لینک سازی خارجی چیست؟ انواع لینک‌های خارجی

با شناخت این مفهوم، متوجه خواهید شد که اگر اکسترنال لینک بیلدینگ به صورت درست و اصولی پیاده‌سازی شود، می‌تواند نتایج مثبت برای وب‌سایت شما به همراه داشته باشد. همین طور به کارگیری اشتباه این ساختار از لینک‌سازی، نتیجه معکوس به بار خواهد آورد. اگر می‌خواهید سایت‌های دیگر به شما لینک بدهند، توصیه می‌شود که شما هم به سایر وب‌سایت‌ها لینک بدهید. در صورتی که می‌خواهید مخاطب از خواندن مطالب سایت شما لذت ببرد، باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا بتوانید بهترین تجربه را به آن‌ها ارائه دهید.

  • یک لینک داخلی، صفحه ای از وب سایت شما را به صفحه ای دیگر از آن وصل می کند.
  • پروژه جمع‌آوری دیتا با استفاده از تحقیقات میدانی و نظرسنجی، فعالیتی ارزشمند و بسیار کاربردی است که در اغلب اوقات موردتوجه متخصصان، مشتریان و رقبا قرار می‌گیرد.
  • این سایت یک سایت فوق العاده برای اشتراک پست ها می باشد که به راحتی میتوانید در آن با یک اکانت جیمیل وارد شوید تا اکانت شما ساخته شود.
  • بهینه نبودن سایت می‌تواند تمامی اقدامات و هزینه‌های شما را برای دریافت لینک هدر دهد و حتی شما را مشمول جریمه‌های گوگل کند.
  • در گذشته پیج رنکِ یک سایت، یک مورد مفید برای سنجش اعتبار آن سایت بود.

همین حالا در دوره آموزش لینک سازی خارجی ثبت نام کنید و خودتان را برای متخصص شدن در این حوزه آماده کنید. برای اکثر مشاغل به ویژه مشاغل کوچک یا محلی، سود موقت ارزش ریسک را ندارد. در عوض آنها می توانند این پول را برای تولید محتوا، سفارش تولید محتوا، خرید رپورتاژ آگهی و تبلیغ سایت خود به شکلی که بک لینک های طبیعی را جذب کند، سرمایه گذاری کنند. علاوه بر هدر دادن پول، بک لینک های پولی بی کیفیت بسیار خطرناک هستند.

قدم اول در لینک سازی خارجی

اگر تصاویر لینک شده‌ای نیز در آن صفحه وجود داشته باشند، انکر تکست آن‌ها نیز به شما ارائه خواهد شد. پس اولین کاری که در این زمینه پیشنهاد می‌شود، ایجاد لیستی از سایت‌های معتبر و تلاش برای گرفتن لینک خارجی از طرف آن‌هاست. 3_در لینک سازی به این نکته توجه کنید از کلمات همخانواده با کلمه کلیدی هایتان استفاده کنید . نمونه این ابزار ها، ابزار سایت moz برای پیدا کردن و آنالیز لینک رقبا است.

بیشتر کسب‌وکارهای ایرانی آنلاین، محدود به ایران هستند و جز این دسته محسوب می‌شوند. با بررسی‌ زبان و آدرس هاست ‌سایت، می‌توانید تشخیص دهید که آن ‌سایت برای انتشار لینک یا محتوای شما مناسب است یا خیر. ارجاع به سایت‌های تبلیغاتی و غیرحرفه‌ای، ضربه بزرگی به اعتماد خواننده و رتبه سایتتان می‌زند. درصورتی‌که مجبور به چنین کاری شدید؛ حتما از تگ نوفالو (No Follow) استفاده کنید.

وبلاگ‌ها، یکی از راه های خوب ارزان قیمت برای معرفی کسب‌و‌کار شما به مخاطبان هستند. ایجاد مقاله‌های مناسب با محتوای مفید، که علاوه بر افزایش سطح اطلاعات کاربران، آنها را با حرفه و محصولات شما نیز آشنا می‌کند. سایت های مختلفی هستند که تولید محتوای خاصی انجام نمی دهند و در واقع صرفا بستری برای گذاشتن محتوا توسط اشخاص دیگر هستند. شما می توانید با ایجاد اکانت در آن ها عضو شده و مقالات علمی کسب و کارتان که در راستای رفع مشکلات آن صنعت است و یا حتی معرفی خدمات و محصولات مربوط به کسب و کارتان را در آن ها به اشتراک بگذارید. برای نمونه سایت ویرگول یکی از سایت هایی است می توانید در آن مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

در ساخت لینک در قسمت ساید بار و فوتر اغلب از لینک های نوفالو استفاده میشود. البته در ایران سایت هایی که اجازه گذاشتن پست مهمان و لینک به نویسندگان بدهند کم هستند اما شما میتوانید این سایت ها را پیدا کنید. انجمن هایی که در آن بدون ثبت نام قادر به دیدن لینک ها و محتوا نیستید، به درد لینک سازی نمیخورند زیرا لینک این پست ها توسط گوگل شناسایی نمیشود.

الگوریتم گوگل پنگوئن طی سالها آپدیت شده و به شدت با لینک سازی مصنوعی برخورد میکند. اما حتی این موضوع هم باعث نمیشود تا وبمستران و سئو کاران از لینک بیلدینگ چشم پوشی کنند. ویکی دمی در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، تمام نکات و آموزش های مورد نیاز در رابطه با لینک سازی خارجی را بیان کرد. هنگام لینک سازی در فروم ها و وبلاگ ها توجه داشته باشید که در یک صفحه تعداد زیادی لینک نگذارید. بهتر است در یک صفحه فروم 2 الی 3 لینک قرار دهید و برای ساخت دیگر لینک ها به صفحات جدید بروید. برای لینک سازی خارجی می توانید از رپورتاژ های با کیفیت استفاده کنید.

بک لینک ها به Google می گویند که دیگران محتوای شما را تأیید می کنند. وقتی الگوریتم های گوگل تعداد و کیفیت سایت هایی که به سایت شما لینک داده اند را ارزیابی می کند، تعداد بالا و باکیفیت بودن آنها نشان می دهد که محتوای شما دارای ارزش است، بنابراین می توانید رتبه بالاتری در نتایج جستجو کسب کند. خرید بک لینک برای بسیاری از مشاغل جذاب ترین گزینه است، به ویژه اگر خرید بک لینک باعث شود که به خاطر قرار گرفتن در رتبه های برتر جستجو، درآمد زیادی کسب کنند.

منظور از لینک یا بک لینک، یک کلمه یا عبارت در داخل سایت ها و دنیای وب است که شما با انتخاب آن از مکانی در دنیای اینترنت به مکان دیگری منتقل میشود. به طور خلاصه، لینک یا بک لینک، یک ابزار برای هدایت کاربر از یک نقطه به نقطه ای دیگر در اینترنت است. مبدأ یک لینک دقیقا جایی است که شما آن را مشاهده میکنید و مقصد مکانی است که شما پس از کلیک یا لمس لینک به آن انتقال پیدا میکنید. مبدأ یا مقصد یک لینک میتواند یک صفحه از یک سایت یا وبلاگ، پستی در یک شبکه اجتماعی، صفحات جستجوی موتور های جستجو گر و … باشد. نکته مهم در فرایند لینک سازی به صورت دستی یعنی اقداماتی مثل خرید بک لینک و خرید رپورتاژ این است که گوگل فرض کنید لینک‌ها به صورت طبیعی ایجاد شده‌اند، این نکته راز موفقیت شما خواهد بود که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

بعد از طراحی سایت فروشگاهی چه زمانی اقدام به لینک سازی خارجی کنیم؟

یکی از اشتباهات رایج در سئو این است که تصور کنید این پیوند ها فقط برای موتور های است درحالی که تئوری پیوند این است که کاربر را به مکانی که لازم دارد هدایت کند. بنابراین به گونه ای لینک سازی انجام دهید که کاربر روی آن کلیک کند. ابزار دیگر گوگل برای یافتن کلمات کلیدی گوگل ترندز است که می توانید برای مقایسه عبارات به آن رجوع کنید و برای انتخاب کلمه کلیدی ایده بگیرید.

یکی از راه‌های خلاقانه برای اینکه در مرکز توجه باشید و لینک‌های زیادی را به سمت سایت خود هدایت کنید، تولید محتوای نقادانه است. به‌عنوان یک فرد متخصص یا یک برند پرسابقه در حوزه خودتان، می‌توانید محتوای تحلیلی بنویسید و محصولات یا خدمات مختلفی را نقد کنید. در طول زمان، منابع معتبری حاضر می‌شوند برای استفاده از نظرات و بررسی‌های دقیق شما، به محتوایتان لینک دهند. وقتی یک داستان، یک هشتگ یا خبری در رسانه‌ها ترند می‌شود، زمان خوبی است که با کمی خلاقیت، ارتباطی بین حوزه‌ فعالیت خود و موضوع ترند ایجاد کنید و نام برند خود را سر زبان‌ها بندازید. بسیاری از برندها همیشه با کمک این تکنیک توانسته‌اند در میان کاربران، مشتریان و رقبا جلب توجه کنند و به موضوع خبرساز آن برهه زمانی تبدیل شوند.

  • حالا بر روی متفرقه- عمومی کلیک می کنیم سپس بر روی ایجاد مبحث جدید کلیک می کنیم.
  • برای لینک سازی خارجی می توانید از رپورتاژ های با کیفیت استفاده کنید.
  • همچنین اگر محتوای باکیفیتی تولید کنید، قطعا سایت‌های دیگر از مقاله شما به عنوان منبع استفاده می‌کنند.
  • شاید بتوان این نوع لینک سازی را، کلاه خاکستری ترین نوع ساخت بک لینک دانست.

در ادامه ما این موارد که در لینک سازی خارجی اهمیت دارند اشاره می‌کنیم. یک نکته بسیار مهم که در استراتژی لینک سازی داخلی سایت خود باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید فقط در صورت نیاز و با یک انکر تکست واقعی به صفحات دیگر خود لینک دهید. با این روش همه صفحاتی که کلمه کلیدی مورد نظر را داشته باشند به یک صفحه هدف لینک خواهند شد.

رپورتاژ آگهی که یکی از بهترین بک لینک دائمی محسوب می شود، علاوه بر طبیعی، سالم و بی خطر بودن می تواند از نظر گوگل هم ایده آل محسوب شود. رپورتاژ یعنی یک وب سایت در یک مقاله یا محتوای منتشر شده به سایت شما لینک دهد. خدمات رپورتاژ آگهی هم به بک لینک های دریافتی با استفاده از ایجاد یک صفحه یا محتوای جدید سایت های پر بازدید، خبری و معتبر گفته می شود. می توان گفت این نوع، قابل اطمینان ترین روش خرید بک لینک محسوب می شود. یک بار سئوی داخلی برای همیشه ، بررسی ساختار صفحات سایت شما ، سئوی تکنیکال ، سرعت لود ، تمرکز صحیح بر روی کلمات کلیدی و هدف گذاری با دقت .

به این نکته توجه کنید که هر کلمه کلیدی باید دارای یک صفحه ی هدف مند و صفحه ی جدا باشد که با این کار به گوگل نشان میدهید که سایت به صورت تخصصی بر روی کلمه ی کلیدی شما  ساخته شده است و در حال فعالیت میباشد . اگر بتوانید با مشتریان خود ارتباط مفیدی برقرار کنید به طوری که از ان ها بخواهید url صفحات را به اشتراک بگذارند ، این کار می تواند فواید بسیاری به دنبال داشته باشد. درواقع لینک هایی که به اشتراک گذاشته می شوند ، پیوند محسوب نمی شوند ، اما ان ها با این کار نه تنها بازدید کنندگان سایت را افزایش می دهند ، برند شما را نیز میان دیگران شناخته تر می کنند. وب سایت های معتبر سایت هایی هستند که domain authority بالایی دارند. برای اینکه میزان دومین اتوریتی را به دست آورید می توانید از ابزار ماز استفاده کنید.

او می‌گوید که دلیل کاهش واردات نیز خود کفایی افغانستان در تولیدات داخلی نیست بلکه کاهش قدرت خرید مردم است که این نیز کسر تراز تجاری افغانستان را کاهش داده و سبب تقویت پول ملی شده است. آقای نوری می‌گوید که تقاضا برای پول افغانی زیاد است و طرفی کالا کم وارد می‌‎شود و طبیعی است که تقاضا برای دلار پایین باشد. چون تقویت پول افغانی به معنی کاهش صادرات است و تولیدکنندگان رغبت به تولید کالا ندارند. آقای حافظی، هم می‌گوید که ذخایر ارزی افغانستان که پشتوانه افغانی است، در سالهای گذشته دست نخورده باقی مانده و حتی بیشتر هم شده است و این اعتبار پول افغانستان را تضمین می‌کند. آقای نوری معتقد است که طالبان پول چاپ نمی‌کند و عرضه پول افغانی در بازار افزایش پیدا نمی‌کند و هر دلاری که وارد افغانستان می‌شود هم به افغانی تبدیل شود، چون مردم در داخل افغانستان به افغانی خرید می‌کنند. بانک مرکزی افغانستان تحت کنترل طالبان حدود یکسال قبل اعلام کرد که پول‌های چاپ شده در ماه جنوری/ژانویه سال ٢٠٢٣ به افغانستان خواهد رسید.

لینک بیلدینگ مهم ترین راه برای سنجش اعتبار سایت ما از طرف گوگل است. از نظر گوگل سایتی باید در صفحات اول جستجو باشد که دارای اعتبار بالا نزد مخاطبان و همینطور نزد سایت های دیگر باشد. در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، یکی از اصلی ترین موارد ساخت لینک در وب سایت هایی است که از اعتبار بالایی برخوردار هستند. اعتبار بالای وب سایت باعث می شود لینکی که در آن قرار می دهید نیز اعتبار بالایی نزد گوگل کسب کند. در حقیقت لینک سازی خارجی، یکی از مهم‌ترین بخش‌های مسیر سئو خارجی است که وب‌مستران به آن توجه ویژه دارند.

پس از آن و بار هربار نظر دادن در قسمت های مختلف انجمن، کلمه “ساخت فروشگاه اینترنتی” به صفحه مربوطه لینک میشود. هرچه مرتبط تر بودن سایت لینک دهنده به سایت دریافت کننده لینک باعث افزایش اعتبار آن لینک نزد گوگل میشود. قبلا هدف از لینک سازی در دنیای وب بیشتر این موارد بود، اما از زمانی که موتور جستجو گر گوگل، نتایج جستجو در صفحات خود را وابسته به بک لینک ها کرد، شرایط به کلی تغییر کرد. عباراتِ؛ لینک بیلدینگ، بک لینک سازی و ساخت لینک تماما به یک موضوع اشاره دارد و آن هم ساختن لینک برای یک سایت در اینترنت است. برای ساخت پروفایل در این سایتها شما یه عکس خوب در کاور پروفایلتان بگذارید و بعد از آن در قسمت بیوگرافی اسم برندتان و کلمات کلیدی اصلی تان را بیاورید و در پایان آدرس سایت را بیاورید.

همین موضوع سبب می‌ شود کاربر ماندگاری بیشتری در سایت داشته و مشاهده صفحات توسط او بیشتر شود. دریافت بک لینک با این تکنیک به این شکل است که باید لینک‌های ۴۰۴ سایتی در حوزه کاری خودتان را پیدا کنید و به آن‌ها پیشنهاد دهید که لینک محتوای شما را با لینک شکسته جایگزین کنند. شاید در ظاهر ساده باشد، اما پیداکردن چنین فرصتی آن هم به دفعات زیاد، کمی سخت است.

در زمانی که مقاله ای از سایت خود را با الهام گرفتن از یک سایت معتبر نوشته اید میتوانید با لینک دادن به آن سایت به گوگل بفهمانید مقاله شما از این سایت بزرگ به عنوان مرجع استفاده کرده و اعتبار دارد. تهران لرن با هدف آموزش عملی سئو در سال 1400 راه اندازی شده است و تا رسیدن به این مهم تلاش خواهد کرد. مباحث اصلی تهران لرن در زمینه سئو می باشد که با تهیه محتوای اختصاصی و دوره های آنلاین سعی در ایجاد آموزشهای با کیفیت برای شما عزیزان دارد. در پایان توصیه می کنیم خیلی زود سراغ لینک سازی نروید حداقل 5 تا محتوای مفید و قابل رقابت در وبلاگتان بگذارید و بعد لینک سازی کنید.

به طور مثال سایت دیجی کالا یک سایت بسیار محبوب است و شاید در ماه بیش از 100 لینک طبیعی از سایت های مختلف دریافت میکند. و آخرین هدف از لینک سازی داخلی سفارش بک لینک برای سئو، لینک خارجی از داخل سایت است. خیلی از افراد، لینک دادن از سایت خود به سایت های دیگر را به اشتباه با نام لینک سازی خارجی عنوان میکنند.

کاربرد لینک‌های خارجی و تاثیرشان بر سئو سایت

ما در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، روش های ساخت لینک خارجی را به صورت طبیعی، بیان می کنیم تا شما با استفاده از این روش ها دیگر دچار پنالتی گوگل نشوید. رپورتاژ آگهی بهترین ترفند لینک‌سازی است که می‌توانید از آن کمک بگیرید. در این روش لینک سازی، شما با پرداخت هزینه متن مربوطه به وب‌سایت‌تان را در رسانه‌های خبری منتشر می‌کنید. البته خرید رپورتاژ آگهی و انتشار آن نیز چالش‌های خاص خود را داشته و برای انتخاب بهترین وبسایت جهت خرید رپورتاژ آگهی، باید بررسی‌های خوب و کاملی انجام دهید.

پس منطقی است که برای تجربه کاربری بهتر، بخواهید به منابع معتبر دیگری لینک دهید. درصورتی‌که ‌سایتی به صفحه‌ای از سایتی دیگر لینک بدهد، آن لینک خارجی محسوب می‌شود. لینک سازی خارجی به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن، یک لینک خارجی تولید می‌شود. در این فرآیند از یک کلمه کلیدی به نام انکرتکست استفاده می‌شود که لینک سایت خارجی روی آن قرار می‌گیرد.

  • البته فهمیدن این موضوع توسط گوگل به سختی اتفاق می افتد و این یکی از ضعف های گوگل است.
  • علاوه بر هدر دادن پول، بک لینک های پولی بی کیفیت بسیار خطرناک هستند.
  • پست مهمان، استفاده از اینفوگرافی، رپورتاژ و بک‌لینک‌های سایت‌واید از جمله روش‌های لینک سازی در سئو هستند.
  • فرایند لینک بیلدینگ خارجی وب سایت، هیچ وقت به پایان نمی‌رسد و تا زمانی که سایت شما فعال است باید در مسیر 1 و سئو خارجی از جمله لینک سازی اقداماتی انجام دهید تا در مسیر رشد باشید.

این لینک ها یک صفحه از سایت را به صفحات دیگر همان وب‌سایت متصل می‌کند. لینک را می‌توان به عنوان یک زنجیر دانست که می‌تواند یک صفحه از سایت را به یک صفحه دیگر متصل کند. یعنی وقتی کاربر روی یکی از آن‌ها کلیک می‌کند، می‌تواند از آن صفحه خارج شده و وارد صفحه دیگری شود. لینک سازی یا لینک بیلدینگ ( Link Building ) به مجموعه اقداماتی گفته می‌‌شود که برای بالا بردن تعداد و کیفیت لینک‌‌های ورودی به یک صفحه از وب سایت انجام می‌‌شوند. به خصوص اگر در مرحله ی اول لینک سازی کاربران زیادی صفحات شما را انتخاب کرده و دنبال کرده باشند. شما با لینک سازی داخلی از مقاله ها و مطالب قدیمی تر و پربازدیدتر به مقالات جدیدتر می توانید دیگر صفحات سایتتان را نیز محبوب کنید.

برای این کار نیاز دارید که لینک سازی یا لینک بیلدینگ را به درستی انجام دهید و لینک‌هایی از وب‌سایت‌هایی به دست آورید که برای برندتان ارزش و اعتبار ایجاد کند. همچنین مخاطبتان را به کمک آن لینک‌ها تغذیه کنید و ارزش محتوایتان را افزایش دهید. به طور مثال از مقاله سئو داخلی خود، با کلمه و یا همان انکرتکستِ “سئو خارجی” به مقاله سئو خارجی لینک بدهید تا گوگل مطمئن شود که کلمه کلیدی این مقاله همین کلمه است و باعث افزایش رتبه آن شود. فراموش نکنید که لینک سازی در داخل سایت باید به صورت مرتبط انجام شود، اینکه شما از مقاله آموزش فروش و بازاریابی، به صفحه تولید محتوا در سایت خود لینک بدهید برای گوگل زیاد خوشایند نیست.

اگر لینک های شما دارای ورودی یا همان ترافیک ارجاعی باشند، گوگل به این لینک ها ارزش بالایی میدهد و مطمئنا رتبه سایت شما را افزایش میدهد. این موضوع تا جایی اهمیت داد که خیلی از سئو کاران حرفه ای، پس از ساخت یا خرید بک لینک، اقدام به خرید بازدید فِیک و غیر واقعی برای این لینک ها میکنند. زمانی که در سایت های زیادی حرف از سایت شما به میان باشد، برند شما در ذهن ها ماندگار میشود.

HTML به شما کمک می‌کند تا به وب سایت خود تصویر، متن‌های طراحی شده و بسیاری از جزئیات دیگر را اضافه کنید. این قابلیت یک طریقه لینک سازی خارجی محبوب برای بسیاری از افراد در حوزه‌ی سئو است. بهترین راه برای تاثیر مثبت گذاشتن روی page authority یک صفحه این است که کیفیت لینک‌های آن را بالا ببریم.

به طور مثال همان صفحات تبادل لینک که در قسمت های قبل گفته شد و یا سایت هایی که قسمت نظرات آن پر از لینک های خروجی است. ساخت بک لینک در این سایت ها و صفحات در درجه اول بی ارزش است و در درجه دوم میتواند باعث جریمه شما بشود. اینکه شما در روز 3 بک لینک برای سایت خود بگیرید، باعث شک کردن گوگل است. از نظر گوگل، لینک طبیعی لینکی است که کاربران دیگر از طریق آن به سایت دریافت کننده لینک وارد شوند (ترافیک ارجاعی).

پس طبیعی رفتار کنید و در هر صورت چند ماه باید تحمل داشته باشید تا نتیجه مطلوب را مشاهده کنید. این بک لینک ها و لینک های دریافتی از سایت های دیگر کاملا طبیعی بوده و این مفهوم را به گوگل می‌رساند که مقاله شما بسیار با کیفیت است و سایت شما بسیار معتبر است. اما باید توجه داشته باشید که بالا بردن رتبه سایت در گوگل سرعت بسیار کمی دارد، زیرا کاربران به صورت طبیعی سایت شما را به دیگران معرفی نمی‌کنند و محبوب شدن سایت به زمان زیادی نیاز دارد. به همین دلیل لینک سازی باید با دقت و با صرف زمان زیادی انجام گیرد تا با گذشت زمان تاثیر آن نتیجه بخش باشد. لینک سازی مدت‌ زیادی است که به عنوان اصلی‌ترین پایه تاکتیک‌ های سئو در نظر گرفته می‌شود.

لینک های نوفالو، ارزش و قدرت سایت مبدا را به سایت مقصد منتقل نمی کنند و فقط به گوگل این سیگنال را ارسال می کنند که این سایت می تواند یک منبع خوبی برای موضوع صحبت شده باشد. آقای حافظی معقتد است که نقش مهاجرین برگشت کننده به افغانستان و مهاجرین ساکن سایر کشورهای خارجی در افزایش ارزش افغانی مهم است. آقای حافظی معتقد است که با انجام این محدودیت درولایت‌های شرقی و جنوبی افغانستان که قبلا بیشتر با کلدار پاکستانی معامله می‌شد اکنون با افغانی معامله می‌شود. او همچنین گفته که در ولایت‌های غرب و جنوب غرب که با ریال معامله می‌شد اکنون متوقف شده و جغرافیای استفاده از افغانی افزایش یافته که به افزایش ارزش افغانی تاثیر داشته است. افغانستان متکی به واردات، افزایش ارزش دلار به معنی افزایش قیمت کالا نیز است.

ما در ادامه آموزش لینک سازی خارجی به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم. تا کاربر با کلیک روی کلمات کلیدی مستقیم وارد صفحه هدف شده و رتبه و بازدید از سایت نیز بالا رود. فقط به این نکته توجه کنید که هر یک از کلمات کلیدی شما دارای صفحه هدف مخصوص به خود باشند.

به هر ترتیب هرچه استراتژی قوی تری برای پیشبرد امور وب سایت خود در نظر بگیرید، نتایج بهتری دریافت خواهید کرد. امیدواریم که مطالعه این مطلب از پایگاه دانش سرورپارس برای شما مفید بوده باشد. ۲- دومین نکته در لینک سازی داخلی این است که کلمه کلیدی باید در اولین پاراگراف (۱۰۰ کلمه اول) قرار بگیرد و bold شود. این موضوع سبب می‌شود رتبه سایت در گوگل پایین آمده و بازدید سایت کاهش یابد. علاوه بر این به روز رسانی الگوریتم پنگوئن استفاده از انکر تکست‌های دقیق و تکراری را ممنوع کرده است. ۶- هنگامی که سایتتان از نظر رابط کاربری و تولید محتوا کاملاً جامع و غنی شد، اقدام به ایجاد لینک کنید.

نقطه مقابل لینک سازی خارجی، لینک سازی داخلی است یعنی اگر یک صفحه از یک سایت به صفحه دیگر در همان وب سایت لیینک دهد، به آن لینک سازی داخلی گفته می شود. در ادامه ویژگی های لینک سازی خارجی با کیفیت را برایتان تشریح خواهیم کرد. در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، باید بگوییم با اینترنتی شدن بسیاری از مشاغل و هوشمند شدن موبایل ها، کمتر کسی دیده می شود که دیگر گوشی هوشمند و یا کامپیوتر نداشته باشد. پیشرفته شدن لوازم الکترونیکی باعث شده در تمام حوزه های کاری سایت های بسیاری با زبان های مختلف به وجود بیاید و روز به روز به تعداد وبلاگ ها اضافه شود.

این ابزار به شما کمک می‌کند تا ببینید رقیبان شما دقیقا چه کارهایی انجام می‌دهند. دانستن این موضوع بسیار مهم است، زیرا اگر سایتی در رتبه بندی گوگل بالاتر از سایت شما قرار دارد، پس دارد کاری می‌کند که شما آن را انجام نداده‌اید و بهتر است از آن آگاهی پیدا کنید. به لینک ورودی به سایت شما در هرجای دیگر دنیای وب بک لینک می گویند. یکی از فاکتورهای تشخیص محبوبیت و اعتبار صفحات توسط گوگل نقشه لینک های کل دنیای عظیم وب است.

به لینک سازی که داخل خود سایت صورت بگیرد یعنی  لینک دادن از یک صفحه وب سایت به صفحه ی دیگر در ان وبسایت را لینک سازی داخلی گویند و به لینک سازی که سایت های دیگر به سایت ما میدهند را لینک سازی خارجی گویند . در روش اول، سایت ها اقدام به ساخت صفحاتی صرفا برای تبادل لینک میکنند و در آن صفحات از سایت خود به حدود 10 تا 100 سایت لینک داده و از همان سایت ها متقابلا لینک دریافت میکردند. این یکی از روش های کم ارزش و شاید منسوخ شده در لینک بیلدینگ است که متأسفانه هنوز بعضی از سایت ها از آن استفاده میکنند. این لینک ها از نظر گوگل، لینک های بی ارزشی هستند و درصورت مشاهده این نوع لینک سازی به صورت مداوم در یک سایت، دست به جریمه و پنالتی میزند.

برای استفاده از این سایت ابتدا با اکانت خود در این سایت لاگین بکنید سپس یک نام انتخاب بکنید و وارد شوید. نکته ای را که باید اینجا بهتون بگم اینه که برای ارسال مطلب نیازی نیست حتما پروفایل بسازید. درواقع در سایتهایی که میتوانید پست ارسال بکنید هیچ نیازی به پروفایل ندارید. برای ارسال مطلب از قسمت پروفایل گزینه استوری جدید را انتخاب می کنیم تا با این ادیتور بسیار ساده ولی حرفه ای روبرو شوید. این سایت نمونه یک سایت پست مهمان( پست مهمان را در ادامه توضیح خواهیم داد) است که به راحتی می توانید در آن مطلب بنویسید و به سایتتان بک لینک بدهید.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما