مشاوره کنکور 1401 + مشاوره و برنامه ریزی خصوصی

واسه اینه که مغز فهمیده دونستن این مطلب مهمه. من دانشجوی پزشکی دانشگاهِ سراسری سنندج ، ورودی بهمن ۹۵ هستم.معدل کتبی نهایی من ۱۵/۲۳ بود.پارسال همش سردرگم بودم یه هفته برنامه مینوشتم یه روز اجرا نمیکردم،هرچی هم مشاور میرفتم فایده نداشت هیچ کاری نمیکردم همش یه روز برنامه رو انجام میدادم بعد میومدم حجم کتابارو میدیدم خیلی زیاد بود ناامید میشدم و گریه میکردم این برنامه ادامه داشت تـــــا ۲۵ اسفند نشستم یه برنامه ریختم تا ۱۵ فروردین که بترکونم اما ۱۳ فروردین زار زار داشتم گریه میکردم بازم برنامه رو اجرا نکرده بودم فرداش رفتم پیش معلم ریاضیم که خیلی دوسش داشتم کلی گریه میکردم و میگفتم دیگه بیخیال کنکور ۹۵ شدم و میخوام واسه کنکور ۹۶ بخونم و اِل کنم و بِل کنم و تابستون هم پایه رو تموم کنم و پیش رو تا اسفند تموم کنم و فروردین مرور کنم و اردیبهشت آزمون بگیرم از خودم و خرداد اشکال برطرف کنم!

برنامه رو که دیدم دو سه دقیقه ساکت شدم گفتم استاد این برنامه خیلی سنگینه من میخوام کنکور ۹۶ بدم در ضمن میخوام همه درسارو از اول بخونم همه رو به درصد عالی برسونم گفت نه اگه این برنامه رو اجرا کنی سال بعد زیر ۵۰ میشی چون مهمترین موضوعاتو قبل از شروع اصلیت میبندی منم قانع شدم و گفتم انجامش میدم گفت سه بار به مرگ مامانت قسم بخور گفتم باشه بعدم یکی دیگه رو باهام آشنا کرد و باهم این برنامه رو بهمون داد اونا یه طبقه خالی تو خونشون داشتن کل کتابامو بردم و باهم شروع کردیم از صبح روز ۱۵ فروردین ساعت پنج و نیم شروع کردیم! همه می دانند در ایران راه ورود به دانشگاه شرکت در کنکور است؛ هرچند که ۷-۸ سالی می شود که برخی رشته های دانشگاهی بدون کنکور شده اند، اما این آزمون چهار گزینه ای از سال 1348 تاکنون در حال برگزاری است وسال گذشته بیش از یک میلیون و سی هزار شرکت کننده داشت. چرا برخی افراد کرونا را باور نمیکنند؟ برخی از شرکت کنندگان چقدر هزینه می کنند؟ مشاوره تحصیلی رایگان یکی از مهم ترین فاکتور ها میباشد .که در صورتی که دانش آموزان فایل های صوتی مشاوره تحصیلی رایگان استاد شکری را گوش کنند ،بسیار میتواند در روند پیشرفت تحصیلی در کنکور مؤر واقع شود.

مشاوره کنکور 1400

متین هم از شرکت کنندگان کنکور ریاضی سال گذشته است، او سال گذشته به طور رایگان در مدرسه دولتی تحصیل کرده و فقط 2.5 میلیون تومان برای آموزشگاه و کلاس های کنکور هزینه مشاور کنکور ساری کرده است. برای ثبت نام هر فرد در دانشگاههای سراسری و یا استخدام در بعضی از مکانهای دولتی و خصوصی و حتی برای ترجمه مدرک تحصیلی ارائه تاییدیه تحصیلی الزامی می باشد . برای اطلاع از میزان حقوق دانشجویان دبیری دانشگاه فرهنگیان و سایر مزایای حین تحصیل و مزایای بعد از فارغ التحصیلی ، و اطلاع از شرایط عدم ارائه خدمت بعد از فارغ التحصیلی ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. راهنمای ثبت نام کنکور ارشد کامپیوتر و شرایط ثبت نام متقاضیان در این مقاله ارائه داده شده است. او اما درباره معلم خصوصی نظر متفاوتی دارد: «راستش را بخواهی تفاوتی نداشت همان مطلبی را می گفتند که معلم ها در کلاس می گفتند. کلاس های معلم ها و مشاور های خصوصی چه تفاوتی با کلاس های درسی دارد ؟ با این حال او علت موفق نشدنش را در کنکور “توانایی شخصی” می داند و فکر می کند هزینه های شخصی تاثیر مثبتی داشته است، اما آیا این موضوع درست است، شرکت کنندگان دیگر کنکور که هزینه کمتری کردند چطور ؟

مشاور کنکور شفیعی

شما باید از فردی مشورت بگیرید که مطمئن باشید خودش راه درست را میداند. رشته هایی که شما به عنوان یک داوطلب گروه علوم انسانی باید به آن توجه خاصی را مبذول دارید و اطلاعات خوب و دقیقی را در رابطه با آن ها بدست آورید. به نظر من حفظ حرمت خیلی خیلی مهمه و اگه بین عروس یا داماد و خانواده ی همسرش حرمت شکسته بشه واقعا دیگه خیلی اون زندگی سخت می شه سلام دوستای گلم مرسی از دوستای خوبم که نبودنم و حس کردین دیشب کلی ذوق زده شدم دیدم حالمو پرسیدی نیلوفر جون مرسی ملیحه جونم ممنونم مهتاب عزیزم مرسی راضیه گلی ممنون به یادم بودین دوس جونیا ببخشید دیشب نیومدم سر قرار تماااامه سعیمو میکنم امشب بتونم توی جمع شما مهربونا باشم اشتباه نکن عزیزم منم اینطورم ولی خداروشکرتواین موردبخصوص خوب عمل میکنم فقط کافیه به این فکرکنی که همسرت بهترین همسردنیاست واین ناراحتی موقته راضیه تو با این حالت چه روزه ای آخه من تجربه کردمم آنی… این موضوع به عملکرد شما و سطح یادگیری و همچنین دانش شما بستگی خواهد داشت. نیو صدر- «آموزشی که با پول به دست آمده باشد بدتر از آموزش ندیدن است.» این جمله سقراط یکی از بزرگترین فیلسوف ها، دانشمندان و معلمان تاریخ است.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما