فایلهای صوتی رتبههای برتر – محصل ایرانی

آزمون های قلم چی و کلاس های کنکور - سعادت آباد و شهرک غرب ... ببخشید ترم یکه پیام نورم چیزی فهمیدم اینه که اگه بخوام کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم تا اعلام نتایج که آخرایه شهریوره نیازی نیس از دانشگاه انصراف بدم فقط می خواستم بدونم مراحل اداری انصراف از پیام نور چقد طول می کشه یعنی از زمانی که فرم انصراف گرفتیم تا زمانی که مراحل انصراف تموم سه چقد طول می کشه یه روزه می شه همه چیو درست کرد؟ 73 واحد درسی پاس کردم بدون مشروطی و درخاست مدرک کاردانی دادم تا در دانشگاه ازاد ادامه تحصیل بدم کارشناسیمو. شرایط دانشگاه آزاد و سراسری و پردیس های مربوطه در پذیرش دانشجوی دکتری بدون کنکور متفاوت است و بستگی به قوانین و ضوابط پذیرش دانشجویی دارد. آیا میتونم کنکور 1401 رو شرکت کنم. تصمیم گرفتم برای کنکور 1401 بخونم اگر در اسفند 1400 یا فرودین 1401 (یعنی زمانی بین ترم 4 ) انصراف بدهم مشکلی نظام وظیه ای وجود ندارد اگر در کنکور تجربی 1401 قبول شوم؟ این ها فنون موفقیت در کنکور هستند که لازم است دانش آموز یاد بگیرد. از طرفی چون وضعیت نظام وظیفه من مشمول است نگران هستم که اگر از صنعتی اصفهان روزانه انصراف دهم آن وقت نتوانم دیگر ادامه تحصیل بدهم و اجبارا وارد سربازی شوم. در خرداد ۱۴۰۰ دیپلم ریاضی فیزیک گرفتم و در ۱۴۰۰ کنکور ریاضی فیزیک دادم و در رشته مهندسی مواد و متالورژی روزانه دانشگاه صنعتی اصفهان پذیرفته شدم.

مشاور کنکور زهرا جعفری اینستاگرام

وقتی که شما برای یک آزمون بزرگی مثل کنکور آماده می شید، به لحاظ عصبی ضعیف هستین و استرس شدیدی را تحمل می کنید؛ چون نتیجه سال ها تلاش و درس خواندن خودتون را باید ببینید و اگر موفق نشید احساس سرخوردگی خواهید کرد .پس لازمه روش مقابله و مدریت احساسات تو سال کنکور رو بلد باشین و بتونید جلسه ی آزمون رو مدیریت کنید. سلام وقت بخیر من یه ثبت نام تو دانشگاه پیام نور انجام دادم ولی چون نامه از نظام وظیفه برا دانشگاه نبردم پذیرش نشدم و سر ترم و انتخاب واحد برام انجام نشده الان خواستم بدونم که ببینم آیا دانشجویی انصرافی ام یا نه؟ سلام وقت بخیر بنده اواخر آذرماه سال۹۹از دانشگاه سراسری دوره روزانه رشته بدون کنکور که میخوندم انصراف دادم و الان قصد بازگشت به تحصیل تو دانشگاه پیام نور یه رشته بدون کنکور دیگه رو دارم؛ این امر ممکنه؟ بنده دانشجو کارشناسی جدیدالورود روزانه ۱۴۰۰ ام و رشته قبولیم رو دوست ندارم و میخوام که سال دیگه کنکور بدم اگه ۲ ترم توی دانشگاه بخونم و بعد انصراف بدم کنکور ۱۴۰۱ رو میتونم بدون محرومیت شرکت بکنم یا ۱۴۰۲ رو؟

آیا میشه مثلا پیام نور بخونم و معافیت بگیرم و سال بعد که فرهنگیان اوردم انصراف بدم ؟ و بعد در بهمن ماه ۱۴۰۰ برای رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی که بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی است، در یک دانشگاه دولتی روزانه مثلا دانشگاه روزانه بوعلی سینا همدان یا دانشگاه روزانه جیرفت ثبت نام کنم و به ادامه تحصیل بپردازم. مثلا هم مترجمی هم مهندسی کامپیوتر یا هم مترجمی و هم روانشناسی؟ در این مرحله شما دیگر باید همهی مباحث را خوانده باشید و تسلط پیدا کرده باشید و جمع بندی هم کرده باشید دیگر جای بهانهگیری یا کمکاری نیست! در صورتی که مشکل سربازی نداشته باشید مانعی ندراد. چون حجم منابع و سرفصلهایی که شما باید مرور کنید زیاد است. به همین علت برنامه ریزی کنکور باید بگونه ای انجام شود که در ابتدا آسان و به مرور زمان سخت شود. زمان ثبت نام به مشکل بر می خورید و حتما باید فرم و نامه انصراف در تاریخ مشخص شده ارائه دهید و در صورت عدم رعایت شرایط شما را ثبت نام نخواهند کرد.

مشاور کنکور در شیراز

پیشنهاد می کنم از مدیر آموزشی پیگیری کنید. من از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ تا ۱۴۰۵/۰۶/۳۱ معافیت تحصیلی از خدمت سربازی دارم و در واقع وضعیت نظام وظیفه من مشمول میباشد. سلام ممنون بابت سایت عالیتون یه سوال دارم من سال 95 از دانشگاه روزانه انصراف دادم بهم مدرک موقت کاردانی دادند که توش نوشته 2میلیون بدهکاری به صندوق رفاه دانشجویی و تا 2تومنو ندی مدرک اصلی نمیدیم. در صورتی که قبلا از دانشگاه انصراف نداده باشید مشکلی بابت شرکت در کنکور سال بعد ندارید. بابت کنکور مجدد مشکلی نخواهید داشت. اگر در حال حاضر هم انصراف دهید با توجه به مهلت یکساله مشکلی نخواهید داشت اگر ورودی بهمن 1401 هم مد نظر شما باشد بهتر است اسفند انصراف دهید. سلام.وقت بخیر.بنده بهمن 99 از دانشگاه دولتی ترم6 انصراف دادم و کنکور شرکت کردم و روزانه قبول شدم اما در دانشگاه ثبت نام نکردم و مدارکم رو پست نکردم، منتظر تکمبل ظرفیت هستم تا در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم! برای شرکت در کنکور تا تاریخ حدودی 20 اسفند باید از دانشگاه انصراف بدید و شرایط سنی 24 سال هم در نظر داشته باشید. برای مدرک معادل باید 72 واحد درسی پاس کرده باشید که برای دریافت مدرک معادل مدیر آموزشی باید بررسی دقیق تری در مورد واحد های پاس شده شما داشته باشد.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما