مشاوره تلفنی کنکور – رتبه های برتر پشت خط هستند!

چرا به مشاوره نیاز داریم؟ - عمران مشاوره برای پیوستن به تیم دورخیز تنها کافی است که فرم درخواست مشاوره را از طریق سایت تکمیل نموده و منتظر تماس کارشناسان باشید. متقاضیان به منظور ثبت نام ارشد رشته حقوق باید مطابق برنامه زمانی اعلام شده به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. سلام، من دانشجوی ورودی ۹۹ در دوره روزانه بودم که ترم یک رو هم کامل نرفتم، از رشته ام راضی نبودم، بخوام انصراف بدم باید هزینه بپردازم؟ اما این را باید در نظر داشته باشید که صرف داشتن پایه خوب از دانش زبان، برای قبولی در کنکور کافی نیست، بلکه باید منابعی را که به شما گفتیم را به خوبی مطالعه کنید. چقدر باید برای انصراف هزینه کنم؟ فقط خواستم ذکر کنم که در شماره 11 فصل 4 صفحه ی 55 در زیست سال 99 به جای “فراوانی نسبی دگره ها” از عبارت “فراوانی نسبی ژن نمود ها” استفاده شده و شما جای این دو را در جدول بالعکس وارد کرده اید. البته دسته دیگری نیز هستند که زبان را رشته اصلی و شغل و پیشه خود در آینده می بینند که این دسته فقط برای رشته زبان برنامه ریزی می کنند.

مشاوره ی کنکور زبان

در درس ریاضی فقط یاد گرفتن اولیه نکته ها و قضیه و فرمول ها کافی نیست بلکه باید علاوه بر یادگیری و فهم، حفظشون کنید چون سر جلسه آزمون ها و جلسه کنکور نه کتاب دارید و نه جزوه. یعنی شما در زمان تحصیل در مقاطع دهم به بعد باید سعی کنید تا آنجا که می توانید به دروس کنکور تسلط پیدا کنید. از نظر متخصصان مشاوره کنکور ریاضی زمان شروع اولیه برای کنکور ریاضی هنگام ورود به مقطع متوسطه دوم و شروع پایه دهم است. در غیر این صورت باید تمرکز خود را بر روی تسلط بر دروس پایه های دهم و یازدهم بگذارید. مرور مطالب باید به این طریق باشد که بعد از خواندن دروس تخصصی و عمومی سه روز بعد و یک هفته بعد و یک ماه بعد از خواندن اولیه خود مطالب را مرور کنید، هرچه مرور شما بیشتر باشد تسلط شما بر مباحث بیشتر و مباحث را بهتر و مفهومی تر یاد می گیرید. سال آشناییم با موسسه 3گام از شهریور ماه سال 98 بود که در آن ثبت نام کردم. این نکته را هم باید ذکر کرد که معمولا هر ساله این زمان چند روز هم تمدید می شود که توصیه ما این است که حدالامکان زمان ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنید، زیرا روزهای آخر سایت سازمان سنجش برای ثبت نام بسیار ترافیک است و امکان جاماندن شما از ثبت کنکور وجود دارد که این اتفاق منجر به عقب افتادن یکساله شما از کنکور سراسری می شود.

اینگونه افراد می توانند با توجه به قوانین وارد سایت دانشگاه آزاد شده و نام نویسی کنند باید توجه داشته باشند که به مراجعات حضوری اصلا پاسخ داده نمی شود . ممکن است شما پشت کنکوری باشید، در این حالت باید کمی استراحت کنید تا از خستگی کنکور عبور کنید و با ذهنی بازتر و آزادتر برای سال بعد آماده شوید. به نسبت سال قبل به طور قابل توجهی افزایش داشته است. تصویر زیر جایگزین شکل 22 شده است. در جدول زیر رشته های هر یک از این سه زیرگروه نشان داده شده است. ضمن اینکه امکان دسترسی به این گونه مشاوره ها برای همه ی افراد در هر نقاطی از کشور فراهم است و افراد در سراسر دنیا به صورت تلفنی این امکان را خواهند داشت که با مشاوران خبره و با تجربه در زمینه تحصیلی در ارتباط باشند. از انجایی که محیط مدرسه بهترین فضا و فرصت برای آموزش و ترویج شیوه های سازگاری صحیح در زندگی فردی و اجتماعی است، مشاوران از طریق تدریس مهارت های زندگی در مدرسه، نقش مهمی را در رشد همه جانبه و تکامل شخصیت دانش آموز و سازگاری او با موقعیت های زندگی حرفه ای، اجتماعی، و شخصیتی او بر عهده دارند.همچنین، نقش مشاورین مدرسه در کسب تجارب تحصیلی و آموزشی دانش آموزان مانند کمک به ان ها در خصوص آموزش های مهارت های مطالعه، تقویت تحصیلی و افزایش قدرت یادگیری و بهسازی حافظه و تمرکز افراد، مشاوره ی شخصی و راهنمایی شغلی آنان نیز بسیار حائز اهمیت است.

مشاور کنکور قم نی نی سایت

ضمن اینکه داوطلبان در هر ساعت از شبانه روز امکان ارتباط با مشاوران را به صورت تلفنی خواهند داشت که این امتیاز در مشاوره حضوری وجود ندارد. بنابراین یکی از مزایای مشاوره تلفنی کنکور می تواند این باشد که امکان انجام مشاوره به صورت غیر حضوری را برای داوطلبان فراهم کرده است. پس اگر هنوز تصمیم نگرفته اید که برای چه رشته هایی هدفگذاری کرده اید، بهتر است که برای زیرگروه ۱ برنامه ریزی کنید، چرا که اکثر رشته های دانشگاهی کنکور ریاضی در این زیرگروه قرار دارند. مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که در هر زمان و در هر مکانی ، با کمترین هزینه بتوانند از خدمات مشاوره ای استفاده کنند. اما نکته ای که در اینجا مهم به نظر می رسد اطلاع از فوت و فن پذیرش در رشته های سطح بالای این گروه آزمایشی و کسب موفقیت و پیشرفت است. برنامه ریزی خصوصی یعنی آنکه دقیقاً با ویژگی های فردی و سطح علمی دانش آموز همخوانی داشته باشد. یعنی برای بار سوم نمیشود در دانشگاه دولتی قبول شد،حتی اگر جریمه را هم پرداخت کرد؟ در ضمن نمیتونم سرجلسه زمان رو هم مدیریت کنم.لطفا راهنماییم کنید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مشاوره غیر حضوری کنکور تجربی.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما