مشاوره کنکور ( تلفنی و آنلاین ) – گپچه

کنکور آسان است با توجه به علایق و شرایط شما به شما برنامه درسی میدهد و مشاوران در درس هایتان بسیار راهنماییتان میکنند. پویا همدانیان خوزانی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره دلایل موفقیتش در کنکور 94 اظهار داشت: از 8سالگی زبان را شروع کردم و تا حدود 13سالگی در کلاسهای زبان شرکت کردم اما پس از آن نیز از خواندن زبان امتناع نکرده و برای کنکور تمرینهایی از معلم و برنامه و کتابهایی نیز از مشاور خود گرفتم. تنها یک روحیهی با نشاط و پرانگیزه است که میتواند کیفیت مطالعه را تا حدود مطلوبی افزایش دهد. زمانی که نوجوان در دورهٔ سخت کنکور به تنگنا رسیده و خود را تنها میبیند میتواند با خواندن این کتاب دریچهای از امید را پیدا کند و به سمت نور حرکت کند. در سلسله جلسات هدف گذاری، شیوه های درست تعیین هدف را مورد بررسی قرار داده و هدفی دست یافتنی را به کمک مشاور پیدا می کنید. برای مثال اگر در کلاس درس حاضر نبودید میتوانید با دیدن سی دی های آموزشی رتبه گردون درس های تدریس شده آن روز را یاد بگیرید.

مشاور کنکور سعید ناصری

کلاس هایی برای جمع بندی یا نکته و تست هم وجود دارن یا که فقط برای آموزش هستند؟ بعضی از افراد توانایی این را دارند که با وجود موزیک بتوانند تمرکز کاملی روی درس خواندن داشته باشند. قطعاً زمان یادگیری برای هر دانش آموز ممکن است متفاوت باشد اما مدت زمان میانگینی برای رسیدن هر دانش آموز برای تحصیل در رشته های پرطرفدار وجود دارد که در صورت کم و یا زیاد شدن این ساعات، از هدف خود دور شود. مهندس فراهانی در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده است و از دانشگاه علم و صنعت ایران فارق التحصیل شده است. استاد عربشاهی دارای مدرک مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت و از شهیرترین و قدیمی ترین دبیران برند ایرانست. برای سفارش دی وی دی های استاد احمدی با شماره های سایت مشاور کنکور هدف (لطفا بر روی مقاله زیر کلیک کنید) تماس بگیرین. برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین. معمولا برنامه های دروس عمومی را به عنوان زنگ تفریح دروس تخصصی در نظر می گیرد. مهندس فراهانی و تیم برنامه ریز و مشاوره دهنده اش توانسته اند دانش آموزان برتری در کنکور داشته باشد. ذکر این مورد را لازم میدانم که قطعا این مشاوران نقاط ضعفی هم دارند اما اعتماد کردن به این مشاوران با توجه به تجربه و دانش اثبات شده آنها بسیار راحت تر از سایر مشاورین است.

ESFJ این تیپ شخصیتی حامی قدرتمند جامعه بوده و از کمک کردن به دیگران و رفع مشکلات آنها لذت بسیار می برد. در ذيل به چند نمونه از مشکلات يادگيري رتبههاي برتر پارسال و راهحلهاي اکتشافي آنها براي حل اين مشکلات اشاره ميکنيم. بيان مشکلات يادگيري رتبههاي برتر پارسال در کنار مرور راههايي که اونها براي رفع اين مشکلات پيدا کردند، ميتونه هم در جهت دستيابي به اعتماد به نفس بيشتر به شما کمک کنه (يعني به اين نکته وقوف پيدا کنيد که رتبههاي برتر کنکورهاي گذشته هم از درون شما دانشآموزان و با ويژگيهاي معمولي يک دانشآموز از جمله مشکلات يادگيري برخاستهاند) و هم اگر احياناً با مشکلي مشابه مشکلات اونها مواجه هستيد، بتونيد از راهحلهاشون استفاده کنيد. يعني تقليد کورکورانه و بدون انديشه از راههاي موفقيت ديگران نتيجهاي نداره؛ بلکه بايد ابتدا اون راهحل رو با ويژگيهاي خاص و منحصر به فرد خودتون ارزيابي کرده و تطبيق بدهيد و سپس از آن استفاده کنيد.

مطالعه کردن به منظور موفقیت در کنکور یک فرآیند بسیار طولانی مدت و طاقت فرسا است و مباحثی که در ابتدای راه مطالعه می کنید باید تا تیرماه سال بعد در حافظه فرد و با تسلط بالا حفظ شود. دندانپزشکی دارای دو دوره ی جداگانه ۲ ساله و ۴ ساله است که در دو سال اول، دانشجو واحد علوم پایه مثل بیوشیمی و آناتومی و بافت شناسی گذرانده و سپس وارد دوره تخصصی رشته دندانپزشکی می شود. رشته پزشکی آرزوی دست نیافتنی برای خیلی ها شده و در این چند سال اخیر نه تنها دانش آموزان و فارغ التحصیلان این رشته بلکه فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز نسبت به محک زدن شانس خود برای قبولی در این رشته اقدام نموده اند. این کار می تواند کمک بزرگی برای لذت بخش تر کردن مطالعه باشد. استاد حسین پور همواره اهمیت نظمم در مشاوره تلفنی را در مشاوره تحصیلی تلفنی اصفهان سرلوحه کار خود قرار داده و با حساسیت و وسواسی بیش از هر مشاور تلفنی دیگری در اصفهان روش هایی کارآمد به شاگردانش آموزش می دهد. برای خرید دی وی دی های استاد مهدی شیخی با شماره های سایت تماس بگیرین. برای سفارش دی وی دی های عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما