مشاوره رایگان کنکور در 10 بخش (تجربی، ریاضی، انسانی) |دورخیز

هر چقدر هم که در مسیر کنکور توفق کنید و افت راندمان مطالعه شوید یا کند شوید اگر هدف شما موفقیت در کنکور است باید دوباره از همان نقطه شروع کنید پس متوقف نشوید و زمان را از دست ندهید. شاید در چند روز اول بتوانید این تعداد ساعت را محقق کنید ولی احتمال داشتن تداوم برای حدود یک سال تقریباً غیرممکن خواهد بود. حجم زياد کتابهاي درسي تاريخ دغدغهي اصلي من بود؛ لذا «بر عکس مطالعه ميکردم» يعني اول تست ميزدم و سپس از روي کتاب بهصورت خلاصه، مباحث کتاب درسي را ميخواندم. محمدی: به نظر من اول یک مشاور خوب انتخاب کنند، مشاور خیلی تاثیر دارد؛ چون او میداند چگونه این راه باید رفت. در مرحله سوم باید وضعیت دیپلم و پیش دانشگاهی خود را مشخص کنید. شما میتوانید مستقیما با استاد فراهانی ارتباط بر قرار کنید. پس از اتمام و تسلط بر آن ، منبع دیگری متناسب با سطح خود تهیه کنید. سلام به همه رفقای کنکوری ؛ سال نو شما مبارک ؛ داریم کم کم نزدیک میشیم که به ایام جمع بندی کنکور99 و ماه پایانی کنکور۹۹ تقریبا همه ی داوطلبان یک نقطه مشترک وجود دارد و آن هم استرس و فشار های روانی کنکور است، این مساله ارتباط زیادی به سطح علمی شما ندارد ممکن از یه داوطلب قوی باشید یا یک داوطلب شروع صفر یا کم تسلط بر روی مطالب کنکور.

مشاور کنکور چالوس

مشاور رتبه برتر و با سابقه ی کاری درخشان در زمینه کنکوری که به عنوان مشاور تحصیلی در شبکه آموزش حضور داشتند. شايد براي شما هم جالب باشه بدونيد که اين مشکلات يادگيري فقط متوجه شما نيست و حتي برخي از رتبههاي برتر کنکور سال گذشته هم در ابتداي راه کنکور با مشکلاتي در يادگيري برخي از دروس مواجه بودهاند. کاردانی پیوسته مختص داوطلبانی می باشد که دیپلم کارودانش و هنرستان را دارند و یا در یکی از شاخه های نظری دیپلم دریافت نموده اند و کاردانی ناپییوسته برای داوطلبانی می باشد که علاوه بر مدرک دیپلم بایستی مدرک پیش دانشگاهی رو هم داشته باشند. با اين تفاوت که اونا اجازه ندادند که اين مشکلات مانع رسيدن اونها به هدفشون بشه و براي رفع اين موانع تلاشي مضاعف رو به کار گرفتند. بيان مشکلات يادگيري رتبههاي برتر پارسال در کنار مرور راههايي که اونها براي رفع اين مشکلات پيدا کردند، ميتونه هم در جهت دستيابي به اعتماد به نفس بيشتر به شما کمک کنه (يعني به اين نکته وقوف پيدا کنيد که رتبههاي برتر کنکورهاي گذشته هم از درون شما دانشآموزان و با ويژگيهاي معمولي يک دانشآموز از جمله مشکلات يادگيري برخاستهاند) و هم اگر احياناً با مشکلي مشابه مشکلات اونها مواجه هستيد، بتونيد از راهحلهاشون استفاده کنيد.

در ذيل به چند نمونه از مشکلات يادگيري رتبههاي برتر پارسال و راهحلهاي اکتشافي آنها براي حل اين مشکلات اشاره ميکنيم. مشاور کنکور مجموعه مهارت های متنوعی دارندکه به آنها امکان همکاری با معلمان ، سرپرستان و والدین را در تمام سطوح آموزش می دهد. مجموعه کنکور آسان است با اساتید متخصص و ماهر خود میتواند نیاز های شما را در این زمینه بر طرف کند. چیزی که در این مورد بیشتر اهمیت دارد نتیجه ی این تنش های ذهنی است در این ایام کم کم به دسته ی داوطلبانی که به فکر تسلیم شدن و پشت کنکور ماندن هستند بیشتر می شود. فکر کنم میدونی چی میخام بگم، خودت رو باور داشته باش و از اینکه رویای بزرگی مثل رتبه شدن داشته باشی، شکی به دلت راه نده. ممکنه تاحالا خيلي از شما دانشآموزان عزيز در يادگيري برخي از دروس يا برخي از مباحث درسي خاص با مشکل يا مشکلاتي مواجه شده باشيد و اين سؤال ذهن شما رو به خود مشغول کرده باشه که: چطوري ميتونم مشکلات يادگيري خودم رو برطرف کنم؟

اگر در يادگيري درس يا مبحثي خاص دچار اشکال هستيد و يا خواهان آنيد که در زمينههايي خاص به شما راهنمايي و مشاوره داده شود؛ ميتوانيد از مکاني که براي اظهارنظر شما در ذيل اين مطلب تعبيه شده است با ما گفتوگو کنيد و يقين داشته باشيد که تا پايان مسير کنکور ما در کنار شما و پاسخگوي سؤالات شما در اسرع وقت خواهيم بود. به مدرسه خودتان از صفر تا بیست چه نمره ای می دهید؟ ممکنه گاهي در يافتن پاسخ اين سؤال به نتايج مطلوبي رسيده باشيد و البته ممکنه گاهي هم در اين زمينه احساس ناتواني کرده باشيد. روش تستزني در دين و زندگي با ساير دروس تفاوت دارد و آن هم اين است که «بررسي بسيار دقيق تک تک گزينهها» براي پاسخگويي به سؤالات اين درس مورد نياز است، حال آنکه در ساير دروس اين امر از اهميت کمتري برخوردار است. ابتدا در درس دين و زندگي، بيشتر کتاب درسي و نکات بيان شده توسط استاد خود را ميخواندم و کمتر تست ميزدم اما بعد فهميدم که در اين درس «تستزني» نيز به همان اندازه اهميت دارد. زيرا در درس رياضي تنها دانستن نکات کافي نيست «تمرين براي چگونگي کاربرد صحيح نکات در حل مسائل رياضي» از اهميت بيشتري برخوردار است که اين امر زمان بيشتري براي مطالعه را ميطلبد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مشاور کنکور حسابداری ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما