مشاوره درسی تلگرامی رایگان – مشاور شما

حسین احمدی کلاهبردار - کنکور آسان است داوطلبانی که فارغ التحصیل آموزش عالی یا دانشجو هستند و یا انصراف از تحصیل داده اند باید موازد زیر را تکمیل کنند. پس اگر در مدرسه نمرات مناسبی نگرفتهاید و نگران هستید که اگر رتبهی عالی شما در کنکور باعث شک سازمان سنجش میشود باید بگویم به این مورد فکر نکنید و تمام تمرکز خود را به درس خواندن و قبولی در کنکور بگذارید. آزمون مجدد سازمان سنجش چگونه برگزار میشود؟ 9️⃣ مجدد به صفحه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ بازگردید. سلام خسته نباشید ببخشید من امسال رشته ی مورد علاقم رو تو دانشگاه غیرانتفاعی ارشاد تهران قبول شدم همه چی اوکیه ولی مشکلی که هس اینه که مدرکش برای کشور آلمان خیلی معتبر نیس یعنی کلا همه ی غیرانتفاعیا به همین شکله و هم اینکه ویژه خواهرانه😑 اما خب من نمیخوام خونه بمونم میتونم اینو ثبت نام کنم برم تا ورودی بهمن دانشگاه آزاد ثبت نام کنم و از این انصراف بدم؟ سلام من که متقلب نیستم میتونم به اخیار خودم ازمون رو بدم؟

مشاور کنکور بهروز محمودی

چطوری اوج بگیرم؟؟؟؟ به همین علت پیشنهاد میشود که داوطلبان کنکور بعد از رد شدن اولین اعتراض خود، با مطالعه سعی در قبولی در آزمون مجدد داشته باشند. آیا آزمون مجدد سخت تر از کنکور سراسری است و آیا حتما باید درصدمان مطابق درصد کنکور شود؟ برنامه آزمون های آزمایشی هم مناسبت نیست با برنامه شروع صفر کار کن. نزدیک به یک ساعت را استراحت کنید و برای استراحت کردنتان برنامه داشته باشید. 2️⃣3️⃣ در این بخش داوطلبان تلفن ثابت و همراه خود و ادرس محل سکونت خود را تکمیل می کنند و در نهایت بر روی گزینه ” تایید ” کلیک کنید. کلیه داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید که متقاضی تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد هستند، می بایست پس از دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۱، مدارک لازم برای ثبت نام را در فرم مربوطه درج نمایند. در مراحل نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1401 اشاره کردیم که ثبت نام در این آزمون نیازمند این است که داوطلبان اطلاعات و مدارک ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ را در فرم تقاضانامه خود تکمیل کنند. با توجه به اختلاف زمانی با مراجعه به حوزه نظام وظیفه می توانید برای رشته قبولی ثبت نام انجام دهید. ✅ نداشتن سابقه دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران و سابقه شرکت در حذب های سیاسی نیز از الزامات است.

✅ متقاضیان نباید سابقه فساد اخلاقی داشته باشند و شئونات اسلامی را نیز رعایت کنند. متقاضیان بایستی توجه نمایند که جدول زمان بندی خود را به گونه ای طراحی کنند که پس از مطالعه هر درس اختصاصی، یک درس عمومی قرار گیرد. ادبیات موضوعی کامل میکرو طلایی گاج برای نظام جدید و همچنین ادبیات میکرو طبقه بندی گاج برای نظام قدیم جزو بهترین کتاب های کمک آموزشی جامع درس ادبیات کنکور می باشند. بودجه بندی کنکور ۱۴۰۱ چگونه خواهد بود ؟ اشاره کوتاهی کردیم که جهت ورود به رشته های با آزمون در هر دانشگاهی شما ملزم به شرکت در کنکور سراسری می باشید، نام نویسی آزمون سراسری 1401 از طریق سایت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ انجام می شود. ینی تا آزمون آذر نمیزارن از دانشگاه نامه بگیریم و تو دانشگاه ثبت نام کنیم؟ دریافت مشاوره کنکور (صفحه وب بسیار توصیه شده) با توجه به اهمیت آزمون ورودی دانشگاه ها و همین طور مشکل بودن این آزمون، برای هر داوطلب کنکور از اهم واجبات است. بلکه این سازمان معیارهای زیادی برای شک کردن به داوطلب دارد.

چه چیزهایی ممکن است باعث شک کردن سازمان سنجش نسبت تقلب به داوطلب کنکور شود؟ 2️⃣2️⃣ در بند 46 و 47 فرم ثبت نام کنکور سراسری 1401 حوزه امتحانی خود را داوطلب باید مشخص نماید. در انتها میتوانید نحوهی اعتراض داوطلب کنکور به سازمان سنجش را بهتر و دقیقتر مطالعه فرمایید. سازمان سنجش پس از بررسی اعتراضات در صورت صحیح بودن اعتراض داوطلب، اقدام به حذف آن سوال خواهد نمود و پاسخ صحیح یا غلط داوطلبان به آن سوال بدون اثر خواهد شد. بنظر شما تو شرکت در کنکور مشکلی پیش میاد؟ برای کاهش خطا شما می توانید ابتدا فرم پیش نویس انتهای دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ را تکمیل کنید. 1️⃣7️⃣ در بند 25 تا 28 فرم ثبت نام کنکور سراسری 1401 مشخصات سهمیه ایثارگری داوطلبان باید پر شود. 1️⃣6️⃣ در این بخش مشخصات مدرک دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی (برای داوطلبان نظام سالی-واحدی ترمی-واحدی) نمایش داده می شود. شماره پرونده و کد رهگیری دارای اهمیت زیادی است و در مراحل بعدی ثبت نام به آن نیاز خواهد داشت بنابراین این کد ها را یادداشت کنید و حفظ نمایید.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.