مشاوره کنکور 1401 + مشاوره و برنامه ریزی خصوصی

بر عکس سیناتهرانی که بچه هاش می گفتند مشاوره خصوصی و یا تلفنی هم داره ، آقای پوردستمالچی چون اکثرا در برنامه گزینه 2 تلویزیون هست و همایش برگزار می کنه برای همین اصلاً وقت نداره مشاوره خصوصی یا تلفنی بده و برنامه هاشم گروهی هست. چون در برنامه گزینه 2 هم مشاوره می ده برای همین اکثر روشهاش لو رفته و همین باعث می شه رقابت بین بچه های درس خون سخت بشه. یعنی در پایان فصل حرکت شناسی شما یک آزمون جامع که شامل انواع سوالات ساده متوسط و سخت می باشد را از خود میگیرید و در زمان مناسب کنکور به آنها پاسخ میدهید. طراحان سوال برای فراوانی و جرم اعداد سخت و ممیز دار می دهند که دانش آموز زمان بیش از یک دقیقه برای حل آن نیاز دارد هدف آموزش ها راهی برای کم کردن محاسبات و افزایش سرعت دانش آموز است. روشهایی که توی تست زنی درسا و افزایش دقت در تست زنی می گه خیلی توی کنکور مفید بود و کارایی بالایی داشت.

مشاور کنکور حسین رونقی

In diesem Beitrag zeige ich Dir ein super einfaches und schnelles Rezept für knusprige Lachs Avocado Tortilla mit Rucola und Mayonnaise. خواهش میکنم توی وبلاگم جوابمو بدید. سلام اقای افشار خواهش میکنم جواب سوالمو بدین.خواهر من سال دوازدهم ریاضی هست ازسال یازدهم تا همین یک ماه پیش مریض شد و اصلاااا نتونست درس بخونه الان یک ماهه شروع کرده برای امتحان نهایی بخونه ولی شیمی رو اصلا متوجه نمیشه به نظر شما چیکار کنه از چه منابعی استفاده کنه ! بعضی از سوالات دفتر مربوط به گرایش تخصصی هر یک از داوطلبین رشته است. در ادامه پست های مربوط به بهترین منابع کنکور تجربی ، برنامه ریزی کنکور و مشاوره تحصیلی برای کنکور دکتر فرزاد سلیمی مشاور آیدی نوین میخوان بطور کامل در مورد تمام منابع فیزیک توضیح بدن. و در مرورها فقط کافیه یه دور خلاصه نویسی هاشو بخونه. خیلی سربسته کار می کنه و روشهای کاریشو فقط به شاگردای خودش یاد می ده. بچه هاش می گفتند با تکنیک هایی که در مدیریت زمان تست زنی یاد داده بوده ، اصلاً سر کنکور با کمبود وقت مواجه نشدند.

مشاوره ثبت نام کنکور ۱۴۰۰

نکات بسیار خوبی رو در ارتباط با خوندن هر درس یاد می ده. سلام من امسال بار دوم هستش که کنکور میدم و رتبه خوبی نیاوردم و اگه من به شبانه شهر خودم بزنم و بعد انصراف بدم که کنکور بدم دوباره مشکلی پیش نمیاد ؟ می گن اکثر رتبه های زیرصدش بچه هایی بودند که از سال اول ، دوم یا سوم رفتند پیشش یا حداقل از اول تابستون قبل از دوره پیش دانشگاهی. اکثرا بچه هایی که من باهاشون صحبت کردم می گفتند سیناتهرانی برای کسایی خوبه که از سالهای اول ، دوم یا سوم دبیرستان می رن پیشش و دنبال رتبه زیر صد هستند. با مطالعه مطالب زیر می توانید در خصوص مشاوره کنکور تجربی 1400 و روش های برنامه ریزی حرفه ای ، اطلاعات بیشتری کسب کنید. البته نزدیکای کنکور یه هفته ای کلاس تست زنی می ذاره اما به نظرم کافی نیست. اکثر بچه هایی که باهاش کار کردند، می گفتند برنامه های هفتگی ای که می ده خیلی دقیق و حساب شده است و برنامه هر هفتشم نسبت به هفته قبل تغییرات اساسی می کنه و واسه همین نمی شه از روی برنامه هاش کپی کردو به همه داد. درباره اهمیت و ویژگی های هر کدام از 6 درس رتبه ساز کنکور علوم انسانی در مطلبی جداگانه و ویژه کاملا برایتان از صفر تا صد توضیح دادم (لینک مطلب: دروس رتبه ساز کنکور انسانی .) موضوع این نوشته مشاوره ای روش مطالعه دروس رتبه …

مشاور کنکور علی میرصادقی

دو دفترچه جداگانه برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید طراحی شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در خصوص تغییرات کنکور 1402 در این مقاله توضیحات کاملی ارائه داده شده است. نکته بعدی در این بخش این است که کدامین دروس در رتبه شما تاثیر چشم گیری دارد؟ ✅ داوطلبانی که در کنکور سراسری 1400، در یکی از کد رشته محل های دوره روزانه پذیرفته شده اند، در آزمون سال جاری مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه نیستند. پس از جلسات مشاوره ,این دانش آموز است که با تلاش و پشتکار و عملی کردن برنامه های مشاور قبولی خود را در بهترین دانشگاه ها تضمین می کند. سلام خسته نباشین ببخشید من متوجه نشدم اونایی که دیپلم نرم افزار و شبکه رو میگیرن از فنی حرفه ای اونا هم میتونن بدون کنکور در دانشگاه ازاد باشن؟ اگر در مدرسه ای درس می خونید که خودش برنامه کنکوری داره و مدام ازتون آزمون می گیره ، قید سیناتهرانی رو بزنید و خودتون بخونید. دفتر مشاوره درسی هم منتشر کرده که همه جا هست و برای همین اکثر کنکوری ها به روشهاش دسترسی دارند. منابع کنکوری و کمک درسی با کیفیت و خوبی رو معرفی می کنه.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما
محتوای این وب‌سایت توسط فناوری‌های هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی تولید شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال دقت آن نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.