مشاوره رایگان کنکور در 10 بخش (تجربی، ریاضی، انسانی) |دورخیز

سلام خسته نباشید من دیپلم انسانی رو دارم وترم اخر رشته علوم قضایی هستم ایا میتونم کنکور ۹۷تجربی بدم؟ ایا اون جایگزین از یازدهم و دهم هم هست یا نه ؟ سلام من دانش آموز سال یازدهم حسابداری هستم خیلی گیجم از اینکه ما هنرستانی ها میتونیم وارد دانشگاه های سراسری بشیم و اگر میتونیم وارد شیم باید کنکور بدیم یا شرط معدل و آزمون ورودی داریم ؟ من یه دانش آموزدهمی ام خیلی به پزشکی علاقه دارم واگه قبول نشم میمیرم اول سال کتابای تستی خریدم امایکیشوننوشتم این سه ماهوکلهم کم کاری کردم واصلا نخوندم به طوری که توکتاب درسی هم ایراددارم الان میخوام ازالان شروع کنم امامیدونین بعدازدوهفته امتحانات دیه ومن تستام میمونه میخوام نیمسال اولوتستاشوتموم کنم امامیدونین که امتحاناسنگینن میخوام بعدازتسلط برکتاب توامتحانات دیماه مثلا دوروزبعدامتحان زیست دارم دیماها اول کتاب درسی رومسلط بشم بعدتست بزنم آیاتست زدن توامتحانات دی درسته؟ آیا من میتوانم در کنکور علوم تجربی برای راه یافتن به رشته پزشکی شرکت کنم ؟ فرقی نمیکند که برای رشته های مهندسی تلاش می کنید یا رشته های گروه علوم پزشکی و یا رشته های حقوق ، روانشناسی و تربیت معلوم. چقدر با قبولی در رشته پزشکی فاصله دارم؟ سلام بله مشکلی نداره و شما میتونید در کنکور ۹۷ شرکت کنید…

مشاور کنکور گرافیک

باسلام و درود. دانشجویان دانشگاه های شهریه پرداز، می توانند در کنکور مورد نظر خود شرکت کنند و پس از کسب قبولی نهایی، انصراف خود را در دانشگاه اولیه ثبت نمایند. و اینکه به نظر شما از کجا شروع کنم ؟ سلام. وقت بخیر.اینجانب مهندس عمران هستم با ۷ سال سابقه کار ولی به دلیل علاقه به رشته پزشکی تمایل دارم پزشکی بخونم.۳۶ سال سن دارم.فنی و حرفه ای نظام جدید خوندم.حالا برای پزشکی باید پیش دانشگاهی بگذرونم یا بعد از کنکور پزشکی تو دانشگاه دروس جبرانی بهم میدن.البته دانشگاه دولتی منظورمه.و کلا میخوام بدونم چه مراحلی باید طی کنم تا پزشکی عمومی بگیرم؟ سلام برخلاف میانگین درصد بسیار پایین دروس عمومی، درصد دروس اختصاصی شما عالیه و احتمال قبولی پزشکی دارید. لازم به ذکر است در صورتی که میانگین درصدهای دروس عمومی و اختصاصی شما بالانر از ۵۰ درصد باشد ، احتمال قبولی شما بالاتر می رود . مشاور فردی با اطلاعات تحصیلی بالا است که راه و چاه مسیر سخت کنکور را به خوبی می شناسد و می تواند اطلاعات خود را نیز به دانش آموزان انتقال دهد؛ در سال کنکور بسیاری از دانش آموزان دچار خطاهای تحصیلی و اجتماعی می شوند که ممکن است آنها را از رسیدن به قبولی باز دارد، چون که سال کنکور جای آزمون و خطا نیست و باید امور را با احتیاط زیادی انجام داد.

فقط یادتان نرود که باید به توصیه های مشاور خود در جلسات مشاوره رایگان توجه کنید و آن ها را مو به مو انجام دهید. دلسوز بودن را می توان در نحوه سخن گفتن و رفتار مشاور با شما تشخیص داد. پس اگه می خواید نتیجه خوبی در درس ریاضی بگیرید، مقاله چگونه ریاضی بخوانیم رو تا انتها بخونید. در معرفی منابع کنکوری مناسب ، سطح داوطلبان است که اهمیت دارد. شاغل بودن این دسته از داوطلبان نیز از جمله اموری است که نیاز به برنامه ریزی دقیق تری دارد. کلیه داوطلبان در گروههای آزمایشی مختلف میتوانند از مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99 استفاده نمایند و در این مورد هیچ گونه محدودیتی برای داوطلبان وجود نخواهد داشت. پیشنهاد قطعی من برای دانش آموزان سال دهم خواندن امتحانات به صورت تشریحی و مسلط شدن در این قسمت هستش… با سلام. در دانشگاه های پیام نور رشته ها به صورت کارشناسی پیوسته ارائه می شوند.

مشاور کنکور بجنورد

باسلام و خسته نباشید.من فوق لیسانس مکانیک دارم و هر دو مقطع کارشناسی و ارشد روزانه بودم.قصد شرکت در کنکور تجربی در رشته دندانپزشکی دارم.شنیدم که قانون گرفتن شهریه از دانشجویانی که قبلا در دوره روزانه تحصیل کردن لغو شده و میتونن مجددا تحصیل رایگان داشته باشند .آیا این خبر واقعا صحت داره؟ رفتن به مدرسه در سال دوازدهم قانونا الزامی بوده و شما باید شرکت کنید در مدرسه پیشنهاد من با توجه به اینکه سال دوازدهم امتحانات نیمسال دوم نهایی بوده ؛ رفتن به مدرسه میباشد. من فارغ التحصیل هستم و سال سومی هست که میخام کنکور بدم از رشته ی دانشگاهی سابقم انصراف دادم کنکور ۹۷ محروم هستم و قصد شرکت در کنکوز ۹۸ رو دارم. من امسال برای بار دوم در کنکور ۹۷ رشته ریاضی شرکت کردم اگر امسال رشته دلخواه قبول نشم آیا می تونم سال دیگه دوباره شرکت کنم ؟ در کنار آموزش و مشاوره ، دانش آموزان را به چالش دعوت می کنیم تا ساعت مطالعه و همینطور پیشرفت تراز در آزمون های آزمایشی خود را با ما و بقیه به اشتراک بگذارند.

مشاوره کنکور 99

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاور کنکور مهسا خانی – اطلاعات اضافی – لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما