مشاوره رایگان کنکور تجربی در واتساپ – فاروس طاها

و این یک ایده تجاری بزرگ است که به کمک آن پول زیادی را صاحب می شوند. مهندس حسین پور در مشاوره تلفنی خود در خرم آباد طی مذاکره با شاگردانش، روحیات و سطح علمی آن ها را موشکافی میکند و برنامه ای متناسب، به آن ها میدهد. ممکن است در بین راه مأیوس شوید و حجم زیاد درسها و دیدن کتابها شما را به وحشت بیندازد، اگر ارادهای بسیار قوی داشته باشید هرگز این موارد شما را نمیتواند ناامید کند، ولی باز اگر احتمال میرود سست شوید، در این زمان باز شما به شخصی احتیاج دارید که به شما دلداری بدهد و شما را به ادامهی راه دلگرم کند، که باز ما همان مشاور را به شما پیشنهاد میکنیم، و این دلگرمی صد چندان میشود وقتی میدانید کسی به شما مشاوره میدهد که خودش روزی در جای شما بوده و اکنون به همان موفقیتی دست پیدا کرده که اکنون آرزوی شماست، در این مورد هم ما در کنار شما هستیم و تنهایتان نمیگذاریم. ساعت مطالعه خود را معقول کنید و بعد از هر یک ساغت در برنامه خود ۱۰ دقیقه استراحت بگذارید ولی در هنگام استراحت به سمت گوشی و تلویزیون و آهنگ گوش دادن و کارهای جذابی که دوست دارید نروید ممکن است استراحت شما به جای ۱۰ دقیقه، یک ربع و به مرور بیشتر شود.

ذوالفقاری مشاور کنکور

از آنجایی که در سالهای اخیر توجه آگاهانه یا همان تمرکز عمدی، اهمیت زیادی در شیوه تدریس پیدا کرده، این کتاب نیز به وضعیت کلاس درس و موضوع فراگیری میپردازد. پرسش های صریح خبرنگار آفتاب و پاسخ های این مشاور برجسته را در ادامه دنبال کنید. از قانون ده دقیقه ای استفاده کنید به خود بگویید فقط ده دقیقه مطالعه می کنم و بعد ازآن کتاب را می بندم و یک زمانی به خود می آیید می بینید ده دقیقه شما یک ساعت مطالعه شده است و حس خوب بعد از آن و ادامه مسیر… اگر هدف خود را دوست دارید باید زمان زیادی را برای آن بجنگید و انتظار نداشته باشید سریعا به هدف خود برسید، هرچه مسیر هدف طولانی تر باشد نتیجه ای که قرار است بگیرید جذاب تر و متفاوت تر است. اینحا اصلا قصد ندارم حرف هایی که داخل کتاب ها خوانده اید در انتخاب هدف را برای شما بنویسم، من اینجا می خواهم به شما بگویم برای انتخاب هدف، خودتان را دوست داشته باشید، درست متوجه شدید شما باید خودتان را دوست داشته باشید، کارهایی که می تواند شما را خوشحال کند را بشناسید و آن حس خوبی که باعث می شود خودتان را بیشتر دوست داشته باشید را پیدا کنید، انقدر در مسیرتان ذوق داشته باشید که ایمان بیاورید فقط زمانی که شما نباشید بقیه می توانند به این جایگاه برسند وقتی شما هستید این جایگاه و موقعیت فقط برای شماست، چون شما خود را دوست دارید و میدانید چه چیزی خوشحالتان میکند و چیزی که شما را خوشحال می کند باید برای شما باشد.

مشاور کنکور تهران

در مسیر کنکور، هدف خود را یادآوری کنید ولی نیاز نیست به بقیه بگویید و یا خودتان را رسیده به هدف تصور کنید، وقتی به بقیه در مورد هدف هایتان می گویید یا خود را در موقعیت رسیده به هدف تصور می کنید به یک حس نیاز که حس محبوب بودن است دست پیدا می کنید و نیاز شما از قدرت برطرف می شود و دیگر احتیاجی برای ادامه دادن به مسیر سخت و رسیدن به هدف ندارید. تا جایی که می توانید از اخبار دور باشید و حتی کنجکاوی برای دیدن آمار فوتی هر روز و شنیدن اخبار را کنار بگذارید، شما رعایت می کنید و حواستان هست برایتان مشکلی پیش نیاید، دیگر بیشتر از این نیاز نیست در مورد این موضوع دقیق شوید، با درس نخواندن شما مشکلات حل نمی شوند. کنکوری عزیز کافیست بخواهید موفق شوید، خواستن توانستن است: خواستن به معنی توانستن نیست، برای توانستن باید زحمت بکشید، عرق بریزید و خسته شوید، آن وقت می توان گفت خواستن توانستن است. اما در شرایط بد موفقیت راحت تر است باورش سخت است ولی شما وارد یک رقابت در کنکور می شوید، در مکانی که همه صد هستند شما ۹۹ هم بشوید باخته اید ولی در مکانی که همه کم انگیزه هستند شما کمی خودتان را جمع کنید جلو می افتید.

مشاور کنکور تربیت بدنی

چگونه درس بخوانیم و استراحت کنیم که انگیزه مان کم نشود؟ این مورد یکی از دلایلی است که توصیه می کنیم به هیچ وجه از برنامه ریزی های آماده رایگان و یا حتی برنامه های درسی آماده ای که متاسفانه برخی از آموزشگاه های کنکور کشور و افراد کم آگاه تحت عناوینی مانند برنامه ۴ ماهه کنکور، برنامه ۲ ماهه کنکور، یه برنامه ریزی خوب برای کنکور و یا با سایر عناوین می فروشند و برای کلیه داوطلبان برنامه درسی نسبتا مشابه و گاها یکسانی تجویز می کنند استفاده نکنید. یک زمان هایی داوطلب کنکوری انگیزه خود را از دست می دهد و دائما با دیدن کلیپ های انگیزشی تلاش می کند انگیزه خود را برگرداند، انسان یک ربات نیست که دائما انگیزه داشته باشد و با اشتیاق حرکت کند، یک زمان هایی که مطالعه می کنید انگیزه شما زیاد می شود و حس و حال خوبی دارید، زمان هایی که حس و حال خوبی ندارید با یک مطالعه کم شروع کنید و با ۲۰ دقیقه درس خواندن، به مرور انگیزه خود را برگردانید. حجم زیاد درسها ممکن است مشکل ایجاد کند، بنابراین شما به خلاصه و چکیده نیاز دارید، شاید هم بعضی از موارد درسها را درست متوجه نشده باشید لذا به کسی احتیاج دارید تا آنها را برای شما توضیح دهد، بنابراین میتوانید از جزوهها و پکیجهای موجود در همین سایت استفاده کنید.، در این جزوهها و پکیجها سعی شده به مسائل کلیدی پرداخته شود و از مسائل حاشیهای دوری شود بنابراین شما وقتِ کم و ارزشمندتان را صرف خواندن مسائل حاشیهای نمیکنید.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما