مجموعه فرش ماشینی 1500 شانه رونمایی شد

[ad_1]

فرش یلدا کویر کاشان پس از سی سال سابقه موفق، با تولید انواع فرش ماشینی، حصیر یکپارچه نخی و صادرات و عرضه محصولات به ۷۰ کشور مختلف، سبد محصولات خود را با تولید ۱۵۰۰ کندو تکمیل کرد. 9 رنگ با تراکم 4500. بیش از هر زمان دیگری بتواند پاسخگوی تمام سلیقه های مشتری باشد.

دارای 1500 فرش شانه

یکی از محصولات نوظهور و پیشرو در صنعت و یا در زمینه فرش ماشینی فرش 1500 شانه است که با پیشرفت تکنولوژی پیشرفته مزیت های زیادی به دست آورده است. این فرش نسبت به سایر محصولات دارای بافت شیک تری است و در نتیجه دست بافت به نظر می رسد. این ویژگی زیبایی و کیفیت آن را دو چندان کرده است.

مهمترین ویژگی های فرش 1500 شانه عبارتند از:

زیبایی و ظرافت آن

فرش 1500 شانه به دلیل تراکم بالا از زیبایی و ظرافت بی نظیری برخوردار است. همچنین به دلیل بافت دست بافت گونه ها، بافت و نقش آن زیباتر از سایر محصولات است.

ابعاد مختلف

با بیش از 1500 کندوی زنبور عسل در اشکال و اندازه های مختلف، می توانید بسته به دکوراسیون خود از آنها در هر مکانی، بزرگ یا کوچک استفاده کنید.

استفاده از فیبر با کیفیت بالا

نخ فرش 1500 نخ از پنبه خالص و نخ پود از کنف یا کتان و نوع نخ آن استات است. به دلیل استفاده از الیاف مرغوب، ماندگاری فرش بیشتر می شود.

جابجایی آسان

از دیگر ویژگی های فرش 1500 شانه وزن سبک آن است. بنابراین به راحتی می توانید آن را جابجا کنید و به راحتی دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید.

– تنوع رنگ بالا

یکی دیگر از مزایای خرید فرش 1500 شانه تنوع رنگی بالای آن است. این فرش در 9 رنگ بافته شده است و شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود آن را به دو سبک سنتی و مدرن خریداری کنید.

مجموعه فرش ماشینی 1500 شانه رونمایی شد

بافته شده توسط ماشین آلات پیشرفته

برای بافت فرش 1500 شانه از دستگاه های پیشرفته (HCI2) استفاده می شود و نخ های استفاده شده بسیار ریز و نازک است. به همین دلیل است که فرش ریز بافته شده و بافت آن یک دست و زیبا است

خرید رگ شانه 1500

خرید فرش 1500 شانه با تراکم بالا قطعا می تواند گزینه ای عالی برای تمامی دکوراسیون ها باشد. همانطور که می دانید، هرچه اندازه شانه رگ ساخته شده توسط دستگاه بزرگتر باشد، فرش ظرافت بیشتری خواهد داشت. به عبارتی بافت ظریف تری دارد و می تواند جلوه زیبایی به دکوراسیون منزل شما ببخشد.

اما در کنار این موارد برای انتخاب این نوع محصول در دکوراسیون مدرن باید ویژگی های دیگر آن را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، برای یک فضای کوچک، ممکن است بخواهید یک فرش 1500 رنگ روشن و یک طرح خلوت تر را در نظر بگیرید تا فضای شما جادارتر و بزرگتر شود.

به خاطر داشته باشید که فرش های تیره رنگ عمدتاً برای مکان هایی که رفت و آمد زیاد است مناسب هستند.

از دیگر ویژگی های فرش 1500 شانه ضخامت نازک آن است. با افزایش تراکم، ضخامت فرش کاهش می یابد، بنابراین بهتر است از قرار دادن اجسام سنگین مانند بوفه برای استفاده در دکوراسیون مدرن خودداری کنید. اگر وسایل سنگین نگهداری کنید، دوام و ماندگاری فرش شما کاهش می یابد. پس همیشه این را در نظر داشته باشید.

خرید اینترنتی رگ شانه 1500

برخی از مزایای خرید فرش آنلاین:

– دسترسی آسان به فروشگاه فرش

همانطور که می دانید بهترین و با کیفیت ترین فرش ماشینی در کاشان ساخته می شود. شما می توانید به راحتی به فروشگاه فرش ماشینی کاشان در ایران و حتی هر جای دنیا دسترسی داشته باشید و محصول مورد نظر خود را بیابید. همچنین در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید برای راهنمایی در یافتن کالای مورد نظر خود به عنوان مثال ورید 1500 شانه با متخصص تماس بگیرید.

قیمت و کیفیت را مقایسه کنید

یکی دیگر از ویژگی های خرید اینترنتی فرش، مقایسه محصولات از نظر کیفیت یا قیمت است. از آنجایی که تنوع این محصولات از نظر رنگ و نقش بسیار زیاد است، نیازی به صرف زمان زیاد و بررسی حضور آنها ندارید. شما به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را در منزل خود بیابید و پس از بررسی تمامی معیارهای مورد نیاز آن را خریداری کنید.

قیمت پایین

مزیت مهم خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان قیمت مناسب آن نسبت به فروشگاه های سطح شهر است. از آنجایی که این محصولات به صورت مستقیم از درب کارخانه عرضه می شوند، دلال و واسطه ای وجود ندارد و قیمت مناسب تری برای شما می باشد. علاوه بر این، در زمان و هزینه شما به عنوان خریدار صرفه جویی می کند.

امکان خرید 24 ساعته

از آنجایی که امروز همه ما سرمان شلوغ است و وقت آزاد زیادی برای بازدید از فروشگاه نداریم، شما می توانید به راحتی و 24 ساعت شبانه روز از محصولات فروشگاه اینترنتی فرش دیدن کنید و تمامی جوانب خرید نهایی خود را بررسی کنید.

نتیجه

همانطور که از موارد بالا مشخص است، انتخاب و خرید فرش 1500 شانه به دلیل زیبایی و کیفیت بالا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای دکوراسیون مدرن باشد. استفاده از الیاف اکریلیک با کیفیت بالا و استفاده از ماشین آلات پیشرفته فرش 1500 شانه قطعا گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

یلدا کویر کاشان با بیش از 30 سال سابقه در تولید و عرضه انواع فرش ماشینی همواره پیشتاز رقبای خود بوده و محصولات با کیفیت و متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. فرش 1500 شانه نیز یکی از بهترین محصولات این شرکت است که با خرید آن می توانید نهایت زیبایی و شکوه را به خانه خود ببخشید.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما