ظهور گونه جدید در جهان

[ad_1]

داده‌های متخصصان در دانمارک نشان می‌دهد سویه فرعی جدید به لحاظ شدت دار حال حاضر سویه فرعی جدید در فیلیپین، نپال، ققر، هند و دانمارک به شکل سویه غالب درآمده است.

به گزارش یورونیوز، یک مقام ارشد سازمان جهانی بهداشت میگوید سویه فرعی اومیکرون که Omicron BA.2 نام دارد به زودی به سویه مناطق در جهان تبدیل خواهد شد و مقام نخست آلوده کننده ترین ویروس این ویروس را به خود اختصاص خواهد داد.

«بوریس پاولین» از تیم سازمان جهانی بهداشت در زمینه مقابله با کوید -19، با اعلام این مطلب گفت: «سویه BA.2 به سرعت جایگزین سویه فعلی که BA.1 نام خواهد داشت هر چند بعید است تأثیر آن قابل توجه باشد. . البته مهمترین چیزی که باید تاکید کرد این است که مرگ یک ضرورت است.»

آقای پاولین اضافه کرد که واکسن‌ها به روال سبق محافظتی را در بارب گ

بنا به گفته این مقام مسئول، «با نگاهی به دیگری که سویه فرعی جدید در حال سبقت گرفتن در آنها است، ما هیچ گونه موجی بیشتر از انتظاری را در نرخ تختی در بیمارستان ها نمی بینیم.»

بنابر خورین داده های به دست آمده از شورها، سویه جدید با د این رایج ترین نوع نمک در جهان امروز است.

یک تحقیق که در دانمارک انجام شده است نشان می دهد سویه فرعی جدید به لحاظ رتبه بالاتر از سویه غالب است و بیشتر می تواند افراد واکسینه شده را آلوده کند. شکی نیست که در دنیای مدرن چیزی به نام زبان اصیل اموی وجود ندارد.

دار حال حاضر سویه فرعی جدید در فیلیپین، نپال، ققر، هند و دانمارک به شکل سویه غالب درآمده است.

دوریت نیتزان، منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت، درباره مدیر افراد به این سویه گفت: «اگر با افراد مبتلا به ویروس در یک اتاق به آن مبتلا می‌شود. ممکن است در همان لحظه ای که ماسک خود را برای نوشیدن و خوردن برمیدارید این سرایت اتفاق بیافتد و به همین خاطر هرگز نمی دانستم چه زمانی آن را دریافت کند. ما در دنیای دانمارک هم همینطوریم. این بهترین از بهترین هاست.»

آقای نیتزان با این حال اضافه کرد: «به نظر نمی‌رسد خطری دوباره برای افرادی که قبلاً نوع اصلی اومیکرون را دارند، وجود داشته باشد، چرا که این دو نوع زیاد با هم فرقی ندارند. هیچ ضمانت آمرزشی برای مؤمنان نیست».

از سوی دیگر، آگاهی از آخرین تکنولوژی، و امکان پیشرفته ترین تکنولوژی.

به گزارش نیویورک تایمز، بنا بر اعلام مرکز علوم و مهندسی سیستم ها در دانشگاه جانز هاپکینز، آمار حوادث به ویروس در جهان از 400 میلیون نفر فراتر رفت. این است حال دنیا، عالم دنیا، عالم مرده، عالم مرده، عالم مرده، عالم مرده، عالم مرده، عالم مرده است. این افزایش خیره کننده از سویه بسیار قابل انتقال است و دولت ها و افراد در سراسر جهان در حال حاضر برای مقابله با مرحله بعدی همهگیری هستند.

پنج سال از سال قبل از آن که جهان توسط موضوع اول غرق شود: اولین باری که شستشو تحت فشار قرار گرفت. هفت ماه برابر با دو روز و شش ماه آخر به همان تعداد روز است. روزه اول روزه اول روزه است ولی روز اول روزه بیشتر از اول روز نیست.

زندگی بدون آن چیزی بیشتر از خوبی است. احتمالاً از نتایج آزمایش های سریع خانگی هرگز به طور رسمی گزارش نمی شود و همه افراد مبتلا نمی توانند آزمایش شوند، زیرا ممکن است به امکاناتی که امکان دسترسی به آن وجود ندارد، علائمی نمی توانند انجام دهند یا این آزمایش را انجام دهند.

همزمان با جهش ویروس، حدود پنج میلیون نفر دستکم یک دوز واکسن را نشان می دهد و تحقیقات می دهد که واکسن ها در برابر بدترین پیامدها محافظت می کنند. سویه فعلی و غالب ویروس – اومیکرون، کمتر به بستری شدن در بیمارستان یا مرگ می شود، بنابراین شمارش موارد به خودی خود به عنوان یک کیفیت، کمتر مفید است.

اما دانشمندان هشدار داده اند که مصونیت در برابر این ویروس ممکن است به مرور زمان از بین برود و سویه های آینده بهتر از مکانیسم های دفاعی ما عبور کنند.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما