مشاوره کنکور ریاضی 1401 از امروز 4 اسفند تا کنکور

سلان استاد وقتتون بخیر برای زیست دوازدهم کل تغییرات نسبت به پارسال همینایی هست ک گذاشتید؟ سلام استاد برای کتاب فیزیک گاج که نوشتید رفتم کتاب بگیرم دوجور کتاب داشت یکی کتاب میکرو طلایی که پایه و دوازدهم رو باهم داره ودرجلدجدانیست ویه جلدهم درسنامه داره که مجموعا دوجلد میشه ولی فکرکنم اگه منظورتون کتاب میکرو طبقه بندی است که پایه دوجلد ودوازدهم هم دوجلد است که یه جلد سواله ویه جلد پاسخ تشریحی وخلاصه نکات است. حجم زیاد درسها ممکن است مشکل ایجاد کند، بنابراین شما به خلاصه و چکیده نیاز دارید، شاید هم بعضی از موارد درسها را درست متوجه نشده باشید لذا به کسی احتیاج دارید تا آنها را برای شما توضیح دهد، بنابراین میتوانید از جزوهها و پکیجهای موجود در همین سایت استفاده کنید.، در این جزوهها و پکیجها سعی شده به مسائل کلیدی پرداخته شود و از مسائل حاشیهای دوری شود بنابراین شما وقتِ کم و ارزشمندتان را صرف خواندن مسائل حاشیهای نمیکنید. ایشان سالیانی است با رتبهپروریهای فراوان و مطالب آموزشی و انگیزشی که در اختیار داوطلبان قرار میدهد، توانسته است آنها را در مسیری درست هدایت کند که این موفقیت جز با آموزشها و مشاورههای اصولی و آگاهانه، ممکن نبود.

مشاور کنکور جواد رمضانی

چگونه 1500 سرفصل مطالعاتی کنکور را جمع کنیم؟؟؟!!! ممکن است در بین راه مأیوس شوید و حجم زیاد درسها و دیدن کتابها شما را به وحشت بیندازد، اگر ارادهای بسیار قوی داشته باشید هرگز این موارد شما را نمیتواند ناامید کند، ولی باز اگر احتمال میرود سست شوید، در این زمان باز شما به شخصی احتیاج دارید که به شما دلداری بدهد و شما را به ادامهی راه دلگرم کند، که باز ما همان مشاور را به شما پیشنهاد میکنیم، و این دلگرمی صد چندان میشود وقتی میدانید کسی به شما مشاوره میدهد که خودش روزی در جای شما بوده و اکنون به همان موفقیتی دست پیدا کرده که اکنون آرزوی شماست، در این مورد هم ما در کنار شما هستیم و تنهایتان نمیگذاریم. افرادی که از ابتدای سال شروع کردند و برنامه ریختند و به جلو رفتند شاید در نگاه اول موفقتر به نظر برسند ولی این مستلزم آن است که آنها واقعا با انگیزه و روی برنامه پیش رفته باشند، این در حالی است که تعدادی از دانشآموزانی که زود شروع میکنند در واقع هیچ قدم مثبتی در جهت درس خواندن برنداشتهاند یا کم برداشتند و درواقع اسمش است که زود شروع کردند و چه بسا آن دانشآموز که دیر شروع کرده با برنامهریزی خوب و عزم راسخ، از آن دانش آموزی که زود شروع کرده، خیلی جلوتر هم باشد.

مشاور کنکور شاهرود

ولی توصیه ما به شما این است که بهتر است خودتان این کار را نکنید و این کار را به یک مشاور کاربلد بسپارید تا بتواند یک برنامه بینقص برای زمان محدود شما تنظیم کند و شما را تحت نظر داشته باشد و کار شما را پیگیری کند. بنابراین این لحظات گرانبها را از دست ندهید و باز حداقلش این است که چند ماهی را درس خواندید، کار بیهودهای که نکردید! پس زیاد هم با هم فرق نمیکنید؛ در ضمن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است بنابراین اجازه ندید زمان به راحتی و ارزانی از دست برود، بیشتر افراد موفق از جمله رتبههای برتر کنکور، وقتی از آنها سوال میکنید از کی شروع کردید شاید هرکدام جواب متفاوتی بدهند ولی اکثر ایشان میگویند: ما موفقیت خودمان را مدیون تلاش چند ماه آخر هستیم؛ چون اصولا همه ما تا خطر را نزدیک خودمان احساس نکنیم انگیزهای برای حرکت نداریم و نزدیک شدن موعد کنکور هم، یک زنگ خطر است، همان سیلی محکمی که ما را بیدار نگه میدارد تا زمان کنکور، پس زیاد هم نمیخواهد نگران باشید، همهی ما مثل هم هستیم، دقیقه نودی. بنابراین هیچ معیاری برای مقایسه وجود ندارد؛ اصلا بیشتر کسانی که زود شروع کردهاند تلاش جدیتر خود را در همان ماههای آخر به کار میگیرند، در همان چند ماهی که شما شروع می کنید!

شاید گفتنش زود باشه ولی بعد از تعطیلی مدارس بهتره که نمونه سوالاتی هم از بقیه ی آزمونا از دوستاتون گیر بیارین و با سبک های مختلف خودتونو تست کنید. کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند با آنهایی که زود شروع کردند چه فرقی دارند؟ البته ما هرگز نمیگویم کسانی که از نیم سال اول شروع کردند تلاششان بیهوده است چرا که شما در همه حال باید تلاش کنید چه از نیم سال اول چه نیم سال دوم، بنابراین هر دو گروه موفق خواهند شد اگر واقعی تلاش کرده باشند. همچنین ارادهای که خدا به انسان داده اصلا قابل تصور نیست، اگر خواب راحت و فکر آزاد و تغذیه مناسب را چاشنی اراده کنید، دو سه ماهه به راحتی میتوانید به همان نتیجه دلخواهتان برسید. در حال حاضر، مراکز مشاوره مختلفی در زمینه ارائه خدمات مشاوره فعالیت می کنند اما خدمت ارائه شده در این مراکز چندان مناسب نیست. با انتخاب منابع کنکور مناسب و استاندارد از خرید کتاب های متنوع برای هر درس پرهیز کنید و با برنامه ریزی صحیح در آزمون ها و کنکور موفق شوید . دانشآموزی که میخواهد شروع کند مهم نیست کِی میخواهد شروع کند بلکه مهم این است که هدفش چقدر برایش مهم است و این کافی است، بنابراین دیر شروع کردهها هرگز نباید به زودشروع کردهها غبطه بخورند و در عذاب وجدان باشند؛ عاشق درس خواندن باشید، به کتابهایتان عشق بورزید، به هدف نهایی زیاد فکر کنید، کارها خودش خود به خود درست میشود؛ در عوضِ روزها و ساعتهای از دست داده، خودتان را تنبیه کنید و فقط درس بخوانید، بخوانید و بخوانید و تست بزنید و کلا تا فرا رسیدن روز آزمون به هیچ چیز جز درس خواندن فکر نکنید هر کاری میکنید، مهمانی میروید، به خرید میروید، به مسافرت میروید، زمان آنها را تنظیم کنید تا به درس خواندن شما آسیب نزند.

مشاور کنکور شیراز نی نی سایت

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور واتساپ – https://bestp.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/ – بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما