عوارض قرص فلوکستین چیست و چه مواقعی باید مصرف شود؟

فلوکستین بازجذب سروتونین را به داخل پلاکتهای انسانی مهار میکند ، ولی بر نوراپینفرین تأثیری ندارد. داروهای مهارکننده ی اختصاصی این پمپ های جمع کننده ی سروتونین (SSRI) که فلوکستین یکی از آنهاست، با مهار بازجذب سروتونین به داخل سلول ها منجر به باقی ماندن سروتونین در فضای بین سلولی در مغز و در نتیجه تحریک بیشتر سلول های عصبی می شوند. حمله پانیک ناتوانکننده بوده و منجر به بیحرکتی فرد خواهد شد. در حالی که سایر روشها برای جلوگیری از حمله کارآمد هستند، از نظر روانشناسی برخی از افراد به آنها پاسخ نداده و باید درمانهای دارویی برای این افراد استفاده شود. پیش از شروع مصرف هر دارویی در صورتی که پنج هفته قبل از آن فلوکستین مصرف کردهاید با پزشک خود مشورت کنید.بعضی از داروهایی که ممکن است با فلوکستین تداخل دارویی ایجاد کنند عبارتاند از:داروهایی که از بدن شما بعضی از آنزیمهای کبدی را پاک میکنند، مانند وینبلاستینداروهای ضد آریتمی مثل پروپافنون و فلکاینیدداروهای ضد افسردگی سه حلقهای مانند دزپیرامین و ایمیپرامینداروهایی که میتواند باعث کبودی و خونریزی شود مانند داروهای ضد پلاکت از جمله کلوپیدوگرلداروهای ضد التهاب غیر استروئیدی مانند ایبوپروفنداروهای ضد لخته شدن خون مانند وارفارینبازدارندههای مونوآمین اکسیدازمصرف بازدارندههای مونوآمین اکسیداز با داروی فلوکستین ممکن است کشنده باشد.

فلوکستین برای چیست

پزشکان در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدهاند که دو داروی فلوکستین یا پروزاک و بوپروپیون از خانواده مهارکنندههای باز جذب سروتونین، میتوانند به صورت موقت باعث کاهش وزن در مصرفکنندگان شوند. 808117/1596:سلام من امشب دوز اول واکسن اسپوتینگ دریافت کردم الان روزانه دو عدد قرص متادون 5و قرص معده فامومتادین وقرص نوافن میخورم تداخل با واکسن نداره؟ اگر پاسخ رضایتبخشی در زمان مصرف فلوکستین خوراکی یکبار در هفته اتفاق نیفتاد، باید به تغییر دوز روزانه فلوکستین با استفاده از فرمولهای خوراکی رهش فوری توجه کنید. گاهی هنگام مراجعه فرد به مطب پزشک از او خواسته میشود که پرسشنامه مخصوصی را پر کند و اگر الکل یا هر نوع ماده مخدر دیگری را مصرف میکند پزشک خود را در جریان بگذارد. اگر فرد مشکل سو مصرف الکل یا مواد مخدر داشته باشد این گروه از داروها برای او مناسب نخواهند بود. اگر شما مبتلا به دیابت هستید، فلوکستین ممکن است بر روی سطح قندخون شما تاثیر بگذارد، به همین دلیل سطح قندخون خود را هنگام مصرف دارو به طور منظم کنترل نمایید و نتیجه آنها را با پزشکتان درمیان گذارید. این ممکن است سطح این دارو را در بدن شما افزایش دهد و عوارض جانبی بیشتری ایجاد کند.

این دارو تا حدودی مانند SSRI عمل میکند، اما اثرات اضافی بر روی سطح سروتونین دارد. من بخاطر بیماری روحی ونتیجه نگرفتن از عمل سنگینم ۸۰تا قرص آلپرازولام با۷تا فلوکستین میخورم الان چندماهه بابدبختی وتشنج۷تا نصفی آلپرازولام گاهی وقتاهم خیلی بیشتر مصرف میکنم یکسال ونیمه مصرف میکنم وفلوکستین – اینجا یاد بگیر ۲۰هم اضافه شده .من وسعم ب بستری شدن نمیخوره آیا میتونم توخونه ترک کنم ؟ دکتر گفتن اگه بعد سه ماه اقدام نتیجه نگرفتید عمل کن یکبار سقط یکماهه داشتیم آیا عمل نیازه؟ لازم است بدانید، از عوارض جانبی احتمالی مصرف بنزودیازپین در دوران بارداری شامل سقط جنین، ناهنجاری، تاخیر در رشد داخل رحمی، نقص عملکردی، سرطان زایی و جهش زایی است. در این میان خانم ها رکورد دار هستند و این روزها «فلوکستین» جزو لاینفک وسایل داخل کیف بسیاری از خانم ها شده است. میخواستم ببینم خوردن قرص له شده و پودر داخل کپسول مشکل و عوارضی برام پیش میاره؟ فلوکستین (www.pishboro.ir) برای درمان اختلالات افسردگی (انواع افسردگی)، اختلال وسواسی-اجباری و پراشتهایی روانی یا بولیمیا ( که یک نوع اختلال خوردن است که غذا خوردن بدون کنترل و بی رویه صورت می گیرد و سپس فرد کاری می کند که استفراغ کند) در نظر گرفته شده است.

کم کاری تیروئید یک اختلال است و زمانی رخ میدهد که غده تیروئید ضعیف شده باشد و توان تولید مقدار کافی از هورمون های تیروئیدی را نداشته باشد . پاسخ: با سلام. بله کرونا هم بگیرین بخاطر ایمنی که بدن دارد ضعیف تر از قبل تزریق واکسن نشان داده میشود. 808117/1600:سلام من14سالمه و4هفته است دوز دوم واکسن سینوفارم زدم ایا واقعا کرونا بگیرم خفیف تر میشه بعضی ها میگن بعضی از افراد بدنشون به واکسن واکنش نمیده ایا خیالم راحت باشه ایمن هستم؟ من 27مهرماه واکسن سینوفارم دریافت کردم الان نوبت دوز دومش شده ولی چند روزه حالت گر گرفتگی وسرگیجه دارم بدون گلودردوتب میخواستم بدونم میتونم بااین علائم دوز دوم و دریافت کنم.الان یک هفته از نوبت دوز دومم گذشته.باتشکر. حمله پانیک در ابتدا به یکباره و بدون هشدار قبلی رخ میدهد؛ ولی به مرور زمان بودن در شرایط و موقعیتهایی خاص آن را تحریک خواهد کرد. تمرکز کردن روی یک شی به خصوص در طول بروز حمله به برخی افراد کمک میکند. در مورد سایر داروهای ضدافسردگی که مصرف میکنید به خصوص سلکسا “Celexa”، سیمبالتا “Cymbalta”، دزیرل “Desyrel”، افکسور “Effexor”، لکساپرو “Lexapro”، لووکس “Luvox”، اولپترو “Oleptro”، پاکسیل “Paxil”، پکسوا “Pexeva”، سیمبیاکس “Symbyax”، ویبرید “Viibryd” یا زولافت “Zoloft” به پزشک خود اطلاع دهید.

دیگر فقط خانمهایی که از افسردگی و چاقی همزمان رنج میبرند خوشحال نبودند و خانمهای زیادی برای صرفا کاهش وزن خود را به قرصهای ضدافسردگی میبستند. مشاهده نتایج درمانی زمانبر است و نیاز به تلاش زیادی دارد. مقدار مصرف ممکن است با میزان کمتر شروع و به تدریج توسط پزشک افزایش یابد. پزشک ممکن است دوز مصرفی شما را کاهش دهد یا این دارو را کمتر مصرف کنید. برای بیماران و پزشک آنها مهم است که در مورد چگونگی قطع مصرف فلوکستین با هم صحبت کنند. چه زمانی باید برای پانیک به پزشک مراجعه کرد؟ زمانی که فرد در موقعیتهای استرس زا حرکات ورزشی سبک انجام دهد، اندورفین ترشح شده در بدن به بهبود روحیهی فرد کمک بسیار زیادی خواهد کرد. از آنجایی که علایم این دو بسیار با هم مشابه است به سختی میتوان تفاوتهای بین این دو را برشمرد. فاصله بین دو حمله یک ماه باشد و به دلیل نگرانی از تکرار دوباره، حمله ایجاد شده باشد.

قرص فلوکستین برای چیست

بسیاری دچار درد قفسه سینه شده و احساس میکنند که روحشان از بدن خارج شده است، گاهی شدت حمله آنقدر زیاد است که فرد گمان میکند که دچار حمله یا سکتهی قلبی شده است. همچنین ممکن است در رفتار خود تغییراتی احساس کنید. همچنین دارو را در حمام نگهداری نفرمایید. حجت الاسلام داود چمانی در باره ضرورت شادی به عنوان یکی از نیازهای که موجب پیشبرد کارها و رسیدن به اهدافش می شود گفت: در روایات بسیاری به اهمیت این مهم اشاره شده است . پاسخ: با سلام. مصرف آنتی بیوتیک تداخلی با واکسن ندارد ولی بهتر است تحت نظر دکتر متخصص و با تجویز دکتر مصرف شود. چون من الان باردار نیستم ولی دو سه روزه صدام تو دماغی شده و مشکل بلع دارم یه خورده چیکار کنم؟ کپسول را باید بصورت کامل میل کنید و از بازکردن یا جویدن آن خودداری نمایید و در صورتی که با بلع کپسول مشکل دارید می توانید از پزشک خود بخواهید که فرم دارویی شربت را برایتان تجویز نماید. در صورت استفاده از شربت فلوکستین، برای دریافت دوز صحیح، میزان دوز دارو را با استفاده از سرنگ، قاشق مخصوص اندازهگیری یا فنجان دارویی اندازه بگیرید.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو