فیس بوک ایجاد چت گروهی بین مخاطبین اینستاگرام و مسنجر را تسهیل کرده است

[ad_1]

کاربران فیس بوک اکنون می توانند در مخاطبین خود در برنامه های مسنجر و اینستاگرام چت گروهی ایجاد کنند. به روز رسانی جدید گامی بزرگ در جهت همگام سازی برنامه ها برای فیس بوک است.

کاربران باید برای استفاده از ویژگی چت گروهی مشترک در اینستاگرام و مسنجر ثبت نام کنند و فیس بوک می گوید بیش از 70 درصد از کاربران واجد شرایط اینستاگرام برای استفاده از ویژگی مشترک در مسنجر ثبت نام کرده اند.

فیس بوک در مورد ویژگی جدید خود نوشت:

با این به روز رسانی ، کاربران می توانند چت گروهی را در مخاطبان اینستاگرام و مسنجر خود شروع کنند. در چت های گروهی چند برنامه ای ، می توانید تجربه چت خود را با موضوعات و پاسخ های سفارشی شخصی کنید.

فیس بوک

فیس بوک همچنین ویژگی های جدید دیگری را برای برنامه پیام رسانی خود معرفی کرده است. به عنوان مثال ، با این به روز رسانی ، کاربران در گروه های اینستاگرام خود می توانند از رای گیری استفاده کنند و این ویژگی برای گروه های دو برنامه نیز در دسترس خواهد بود. فیس بوک همچنین در جدیدترین به روزرسانی خود ویژگی ای به مسنجر اضافه کرده است که گروه های “تایپ افراد” را مشخص می کند. (هنوز مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه کاری انجام خواهد داد.)

فیس بوک در ادامه اظهار می دارد که در همه چت های گروهی ، کنترل های یکسانی برای مدیریت کاربران ارائه می شود:

شما همچنان همان کنترل را بر کاربرانی که می توانند با شما ارتباط برقرار کنند ، خواهید داشت. با این کنترل می توانید مواردی مانند افرادی که نمی توانند پیامک یا تماس بگیرند را تنظیم کنید. ما دوست داریم ویژگی های جدید و جالب اضافه کنیم ، اما اولویت اول ما حفظ امنیت و حفظ حریم خصوصی است.

علاوه بر این ، کاربران می توانند با استفاده از ویژگی Watch Together فیس بوک با دوستان خود و از طریق فید اینستاگرام فیلم های مختلف را تماشا کنند. فیس بوک همچنین یک موضوع چت جدید به مسنجر اضافه می کند که تنوع زیادی را به برنامه پیام رسانی اضافه می کند.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما