مشاوره کنکور ریاضی 1401 از امروز 4 اسفند تا کنکور

یکی دیگه از فواید این کتاب برنامه ریزی این است که تعداد دفعات مرور هر فصل یا مبحث از هر درسی مکتوب شده و دقیقا می دانید مثلا فصل احتمال را چند بار و در چه زمان هایی خواندید و آیا مرور مناسبی داشته اید تا تمام اطلاعات به حافظه بلند مدت شما منتقل بشه یا نه.ممنونم که تا انتهای این مقاله کنار ما بودید. برنامه ریزی کنکور بر اساس تیپ شخصیتی مبحث گسترده ای دارد که مشاوران زبده کنکور با توجه به آن، دانش آموز را در مسیر صحیحی قرار داده و برای کنکور تجربی آماده می کنند. شما می توانید نقشه راه را از طریق تماس با نمایندگی حرف آخر در تبریز از مشاوران ما بخواهید. بسیاری از دانش آموزان در طول دوره ۱۲ ساله تحصیل خود از مشاوره تحصیلی برای بهبود عملکردهای خود در مدرسه و برنامه ریزی تحصیلی استفاده میکنند و از کمک مشاوران تحصیلی بهرهمند میشوند. درکل صحبت کردن ، بحث کردن و مشورت کردن با یه نفر که تجربه ش بیشتر از تو باشه و به همون هدفی رسیده که تو هم می خوای بهش برسی ؛ میتونه خیلی کمک کنه .

شما می توانید با شماره گیری شماره های زیر و با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران ما در تماس باشید و به نتیجه مطلوب خود برسید. شما می توانید با برقراری تماس با مشاوران کنکور آویژه، در برنامه ریزی کنکور تجربی و مشاوره کنکور تجربی، از راهنمایی های آنها بهره مند شوید. یعنی قبلاً چه قدر درس می خوانده، در کدام یک از دروس کنکور تجربی قوی تر بوده، در کدام دروس مشکل داشته، جو مدرسه ای که در آن درس می خوانده چگونه بوده است و شرایطی دیگری که یک مشاور کنکور تجربی خوب، با توجه به روش خود در نظر می گیرد. توضیحاتی که داده شد، مختصری درباره ویژگی های شخصیتی افراد و اثر آن در برنامه ریزی بود و توضیحات جامع درباره این موضوعات را نمی توان در قالب این نوشته بیان کرد. اما به طور مثال خوب است که اشاره ای به برخی از تجربیات درباره افراد با مزاج های مختلف داشته باشیم. در نظر داشته باشید ملاک اصلی گزینش شما رتبه در سهمیه است که در هر زیرگروه با سایر زیرگروه ها متفاوت است و داوطلب باید دقت نماید که رشته انتخابی خود در کدام زیر گروه قرار دارد تا به رتبه خود در آن زیر گروه برای انتخاب رشته توجه کند .

مشاوره ثبت نام کنکور ارشد

در واقع مزاج افراد در ویژگی های شخصیتی آنها تأثیر مستقیم دارد و باعث ایجاد تیپ های شخصیتی متفاوت در افراد می شود. به صورت کلی افرادی مجاز به ثبت نام در کنکور سراسری هستند که دیپلم چهارساله نظام قدیم و یا نظام جدید را داشته باشند. برای این افراد توصیه می کنیم که یک ماژیک فسفری یا مداد در دست بگیرند و حین خواندن دروس زیر نکات مهم خط بکشند. دائما از این شاخه به آن شاخه می پرد و در نهایت زمان و عمر خود را هدر می دهد. این خلاصه ها برای مرور مطالب هم بسیار اثرگذار است و باعث بیشتر شدن تسلط بر موضوعات می شود. این افراد بیشتر نیازمند یک همراه هستند تا یک نفر که آنها را امر و نهی کند. معمولاً برای مطالعه بیشتر به زمان مطالعه توجه می شود که مثلاً دروس در فواصل زمانی مشخص خوانده شود و بعد از کمی استراحت، مطالعه از سر گرفته شود. ممکن است برخی افراد در بعضی زمینه ها بیشتر نیاز به تقویت برخی دروس داشته باشند و در دیگر افراد شاید چنین نباشد همه این پارامترها توسط تیم رتبه گردون مشخص می گردد و به طور هدفمند وارد مسیر هدایت تحصیلی شخص داوطلب می شوند.

شما همیشه باید در نظر بگیرید که هیچ فعالیتی بدون داشتن برنامه ریزی به پایان نخواهد رسید؛ مخصوصاً فعالیت های درسی که تاثیر بسزایی در سرنوشت انسان دارد. البته می دانیم با پیشرفت های تکلونوژی و فراهم شدن بسترها برای مطالعه دروس مختلف استفاده از لوح آموزشی کنکور یا کلاس آنلاین تا حدودی دست شما برای انتخاب منبع مناسب کنکور ۱۴۰۱ باز تر گذاشته است ؛ اما بازهم می خواهیم با همراه با شما به بررسی کتب کمک درسی بازار به عنوان کارآمدترین منابع تست و آموزش کنکور بپردازیم . به عنوان یک مشاور کنکور باید گفت که هر تست ادبیات معادل 4 % و این 20 % به معنی زدن 4 تست در کنکور است. برای مطالعه درس فارسی برای کنکور تجربی، دانش آموزان خوب و قوی می توانند از کتاب های موضوعی نشرالگو که بهترین کتاب فارسی کنکور است و جزو منابع رتبه برترهای کنکور تجربی در درس ادبیات است، استفاده کنند. حتماً توجه داشته باشید که همه مطالب را هم نمی توانید خلاصه برداری کنید و شاید خلاصه برداری باعث گرفتن وقت شما شود.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما