تنظیم مقایسه می کنند.

با محدود کردن گشتاور موتور و هجوم اولیه جریان، فشار وارد شده به موتور را در طول فاز روشن کردن معمولی موتور کاهش می‌دهد. این استارت‌های فشرده و قابل اعتماد جدیدترین فناوری شروع جریان ثابت و توقف نرم TVR قوی را برای کاهش فشار الکتریکی و مکانیکی روی موتور شما ارائه می‌کنند. واحدهای حلقه بسته دیگری نیز وجود دارند که ولتاژ را به منظور ثابت نگه داشتن شتاب تنظیم می کنند. استارترهای نرم در واحدهای تک فاز، دو یا سه فاز عرضه می شوند. سپس این واحدها جریان را با یک نقطه تنظیم مقایسه می کنند. سپس یک خازن DC را قبل از اینکه ترانزیستورها DC را به AC برگردانند، تمیز می کند. ما اینجا در Planet Green هرگز به شما پیشنهاد نمی کنیم یک درخت را قطع کنید، اما ممکن است لازم باشد آنها را دوباره کوتاه کنید.

4. صرفه جویی در فضا.

اگر از وسایل برق متناوب فقط در صورت وصل بودن و با پریزهای برق متناوب در مدار برق استفاده می کنید، نیازی به اینورتر ندارید. انواع مختلفی از تجهیزات موتوردار وجود دارد که از استفاده از استارت نرم بهره می برند. برای موتورهایی که به گشتاور شروع متفاوتی نیاز دارند، یک راه انداز نرم که رمپ جریان را ارائه می دهد بهترین گزینه است. استارت‌های نرم سری CSXi دارای ویژگی‌های حفاظت داخلی گسترده‌ای هستند که نیاز به دستگاه اضافه بار موتور خارجی را از بین می‌برد. کاربر معمولی ممکن است این ویژگی‌ها را نخواهد، و حتی پدر خیالی در این مثال در ماه‌های تابستان، زمانی که دخترش از مدرسه برمی‌گردد، به آن‌ها نیاز نداشته باشد. محدوده کنتاکتورها و رله‌های کنترل IEC 3controls طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها، عملکرد و کارایی را در سخت‌ترین کاربردها ارائه می‌دهد. 4. صرفه جویی در فضا. برخی از موتورهای استارت در این عرصه بزرگ هستند و امکان دسترسی برای قطعات جایگزین را فراهم می کنند. برخی از آنها جمع و جور هستند و برای عمر طولانی بسیار قوی هستند – همیشه نیازهای خود را بررسی کنید و پس انداز را برای نیازهای کنترل بیشتر در نظر بگیرید. استارترهای نرم ولتاژ پایین سری Benshaw CSXi، سافت استارترهای فشرده و با کاربری آسان با محافظ موتور داخلی هستند.

Industrial Electrical Equipment

استارترهای نرم ولتاژ پایین سری CSXi کنترل بیشتری را برای راه اندازی و توقف موتورهای سه فاز ارائه می دهند، و تنها با عمق 6.5 اینچ (165 میلی متر)، استارت های سری CSXi Benshaw به راحتی در محفظه های کم عمق نصب می شوند. من سعی خواهم کرد سهام را نزدیک به پایین بخرم. یک سافت استارتر یا بر روی یک حلقه باز یا بسته اجرا می شود. در یک واحد حلقه باز، هیچ حلقه بازخورد فعلی وجود ندارد. در مقابل، یک سیستم حلقه بسته برای محافظت از موتور طراحی شده است و دارای بازخورد جریان است.

You’ll از ما متشکریم – 10 نکته در مورد Automatic Key باید بدانی

تا به حال همه چیز در مورد استارت های نرم شنیده ایم، بنابراین بیایید نگاهی به روش دیگری برای راه اندازی موتور شما بیندازیم. هنگامی که می‌خواهید موتور و طول عمر دستگاه خود را حفظ کنید، به دلیل روش ملایم‌تر راه‌اندازی، می‌توان از استارت‌های نرم استفاده کرد. این روش برای به دست آوردن الکتریسیته از خورشید (بیشتر) تاریکی شب را که از سایت های خورشیدی روی سطح زمین تجربه می شود، از بین می برد. اینها تولید برق مانند نیروگاه، انتقال نیروی برق، توزیع برق و خرده فروشی برق هستند.

اولین منبع برق عمومی جهان یک سیستم چرخ آبی بود که در شهر کوچک انگلیسی گودالمینگ در سال 1881 ساخته شد. این یک سیستم جریان متناوب (AC) بود که از دینام زیمنس استفاده می‌کرد که هم برای چراغ‌های خیابانی و هم برای مصرف‌کنندگان در دو ولتاژ، 250 ولت برای لامپ‌های قوس الکتریکی و 40 ولت برای لامپ‌های رشته‌ای، برق را تامین می‌کرد. 1. محدود کردن جریان هجومی که موتور در اولین راه‌اندازی از برق می‌کشد. اولین طراحی دوشاخه هابل دارای دو پایه گرد بود که با آنهایی که قبلاً در اروپا استفاده می شد متفاوت بود، زیرا نوک پین ها دارای سوراخ های حلقوی شبیه به دوشاخه های جک امروزی بودند تا به طور مثبت یک دوشاخه را در سوکت خود نگه دارند. آچار پلاگین PO هم برای نصب و هم برای برداشتن دوشاخه های پاپ آپ یا بیرون زدگی در لگن یا وان استفاده می شود.

Soft Starter نمی‌کند باید پرزحمت‌کننده باشد. این 9 روش را بیاموزید بروید شروع.

شاخه های قابل سیم کشی مجدد برای سیم کشی دستی با پیچ گوشتی معمولاً در دسترس هستند و باید همراه با دستورالعمل ارائه شوند. پورت اترنت توسط یک آداپتور داخلی USB اترنت با استفاده از تراشه SMSC LAN9514 ارائه می شود. ماژول‌های ارتباطی اترنت برای استفاده با استارت‌های CSXi با ولتاژ کنترل 380/440 VAC مناسب نیستند. Soft Starter های سری CSXi از ارتباطات شبکه از طریق رابط های ارتباطی با نصب آسان پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، مطالعات بین‌المللی بزرگ معمولاً از یافته‌های ایالات متحده پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، آنها اغلب راه‌حل ایده‌آلی برای برنامه‌هایی هستند که در آن فضا نگران‌کننده است، زیرا معمولاً فضای کمتری را نسبت به درایوهای فرکانس متغیر اشغال می‌کنند.

Automatic Key – یادگیری بیشتر سازنده باشید؟

علاوه بر این، آنها اغلب راه‌حل ایده‌آلی برای برنامه‌هایی هستند که فضای مورد توجه است، زیرا معمولاً فضای کمتری را نسبت به درایوهای سرعت متغیر اشغال می‌کنند. علاوه بر این، راه اندازی نرم می تواند اوج تقاضای شما را کاهش دهد و در نتیجه قبض برق را در برنامه های چند موتوره بزرگتر کاهش دهد. 80-82 شرکت های دیگری که به عنوان رقبای فعال شروع به فعالیت کردند اما در نهایت در شرکت گاز و الکتریک سانفرانسیسکو ادغام شدند، شرکت Equitable Gas Light، Independent Electric Light and Power و Independent Gas and Power Company بودند.

مبردها خنک‌کننده‌هایی هستند که برای رسیدن به دمای پایین با تغییر فاز بین مایع و گاز استفاده می‌شوند. استارترهای نرم ولتاژ پایین سری CSXi از Benshaw راه حل جامع راه اندازی و حفاظت موتور را ارائه می دهند. راه اندازی نرم CSXi از طریق تنظیمات پتانسیومتر با نشانگرهای وضعیت LED برای شروع نرم، توقف نرم، محافظت از موتور و موارد دیگر ساده است. استارت های نرم را می توان برای کاهش جریان های هجومی و محدود کردن تجهیزات ارزشمند محافظ گشتاور و افزایش عمر موتور با کاهش گرمایش موتور ناشی از شروع و توقف مکرر و هجوم ناگهانی قدرت/گشتاور کامل استفاده کرد. آنها در کاهش اوج تقاضای انرژی یا کاهش توان در مواقعی که لازم نیست خوب هستند. 2. کاهش تنش سیستم مکانیکی. این دستگاه ها با به تعویق انداختن میزان برق مصرفی از آسیب جلوگیری می کنند و به مرور زمان فشار وارده بر سیستم را کاهش می دهند.

درس بزرگترین Automatic Key من

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از تجهیزات برق صنعتی – parskhorshid.com – ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما