مشاوره حضوری کنکور + مشاوره تحصیلی حضوری در 6 بخش

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مطلب جمع بندی کنکور را مطالعه کنید. می توانید با پیدا کردن نام رشته خود، به صفحه اطلاعات تخصصی همان رشته بروید و همچنین رزومه مشاور تخصصی کنکور ارشد آن رشته را هم مشاهده کنید. مشاوره کنکورآدرس خود را ببینید – ارشد رشته علوم تربیتی، به عهده خانم ها عاطفه عزیزی و فاطمه رحمتی (مشاوران تخصصی ارشد رشته علوم تربیتی) می باشد که با کلیک روی اسم ایشان می توانید به صفحه رزومه مشاور تخصصی این رشته بروید. حضور دروس عمومی در میان ساعات مطالعه دروس تخصصی می تواند باعث استراحت ذهن داوطلب و آمادگی آن برای مطالعه مجدد محتویات سنگین آموزشی گردد. به طور استاندارد، بعد از هر درس تخصصی یک درس عمومی را مطالعه کنید. اگر برنامه ای که توسط مشاور به شما داده شده، از استانداردهای لازم برخوردار باشد، باعث ایجاد تغییرات سازنده می شود و این تغییرات می بایست به طور مداوم توسط ارائه دهنده، رصد شود و توصیه های تکمیلی نیز در اختیار متقاضی شرکت در کنکور قرار گیرد. در این خصوص بهتر است که دروس عمومی و اختصاصی خود را به چند قسمت مختلف تقسیم نمایید و آن ها را به نحوی هوشمندانه در برنامه زمانی خود بگنجانید. این آزمون ها، محتویات درسی مطالعه شده داوطلب در طول بازه های زمانی کوتاه یا بلند را به چالش می کشد و به او این شانس را می دهد تا اندوخته های درسی خود را مورد ارزشیابی دقیق قرار دهد.

مراجعه به تست های هر مبحث درسی، حداکثر تا 24 ساعت پس از مطالعه آن بخش، یکی از مهم ترین توصیه های مشاوران کنکور در این زمینه است. سپس می بایست تمامی این مباحث را در برنامه هفتگی خود مختلف تقسیم کنید تا در نهایت بتوانید در بازه زمانی یک ماهه، آن مبحث را مطالعه و جمع بندی نمایید. در مطالعه کنکوری تمامی نکات، مطالب ریز و درشت، محتویات اصلی و پاورقی و حتی موارد کمتر اشاره شده، اهمیت خاص خود را دارد و نباید از هیچ مطلبی به آسانی و بدون تفهیم کامل موضوع، گذر کرد. هر داوطلب، در قدم اول برنامه ریزی باید سوال هایی را برای خود مطرح نموده و به آن ها پاسخ دهد. در طی این سالها از تدریس ترجمه، شرکت در کارگاههای گوناگون مرتبط با رشته، مشاوره دادن به افراد، تدریس زبان انگلیسی، ترجمه در فضاهای گوناگون و افزودن به تجربیاتم دست برنداشته ام. برنامه ریزی کنکور را می توان به یک نقشه راه تشبیه کرد که هرچقدر دقیق تر ترسیم شده باشد، مخاطبان خود را با آگاهی ببشتری به سوی هدف رهنمون می سازد. این مساله در جای خود باعث ایجاد انگیزه و شوق در فرد نیز می گردد و او را نسبت به آینده امیدوارتر می سازد.

مشاور کنکور همدان

معجزه ای که در انتخاب رشته تضمینی می توان انجام داد ،این است که داوطلب در بهترین رشته ای که نمره آن را کسب کرده قبول شود .البته کوتاهی واشتباه های سایرین نیز که رتبه بهتری از ما کسب کرده اند می تواند در انتخاب رشته ما تاثیر گذار باشد پس می بایست انتخاب هوشمندانه ای داشته باشیم که از تمام شانس ها و فرصت ها و حتی اشتباهات سایرین بهره ببریم . همچنین در نظر گرفتن زمان کوتاهی در برنامه برای جبران وقت های تلف شده، نکته ای شایان توجه است. این مقالات توسط بهترین مشاوران بارسا تهیه گردیده است که حاصل سال ها فعالیت حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور می باشد. بدین صورت که جانبازان 25 درصد و پایین تر و همسر و فرزندان آن ها و رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه و همسر و فرزندان آن ها، جز سهمیه 5 درصدی و آزادگان، فرزندان و همسران آنان، فرزندان و همسران شهدا، جانبازان بالای 25 درصد و همسر و فرزندان آن ها، جز سهمیه 25 درصدی می باشند. شاید بعضی ها در مراحل مختلف تحصیل خود به مشاور مراجعه کرده و نتیجه خوبی نگرفته باشند و هزینه ای هم که کرده اند حیف و میل شده است و گاهاً با گرفتن مشاوره نادرست گامی اشتباه برداشته اند و همین باعث شده است که به مشاوره بدبین شوند.

بسیار مهم است که در این مباحثه ذهنی، فرد کاملا با خود صادق باشد تا گزینشی آگاهانه، روشن بینانه و واقع گرایانه را به انجام برساند. در برنامه ریزی کنکور ارشد توسط اینجانب، همیشه قسمتی برای مرور قرار خواهد داشت؛ زیرا مرور مطالب به اندازۀ مطالعۀ خود مطالب مهم است. حتی المقدور دروس سخت و مشابه را در یک روز قرار ندهید. پس از پیروزی انقلاب اسلامیبرنامه راهنمایی با توجه به اهداف جدید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نتیجه آن سیستم معلم – مشاور بود که هم به تدریس و هم به مشاوره میپرداختند. خالی بگذارید. مطالعه سنگین و بدون استراحت، نتیجه ای جز خستگی جسم و ذهن داوطلب را در پی ندارد و سرعت حرکت او به سمت اهداف خود را به طرز قابل توجهی کاهش می دهد. به داوطلبان توصیه می شود در پایان هر مطالعه مروری بر آن داشته باشند. این دفترچه شامل 100 تست چهارگزینه ای است که داوطلبان به مدت 75 دقیقه فرصت پاسخگویی به سؤالات آن را خواهند داشت.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.