مشاوره رایگان تلفنی کنکور انسانی – مشاور شما

با توجه به این که این که مدت زمان زیادی فاصله افتاده و دروس انساسی رو هم نخوندم به نظرتون تو کدوم رشته شانس قبولی دارم و کدوم درس ها مطالعه ش راحت تره؟ پس برای استفاده از مشاوره حضوری کنکور در تهران خیالتان از دریافت برنامه ریزی روزانه مناسب هم راحت باشد. مشاوره و برنامه ریزی کنکور، زمانی یکی از آرزوهای بچه های بزرگتر از شما بوده است و اکنون شمایی که هنوز وارد دانشگاه نشده اید و در پی یافتن مرکز کنکوری خوب هستید، یک امکان ایده آل و در دسترس است. پس انتخاب منبع مناسب برای مطالعه یکی از مهمترین قسمت های مسیر کنکور شماست. مشاور تحصیلی یکی از مهمترین فاکتور هاش دادن امید و انگیزه برای ادامه ی کار به دانش آموزان خودش هستش. از جمله کارکردهای مهم مشاوره کنکور – digiclassor.ir برای موفقیت داوطلبان کنکور میباشد. درواقع با مشاوره کنکور حضوری می توانید مهارت های آزمون دادن را یاد بگیرید. در مشاوره حضوری کنکور با موسسه دورخیز به راحتی می توانید منبع مناسب سطح تسلط خود را پیدا کنید.

مشاور کنکور زمانی

در بخش های قبلی با خدماتی که آکادکی دورخیز با مشاوره حضوری کنکور در تهران ارائه می دهد، آشنا شدید. دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری از نظر ساعت مطالعه، سرعت مطالعه، کیفیت مطالعه، سطح درسی، تراز آزمون ها، معدل، تعداد ساعات کلاس درس و مدرسه، منابع کمک درسی مورد استفاده و بسیاری از ویژگی ها با یکدیگر تفاوت دارند. 2)نحوه صحیح مطالعه منابع: یک مشکل بزرگ اکثر داوطلبان خواندن بی وقفه منابع سوالات بدون مقایسه آن ها با سوالات آزمون است. یکی از مهم ترین اسباب یاری دهنده در این مسیر، برنامه ریزی درسی صحیح و هدفمند است.بدون شک نمی توان یک برنامه ریزی ثابت را به همه ی داوطلبان پیشنهاد کرد زیرا شرایط و امکاناتی که در اختیار داوطلبان وجود دارد، متفاوت است و با توجه به آنکه میزان توانمندی و بهره هوشی افراد با یکدیگر فرق دارد، بنابراین برنامه ریزی کنکور هر داوطلب باید منحصر به خود او و منطبق با شرایط فردی داوطلب باشد. پس اگر در هر موردی دچار مشکل هستید، حتما با مشاوین دورخیز درمیان بگذارید تا راهکار موثر را دریافت کنید. یکی از سوالات پرتکرار دانش آموزان کنکوری این است: چرا هر چقدر که درس می خوانم ولی نتیجه نمی گیرم؟

همچنین دانش آموز با برقراری ارتباط کلامی و چشمی در مشاوره کنکور حضوری، خودش از نزدیک می بیند که مشاور چقدر دلسوزانه برای پیشرفت دانش آموز تلاش می کند. مشاوره و پیگیری آنلاین مکمل باعث می شود که تحت هر شرایطی بتوانید مشکلات خود را با مشاور خود در میان بگذارید. ما کمک می نماییم که هیچ داوطلبی به دلیل عدم تمکن مالی از اهداف خود عقب نماند و با مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور ، به تمامی اهداف خود دست یابد. همچنین برنامه های روزانه شما توسط مشاوره آنلاین و مکمل پیگیری می شود. استاد حسین پور طبق اصول و نظم کاری خود، بررسی گزارش های روزانه شاگردانش را به منشی یا زیرمجموعه ی خود واگذار نکرده و خود شخص ایشان روزانه گزارش هارا بررسی میکنند و همراه با شاگردانش رفع اشکال میکند. اما بدانید که تک به تک جزئیات اجرایی شما روزانه توسط مشاورین دورخیز بررسی می شود. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت. موسسه دورخیز با مشاوره کنکور در تهران به دانش آموزان کمک می کند که همه مهارت های لازم برای موفقیت در کنکور را یادبگیرند. پکیج ها و مجموعه های بی نظیری از آموزش های لازم برای کنکور و برنامه ریزی دقیق و کاربردی و نیز مشاوره تحصیلی خاص شرایط درسی شما.

دانش آموزان برای استراحت کردن باید از محیطی که در آن درس می خوانند خارج شوند به محیط دیگری بروند کمی استراحت کرده و باز به محل مطالعه خود باز گشته و یا می توانند در محلی که مطالعه می کنند چشمان خود را کمی بسته و استراحت کرده و باز مطالعه خود را ادامه دهند. حتی اگر در روند اجرای برنامه ها یا تکنیک ها به مشکلی خوردید، مشاور برای برطرف کردن آن ها به طور آنلاین هم کنار شما خواهد بود. تحصیل کنید پس باید تمرکزتان را بر روی دروسی بگذارید که برای قبولی در آن ها ضریب بالاتری دارند. در گام بعدی دروسی که قرار است در هر روز خوانده شود را مشخص کنید. مشاوران دورخیز در مشاوره کنکور در تهران، بعد از ارتباط با هر دانش آموز روند پیشرفتش را به طور آنلاین هم پیگیری می کنند. شما میتوانید با برقراری تماس با مشاوره کنکور انسانی آویژه، پاسخ بسیاری از سوالات خود را خیلی سریع و در کوتاهترین زمان دریافت کنید.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما