مشاوره کنکور ارشد برق

رشته انسانی با توجه به نوع دروسی که دارد؛ برای موفقیت نیاز به اختصاص دادن زمان بیشتری احساس می شود. اما کنکور تجربی به دلیل دروس دشواری مانند زیست، نیاز به ساعات مطالعه بالا و تمرکز بیشتری دارد که در برنامه ریزی کنکور تجربی 1401 باید این موضوع را رعایت کرد. اکثر داوطلبان کنکور تجربی در سودای قبولی رشته های پزشکی هستند. در 3 ماهه زمستان1400 و بهار 1401 نیز، می توانید دروس سال یازدهم را به پایان برسانید. به این معنی که در پایان بهار1401، شما علاوه بر تسلط تست زنی به دروس سال دهم، تمامی درس های سال یازدهم را نیز ملسط شده اید. در نظر داشته باشید جدول بالا بر اساس جامعه آماری کنکور سراسری 99 گردآوری شده است . باسلام واحترام: درتمامی مراحل زندگی انسان خداوند مرحم تمام دردهاست ،هر چه عمق خراشهای وجودت بیشتر باشد خدا برای پر کردن آن بیشتر در وجودت جای میگیرد وهمیشه با راههای گوناگون مسیرهای پیش روی بندگانش را هموار میگرداند. مطالعه برای کنکور کاری است که نیاز به زمان و برنامه ریزی خاصی دارد تا بتوان در آن موفق شد. اگه فقط 4 تا کتاب درس رو خوب خوندی اونا اولویت هستن و با مرور و تست میتونی درصد و تراز خوبی کسب کنی و بشه انگیزه مثبتJ که خیلی بهتر از 8 تا کتاب درسی نصفه و نیمه خوندن هست.

بعضی ها از هر کی میشنون فلان کتاب خوبه یا فلان کتاب کمک درسی جدید اومده سریع میرن میخرن شروع می کنن به خوندن و بعد هم ولش می کنن! اما چون زیاد تو کنکور خودشون درس خون نبودن نمیتونن نکات ریز رو بهتون منتقل کنن. عملکردش توی برنامه ریزی درسی اینه که این 4 تا باکس(دروس شاخص و زیر خط تعادل) رو بیشتر میزاری تا بشن نقطه قوت تو در کنکور! 2 روز آخر( روز 4 شنبه و 5 شنبه قبل از آزمون): اینجا دیگه بهتره که تو همه اون مطالب و مباحثی رو که خوندی رو مرور کنی و تست بزنی و اگه هم احیاناً موردی هست که نخوندی ترجیحاً بهتره بی خیالش بشی و فقط فوکوس کنی روی خوندهات. اینجاست که احساس نیاز به سمت مشاور تحصیلی متخصص و نه صرفا” تجربی کار دو چندان احساس می شه؛ وقتی او به عنوان یک مدیر قوی و زبده و از بالا به همه جا احاطه دارد و روند حرکتی شما را رصد می کند و یک هماهنگی و لینک صحیح بین کلاس ها و برنامه آزمون و مدرسه و … دانشگاه فرهنگیان هر ساله از طریق کنکور سراسری در 5 گروه آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان رشته های مختلفی را با ظرفیت پذیرش متفاوت ارائه می دهد.

مشاور کنکور زهرا جعفری اینستاگرام

شما گفتیداحتمال برگزاری کنکور نظام قدیم در سال ۱۴۰۰ هست ، میدونید کی خبر قطعیش رومیگن وکی اعلام میکنن؟ نتایج نهایی کنکور 95 ، ۳۱ شهریور اعلام میشود. و این که اگه الان (شهریور) از دانشگاه انصراف بدم تا موقع ثبت نام دانشگاه جدید به مشکل نظام وظیفه یا چیز دیگه ای بر نمیخورم؟ در شروع به این فکرکنید که شما الان یه فرصتی پیدا کردید که چندین ماه مباحث اصلی روان شناسی رو مطالعه کنید ودانش خودتون رو بالا ببرید؛ هر جایی که به مطلب سخت و ناملموسی بر خوردید به خودتون یادآوری کنید که یادگیری یک فرایند طولانی و پیچ در پیچه و به این باور داشته باشید که با پشتکار و خواندن های دوباره شما قادر خواهید بود مطالب سخت رو بفمید. بنا بر شواهد موجود انتظار نمیرود کنکور ۱۴۰۱ حتی با بحرانیتر شدن شرایط بهصورت مجازی برگزار شود. قبل از کنکور مطمئن بودم زیر 50 میشم بعد کنکور هم مطمئن بودم زیر 20 میشم ولی اصلا و ابدا انتظار رتبه 1 رو نداشتم.من در کلاس های آموزشی کنکور که بیرون برگزار میشه شرکت نکردم. زیرا 2 سال زمان مناسبی است تا بتوانید تمام نقاط ضعف خود را پوشش داده و در مسیر موفقیت گام بردارید. سپس، از پاییز همراه با مطالعه عمیق دروس دوازدهم، اقدام به مرور و تست زنی درس های دهم و یازدهم را انجام داده تا به تسلط کافی برای دروس هر 3 پایه دست یابید.

البته تست زنی اصول خود را دارد که ما به صورت رایگان در دوره تست زنی این موارد را به شما آموزش داده ایم. برای این منظور می توانید از مشاورین مجرب و حرفه ای کنکور آباد برای کسب موفقیت و رسیدن به رتبه مورد نظرتان در کنکور 1401 کمک بگیرید. اما اگر جزء داوطلبان کنکور ریاضی 1401 هستید؛ با توجه به اهمیت و سختی که دروس ریاضی دارد؛ باید طبق برنامه ای جامع و مدون به مطالعه درس ها بپردازید تا بهترین نتیجه را از ان بگیرید. و اینکه مدرکتون بگیرید یا نگیرید با خودتونه. شما نمیتوانید به تنهایی و بدون آگاهی کافی یا کمک دیگران این موارد را به سرانجام برسانید، اینجاست که نیاز به مشاورین خبره که چندین سال است در این زمینه فعالیت میکنند احساس میشود. در صورت شرکت در آزمون های آزمایشی، توجه ویژه به تحلیل نتایج این آزمون ها و ارایه راهبرد برای پیشرفت ارایه می گردد.

مشاور کنکور پرتویی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور لازمه نی نی سایت (وب سایت پیشنهاد شده https://www.fall24.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d8%aa%d9%86%d9%87%d8%a7-%d9%be%d9%88%d9%84-%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما