مشاوره درسی تلگرامی رایگان – مشاور شما

تحلیل کارنامه، تراز و درصد هر درس میتواند شما را با توانایی و ضعفتان روبرو سازد و نیاز شما برای افزایش ساعات مطالعه در هر مبحث یا تغییر روش مطالعهی دروس را برای شما آشکار سازد. با توجه به اینکه اکثر داوطلبان قدر و تراز اول هم در این آزمونها شرکت میکنند، باید آنها را شبیه و همتراز کنکور بدانید. اگر میخواهید شیوه استاندارد تحلیل آزمون را بدانید به مقاله “تحلیل کارنامه آزمون آزمایشی” مراجعه کنید. شاید در نگاه اول این نکته بسیار مورد توجه قرار نگیرد، اما باید بدانید آشنایی خانوادهها از توانایی و نقاط قوت و ضعف فرزندانشان میتواند در این مسیر کمک شایانی به داوطلبین بکند. علاوه بر مطالعه، فرد باید بتواند با منابع کمک درسی مناسب اطلاعات درسی خود را افزایش دهد تا تسلط بیشتری بر دروس داشته باشد. شما با شرکت در یک آزمون آزمایشی هم روند مطالعاتی بهتر و منسجمتری پیدا خواهید کرد، هم با سایر رقبای خود از سراسر کشور مورد سنجش و ارزیابی قرار خواهید گرفت. منبع آموزشی یک بحث مهم و غیر قابل انکار در کنکور است، ما در تبلیغات آزمون ها که داوطلبان را به آزمون دادن به عنوان تنها عامل موفقیت در کنکور تشویق می کنند یا خیلی موارد دیگر می بینیم که منبع را بی ارزش جلوه می دهند اما در کنکور منبع بعد از بحث تلاش و پشتکار عاملی مهم و انگیزه بخش است (هرچه بهتر یک درس را یاد بگیرید علاقه شما به آن درس بیشتر می شود) منبع مناسب منبعی است که در فهم عمیق مطالب به شما کمک کند، منبع را خیلی حجیم انتخاب نکنید در غیر اینصورت زمان زیادی را برای آن صرف می کنید و در پایان متوجه شده اصلا پیشرفتی نداشته اید و خود همین باعث خسته شدن شما از ادامه مطالعه می شود، درواقع منبع باید همه مباحث را پوشش دهد و در عین حال طولانی و زمان بر نباشد.

مشاوره غیر حضوری کنکور تجربی

با توجه به اینکه تغییرات فراوان متون درسی از گذشته تاکنون پیش آمده است، والدین نیز نمیتوانند تجربیات خود را به فرزندان خود انتقال دهند و تنها کسی که در این راه کمکرسان شما خواهد بود و با ایجاد امید و انگیزه در وجودتان با ناامیدی میجنگد، مشاوره کنکور – classori.ir سراسری است. یک مشاور کنکور خوب باید بتواند تسلط کافی بر این منابع داشته باشد تا بتواند بهترینها را به داوطلبین با توجه به نیاز ارائه دهد. خودتون باید تصمیم بگیرید که مشاور می تونه کمکتون کنه یا نه اما من رو نمی تونست کمک کنه! تستهای مکمل در کنار منابع کمک درسی از اهمیت بالایی برخوردارند و فرد میتواند بعد از مطالعه برای پی بردن به کیفیت آموختههای خود از تستهای مناسب استفاده کند. مشاوران موسسه حرف اخر به صورت 24 ساعته آماده دریافت تماش های شما دانش آموزان عزیز هستند و همچنین هر کدام با توجه به دانش و تجربیات خاص خود اقدام به پشتیبانی دانشآموزان تا روز کنکور می کنند اما اگر به دنبال مشاوره از بین مشاوران حرف اخر هستید میتوانید با مشاورین ما یعنی با شماره تماس ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ در ارتباز باشد.

به طور معمول هر سال دو دسته از داوطلبان به دنبال سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری هنر می باشند. اما اگر به دنبال یک جزوه کامل هستید ما برایتان این جزوه را فراهم کرده ایم تا دیگر نگران چگونه لغات عربی را حفظ کنیم نباشید. این تنها یک مثال از هزاران مثال مشابه است که دانشآموزان بدون توجه به استعداد، رشتهی تحصیلی خود را انتخاب میکنند و شاید هیچوقت دلیل عدم موفقیتها و نارضایتیهای خود از شغل و زندگی را متوجه نشوند. شرکت در این آزمونها باعث می شود شما بتوانید از نقاط قوت و ضعف خود آگاهی پیدا کنید و برای بهبودی آنها تلاش کنید. ولی خب اگر قصد شرکت تو آزمونی رو ندارین حتماً سعی کنین برنامه یکی از این آزمون­های آزمایشی رو تهیه کنین. ریاضی حتما باید ارزیابی بشه هر ازمون حتی سوالاتی که درست حل کردیم رو باید جوابش رو نگاه کنیم شاید راه خیلی سریع تری تو جوابش نوشته شده باشه. حقیقتا اوایل سال درس خوندن و کنکور خیلی برام مهم نبود یعنی بود ها ولی خیلی اشتیاقی برای درس خوندن نداشتم. توی درس زبان تخصصی من برداشتم کلمات کتاب های ۵۰۴ و فوکس آن وکب رو توی دفترچه یادداشت به همراه هم معنی های انگلیسی شون نوشتم و یه منبع خیلی خوب کلمه برای خودم درست کردم و با تداوم خوندنشون قشنگ به ذهنم سپرده شدن.درس های گرامری هم که با خوندن چندین مرتبه درسنامه و تمرین داخل تست ها اوکی کردم.برای درس های دیگه خلاصه نویسی آنچنانی نکردم و کتاب هارو میخوندم و از طریق تست های جامع یاداوری میکردم و اگه هرکدوم از یادم میرفت باز میرفتم و مبحث رو میخوندم و دوباره رفرش میشدم.

مشاور کنکور تجربی شیراز

بقیه کتاب هام از انتشارات مشاوران هست.به نظرتون کفایت میکنه یا باید خیلی سبز و گاج تهیه کنم؟ پس قبل از هر چیز، خودتان برای خودتان آیندهای را که دوست دارید ترسیم کنید و برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را انجام دهید و در این راه از مشاوران خبره نیز بهره ببرید. شرکت در این آزمونها کاملاً اختیاری است و ضرورتی ندارد، اما با توجه به نیاز دانشآموزان به ارزیابی مطالعات خود و قرار گرفتن در فضای شبیه کنکور، شرکت در این آزمونها میتواند بسیار مفید باشد. اما باید توجه داشته باشیم این منابع و تستها معتبر باشند و توسط افراد و مراکز معتبری تهیه شده و نزدیکی زیادی به سؤالات کنکور سالهای قبل داشته باشند. مطالعه در برخی ساعتهای روز مانند صبحها با توجه به بررسیها تأثیر زیادی در یادگیری فرد دارد که نباید این نکات مهم را فراموش کرد. تحلیل این آزمونها نیز حائز اهمیت است اگر خودتان توانایی تحلیل آن را ندارید حتماً از مشاور خود در این امر کمک بخواهید. مدیریت زمان را جدی بگیرید و بهترین بهره را از زمان خود ببرید.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما