فاش شدن ویژگی های گوشی آینده Vivo NEX 5

[ad_1]

در رفتن طبق آخرین اخبار، انتظار می رود Vivo NEX 5 به زودی عرضه شود. از مهم ترین ویژگی های این گوشی می توان به لنز تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابر، تراشه پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 1 و صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی اشاره کرد.

به گزارش فرارو، در جولای 2021، شایعاتی مبنی بر عرضه Vivo NEX 5 در سال 2022 منتشر شد. اکنون با گذشت 15 روز از سال 2022، افشاگر فناوری محبوب، DigitalChatStation، ویژگی های کلیدی این گوشی را فاش کرده است. این افشاگر اطلاعات ارزشمندی در مورد دوربین و سخت افزار گوشی ارائه می دهد.

طبق گزارش‌های اخیر، گوشی‌های دارای نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 دارای محدوده زوم کمتری در لنزهای تله فوتو خود هستند. قابلیت زوم اپتیکال این لنز چندان بالا نیست. با این حال، به نظر می رسد که رونمایی از Vivo NEX 5 آینده همه معادلات را به هم خواهد زد. به گفته ایستگاه چت دیجیتال، این گوشی هوشمند می تواند دارای لنز پریسکوپ با قابلیت زوم 5 برابری باشد.

فاش شدن ویژگی های گوشی آینده Vivo NEX 5
اگرچه می دانیم که این گوشی آینده از جدیدترین چیپست 4 نانومتری اسنپدراگون نسل هشتم استفاده خواهد کرد، سایر جزئیات سخت افزاری در حال حاضر ناشناخته است. اما ما اطلاعات جدیدی در مورد دوربین ها داریم. پیش از این شایعه شده بود که ZEISS دوربین های گوشی های آینده Vivo را تامین خواهد کرد. می توان نتیجه گرفت که Vivo NEX 5 آینده احتمالاً اولین تلفن Vivo است که از لنز ZEISS استفاده می کند. Carl Zeiss AG یا Carl Zeiss AG آلمانی، سازنده آلمانی سیستم‌های نوری، اندازه‌گیری‌های صنعتی و تجهیزات پزشکی است که توسط کارل زایس در ینا در سال ۱۸۴۶ تأسیس شد.

علاوه بر این، گزارش ها حاکی از آن است که Vivo NEX 5 آینده ممکن است با صفحه نمایش 7 اینچی بزرگتر عرضه شود. این دستگاه احتمالا دارای نمایشگر خمیده خواهد بود و دوربین سلفی گوشی نیز در زیر این نمایشگر قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است که برخی شایعات قبلی از ارائه صفحه نمایش 6.78 اینچی خبر داده بودند. بنابراین در حال حاضر نمی‌توانیم نتیجه‌گیری قطعی بدهیم.

یکی دیگر از ویژگی هایی که در شایعات منعکس شده این است که این گوشی هوشمند دارای مزیت پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم 50 واتی است. اما ما مجدداً تأکید می کنیم که این ویژگی ها هنوز تأیید نشده اند و باید با احتیاط اتخاذ شوند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما