مشاوره کنکور ریاضی 1401 از امروز 4 اسفند تا کنکور

آیا می دانید برای انجام انتخاب رشته کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به چه صورتی باید اقدام بفرمایید؟ گروه آموزشی لیموترش برنامه ریزی برای کنکور را به گونه ای انجام میدهد که دانش آموزان هر چه بهتر بتوانند به هدف خود برسند. خلاصه نویسی حرفهای چه شرایطی دارد؟ موسسه کنکور کمک با مدیریت مهندس امیر مهدی اسلامی، پس از 6 سال فعالیت در زمینه مشاوره تحصیلی، سالانه بیش از 150 دانش آموز به صورت شخصی و بیش از 3000 دانش آموز به صورت گروهی تحت پوشش خود دارد و به دنبال آن است که روز به روز خدمات بهتری را به همه دانش آموزان سراسر کشور ارائه دهد. دانشجویان مهندسی دانشگاه های صنعتی شریف، دانشگاه تهران و علم و صنعت برای مشاوره و راهنمایی دانش آموزان در این سال ها تلاش های زیاده کرده اند. اما پس از اینکه کارنامه های سال گذشته را مشاهده میکنید متوجه این مسئله می شوید که درصد های شما کمتر بوده اند و یا شاید فاصله زیادی با پذیرفته شدگان رشته مورد نظر شما وجود داشته باشد که در این صورت باید برای کم کردن این فاصله تلاش و برنامه ریزی درستی داشته باشیم. این آزمون ها در ایران معمولا طی دو یا سه مرحله برگزار می شود و پس از آن برگزیدگان به دوره تابستانی راه پیدا می کنند و در آخر هم طی آزمونی که برگزار می شود مدال های طلا،نقره و برنز بین آنها تقسیم می شوند.

مشاور کنکور غیر حضوری

برنامه ریزی برای کنکور تجربی و روش نوشتن برنامه مناسب - کنکور 1401 سه ماه طلایی را چطور سپری کنید؟ علاوه بر گزارش وبینار که تا به اینجا مطالعه کردید، میتوانید فایل ضبطشدهی وبینار سه ماه طلایی تا کنکور کامپیوتر و IT را نیز بهصورت کامل ببینید. فایل ضبطشده جزئیات بیشتری در اختیار شما قرار میدهد که سه ماه طلایی را چطور سپری کنید. شما در حاشیهنویسی باید بتوانید مبحثی را در دو یا سه سطر گوشهی صفحهی کتاب یا جزوه بنویسید. خلاصهنویسی پنجاه صفحه کتاب باید نهایتاً چیزی حدود سه یا چهار صفحه شود. شما که در حال مطالعه این مقاله می باشید ممکن است دانش آموز و یا داوطلب کنکور باشید. برای دریافت و اطلاعات بیشتر بسته های مشاوره لیموترش اینجا کلیک کنید یا با شماره ۰۹۱۲۰۵۷۹۲۱۲ تماس حاصل فرمایید. برنامه های مشاوره لیموترش به صورت ماهانه می باشد مشاوران شما همه از رتبه های برتر کنکور سراسری می باشند و برنامه مدون و منظمی در جهت پیشرفت تحصیلی به شما ارائه خواهند نمود. به همین دلیل مشاوران ایران تحصیل، امکان مشاوره کنکور آنلاین را برای تمامی داوطلبان در هر یک از رشته ها مشاور کنکور 100 – پشتیبانی بیشتر – فراهم نموده است. خلاصههای شما باید استخوانبندی هر مبحث را در بر بگیرد. شما باید با زمانی که در اختیار دارید و کنکور و امکانات و داشتههایتان بسیار واقعگرایانه برخورد کنید.

وسواس برای جزوه و کتاب نداشته باشید.

بسته معلم خصوصی پرش را تهیه کنم؟- بررسی نقاط قوت و ضعف پرش ... تبلیغات مختلف مشاوران انتخاب رشته موجب شده تا بسیاری از داوطلبان کنکور که علاقهمند به دانشگاههای دولتی و رشتههای خاص هستند، فریب حرفهایشان را بخورند و انتخاب رشته خود را در قبال پرداخت هزینههای کلان بهدست آنها بسپارند. صادقی به بازجوییهای اولیه از این دختر اشاره کرده و میگوید: این فرد در همان بازجوییهایی اولیه اقرار کرد هیچگونه ثبتنامی در دانشگاه نداشته و با سوءاستفاده از بیتوجهی عوامل حراست در ورودی دانشگاه وارد فضای دانشگاه شده و با توجه به علاقهای که به رشته دندانپزشکی داشته، در کلاسهای مربوط به آن شرکت کرده است. یعنی اگه رشته یکی باشه ولی گرایش فرق کنه امکان صدور معافیت تحصیلی وجود داره؟ یعنی فرض بر این هست شما از ابتدا میخوای شروع کنی و رتبه عالی به دست بیاری ! خلاصههای شما باید واقعاً خلاصه باشد. خلاصهنویسی جزوه طبعاً از این مقدار باید کمتر شود. وسواس برای جزوه و کتاب نداشته باشید. وسواس زیاد روی جزوه و کتاب به تستزنی شما ضربه میزند. بیشتر روی تستزنی تمرکز کنید. مسائل هر درس و مبحث را دستهبندی کنید. جمعبندی بعد از هر فصل و تستهای آن و جمعبندی بعد از هر درس. استاد منتظری به عنوان مدرس ریاضی در موسسه حرف آخر با ارائه ی پکیج های و ویدئوهای آموزشی اقدام به تدریس این مبحث با شیوه ای کاملا نوین کرده که با روشی جدید و آسان اطلاعات را در مغز دانش آموزان حک کرده و باعث می شود که داوطلبان قادر باشند در کنکور درصد بالایی از این درس را بزنند.

ضمن اینکه در مشاوره پشتیبان ویژه خواهید داشت و کاملا شما شاهد موفقیت و پیشرفت خواهید بود. تمام برنامه های شما هر روز توسط پشتیبان بررسی می شود . فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در اصفهان که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. دیگه نمیخام مث گذشته وقت تلفی کنم… میخواستم ببینم برای چی نمیتونم ثبت نام کنم و ثبت نام تنها برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دختر هست ؟ از جمله شرایط پذیرش در این دوره بومی بودن داوطلب می باشد همچنین داوطلبان با مدرک بالاتر از دیپلم حق ثبت نام نخواهند داشت. در دانشگاه ازاد در صورت عدم ثبت نام تا دو ترم برای شما مرخصی رد می شود و می توان مجدد با پرداخت هزینه ادامه تحصیل داد. دو نوع جمعبندی را میتوان انجام داد. جمعبندی بر پایهی خلاصهنویسی انجام میشود. خلاصهنویسی بد هم میتواند برای شما فاجعه به بار بیاورد.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر