مثلث هجومی لیورپول ؛ همان ظلم گذشته! (تصویر)

[ad_1]

کد خبر: 1785904/42

زمان: 17:11
1400/07/24

هدیه: 1،685

طوفان در خانه واتفورد ؛

محمد صلاح ، بابی فرمینو و سادیو مانه امروز پنج گل مقابل واتفورد به ثمر رساندند.

به گزارش “ورزش سه” ، لیورپول با مثلث براق خط حمله خود در این فصل دوباره به یک تیم ترسناک تبدیل شده و به نظر می رسد او به دنبال تکرار روزهای روشن گذشته است. با این حال ، این مثلث نسبت به سال گذشته کمتر به نظر می رسید ، به ویژه با افت قابل توجهی از بابی فرمینو و ما چندین بار دیدیم که مهاجم برزیلی روی نیمکت نشسته است. پس از انتقال دیه گو یوتا به آنفیلد ، یورگن کلوپ در چندین مسابقه به جای فیرمینو جایگزین او شد ، اما امروز هر سه بازیکن دوباره هماهنگی بالای خود را ثابت کردند.

لیورپول امروز 0-5 پیروز شد و بابی فیرمینیو ، سادیو مانه و محمد صلاح همگی گلزنی کردند. سه گل از این پنج گل توسط فیرمینو و یک گل توسط محمد صلاح و سادیو مانه به ثمر رسید و لیورپول را با یک بازی بیشتر از چلسی به صدر جدول لیگ برتر رساند.

محمد صلاح ستاره مصری مرسی سعیدی در هشت بازی اخیر خود برای لیورپول هر گلی را به ثمر رسانده است که از زمان درخشش دنیل استوریج در فوریه 2014 ، طولانی ترین گل پیاپی برای این باشگاه است. محمد سالا در حال حاضر با 104 گل به همراه دیدیه دروگبا بهترین گلزن آفریقایی تاریخ لیگ برتر است.

بابی فیرمینو ستاره برزیلی لیورپول مقابل واتفورد عملکرد درخشانی داشت و هت تریک کرد. این بازیکن پس از زدن سه گل به آرسنال در دسامبر 2018 دومین هت تریک دوران حرفه ای خود را در لیگ برتر به ثمر رساند و تنها بازیکن برزیلی در تاریخ لیگ برتر شد که بیش از یک هت تریک در مسابقات به ثمر رساند.

سادیو مانه بازیکن سنگالی لیورپول پس از دیدیه دروگبا و محمد صلاح ، سومین بازیکن آفریقایی در تاریخ لیگ برتر است که حداقل 100 گل در این مسابقات به ثمر رسانده است.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما