مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور ارشد مهندسی شیمی

خلاصهنویسی مانند شمشیر دولبه است. خلاصهنویسی خوب و حرفهای میتواند عامل موفقیت شما باشد. بسیاری از افراد مستعد بهدلیل خلاصهنویسی بد در کنکور کارشناسیارشد شکست خوردهاند. حفظ روحیه یکی از کارهای بسیار مهمی است که باید در سه ماه طلایی تا کنکور کامپیوتر و IT انجام دهید. همینطور باید در سه ماه طلایی تا کنکور کامپیوتر و IT پنج دفتر صد برگ پر کنید. سه ماه طلایی تا کنکور کامپیوتر و IT همین بههمزدن نقطهی تعادل و ایجاد آشوب است. کنکور یکی از اصلی ترین دغدغه های امروز جوانان است . همانطور که گفتیم، تفاوت اصلی در نوع خدمات ارائه شده میباشد. همانطور که قبلاً توضیح دادیم، شما باید تمامی شرایط آزمون را شبیهسازی کنید و با آن کاملاً آشنا باشید. لازمهی این کار این است که خاطرتان باشد که این برهه یک پروژه است که باید تا آخر آن روحیهتان را حفظ کنید. این موضوع هم برای داوطلبانی که در رشته مهندسی شیمی یا رشته های مرتبط تحصیل کرده اند و هم برای داوطلبانی که قصد تغییر رشته به کارشناسی ارشد مهندسی شیمی را دارند، اهمیت دارد.

مطالعه ای که برنامه ای پشت آن نیست هرچقدر هم دقیق باشد به نتیجه نمی رسد؛ سال دوم که همراه مشاورم برای مطالعه برنامه ریزی کردیم و طبق برنامه پیش رفتم، بیشتر متوجه اشتباهاتی که سال گذشته کرده بودم شدم و با پنج ماه مطالعه صحیح به رتبه دو رقمی (21بالینی و 22عمومی) رسیدم. سپس باید بگونه ای با او رفتار نماییم که احساس کند همانند سایر دانش آموزان جایگاه ارزشمندی در آن کلاس دارد. شاید شماهم جزء آن دسته از دانش آموزان باشید که مایل باشید در کلاس های مهندس شاهانی به صورت خصوصی حضور داشته باشید . این ویدئوهای آموزشی که برای دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم آماده شده بودند، به صورت رایگان در صفحه آموزش آنلاین سایت موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا قرار گرفت تا همه دانش آموزان کشور بتوانند از تدریس بهترین اساتید کنکور تهران (آن هم به صورت رایگان) بهره مند شوند. 2 نحوه برنامه ریزی مشاوره کنکور ارشد 1400 با رتبه های برتر2.1 بهترین منابع کنکور چیست؟ شما در سطح ضعیف، متوسط و قوی می توانید با استفاده از دستورالعمل موجود در این مقاله بهترین کتاب های تست کنکور ریاضی را برای موفقیت در کنکور 1401 برای خود پیدا کنید. به دنبال بهترین کانال مشاوره تلگرام هستید؟

مشاور کنکور پاکدشت

از این رو، در مشاوره کنکور به روش برتر و حرفه ای با توجه به همه این ها، شرایط و سیاست های آموزشی دانشگاه مورد نظر در اختیار متقاضی قرار می گیرد. کنکور در سال های اخیر در هر 3 رشته تجربی، ریاضی و انسانی هر سال مفهومی تر از سال های گذشته بوده است و اهمیت داشتن برنامه ریزی برای کنکور تجربی، ریاضی و انسانی هر سال بیشتر شده است. به خصوص قبل از اینکه در سالیان اخیر کنکور تجربی به پرمخاطب ترین کنکور آزمایشی دانشگاه ها تبدیل شود، کنکور ریاضی بیشترین شرکت کننده را داشت. داشتن یک مشاور خوب برای برنامه ریزی در سال کنکور به این معناست که یک مربی انگیزشی و کاردان در کنارت باشه. یک مشاور خوب به شما کمک خواهد کرد تا براساس دانش او دروسی را مطالعه کنیم که واقعا برای کنکور شما رتبه آور است. چون هر مشکلی در سال کنکور ممکن است شما را از رقیب هایتان عقب بیاندازد ولی در وضعیت عادی دانش آموزان عزیز می توانند با هماهنگی قبلی به دفتر مشاوره ماترو در آکادمی فراست در مهرشهر ، بلوار ارم ، پشت بانک تجارت تشریف بیاورید. برای بررسی کارنامه قبولی کنکور و بهره مندی از آن با توجه به ضرایب هر درس و مقایسه آن با درصد هر دانش آموز و میزان تاثیر آن در تراز و قبولی میتوان به تخمین خوبی از میزان تاثیر دروس با تکیه بر نقطه قوت هر دانش آموز رسید.

ضمن آنکه مدرسه اهداف مشخصی برای رشد و تعالی دانش آموزان و نیز موفقیت آنها در کنکور نداشت برای همین اغلب بچه ها، بیرون از مدرسه یا مشاور تحصیلی داشتند و یا در کلاسهای دبیران کنکور شرکت می کردند. دوستی داشتم که دوران دبیرستان نوبت اول، سر درس رقابت داشتیم و چندین برابر من درس میخوند، از چند سال قبلتر از من برای کنکور خودش رو مهیا کرده بود، تو رشتهی تجربی رتبش چهاررقمی شد. اگه دارین با بررسی نمونه سوالای کنکور هنر سالای گذشته خودتون رو برای شرکت تو کنکور آماده می کنین می تونین برای شناسایی ضعف و قوتتون از کارشناسای مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین . حتی ثبتنام وی در کنکور سراسری ازنظر سازمان سنجش تخلف تلقی میشود. اینجاست که نقش مشاوره خصوصی و دریافت این مشاوره از ده مشاور برتر کنکور آن هم با مناسب ترین قیمت اهمیت بسیار زیادی برای هر یک از داوطلبان مایل به شرکت در انواع گروه های آزمایشی پیدا می کند.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما