مشاور داشتن واقعا لازمه یا نه

5- به خاطر دستپاچه گی نباید مرور خود را فدا کنند. کتاب های شیمی مهندس بازرگان که انتشارات مبتکران آن ها را به چاپ می رساند مرجع اصلی تمام دانش آموزان برای درس شیمی است. این کتاب ها که بهترین منبع هندسه کنکور هستند، درسنامه نسبتاٌ خوبی دارند و تست های آن ها هم استاندارد و مطابق کنکور است. به یاد داشته باشید که مشاوره مسیر را روشن و مشخص میکند. اگر قصد ادامه تحصیل در یکی از بهترین رشتههای تجربی در یکی از بهترین دانشگاههای ایران را دارید، بهتر است برای برنامه ریزی کنکور ، به بهترین مشاوره کنکور تجربی مراجعه کنید. با استفاده از مشاوره تحصیلی رایگان و تنها با یک تماس در واقع دیگر نیازی به حضور در دفتر مشاوره نیست و از هر نقطه و هر شهری که هستید می توانید با یک تماس تلفنی ، سوالات و اشکالات خود را از مشاورین با تجربه و حرفه ای مشاور گروپ بپرسید. قبلا هم گفتیم که ساعت مطالعه لازم برای هر درس به چند عامل بستگی داره مثلا اگر شما در یک درس خاص مثل ریاضی ضعیف تر از سایر دروس هستید باید وقت بیشتری روی درس ریاضی بگذارید و اگر برعکس در درس خاصی مثل ریاضی خیلی قوی هستید و در عوض در یک یا دو درس دیگر خیلی ضعیف تر هستید قضیه برعکس میشه.

مشاور کنکور خوب نی نی سایت

با بررسی کارنامههای سالهای اخیر، به خصوص سال 98 – 99 میتوانیم به این نتیجه برسیم که، قبولی با میانگین 50 درصد دروس کنکور علوم تجربی در رشته داروسازی سراسری احتمالی خیلی ضعیف یا شاید غیرممکن را دارد. سلام استاد,من صفر صفرم یعنی نه پایه نه دوازدهم هیچی کار نکردم و دوازدهم تجربی هم هستم و امتحان شبه نهایی از ۱۵فروردین شروع میشه تا ۱۱ اردیبهشت خیلی سردرگمم نمیدونم چکار کنم لطفا کمکم کنید! شاید این روزها انتخاب یک برنامهریزی و منبع مناسب و به دور از حاشیههای تبلیغاتی، کار سختی باشد، اما میتوان با مشاهده نمونههایی از شیوه آموزش هر یک از موسسات و مراکز آموزشی، به اعتبار علمی آن موسسه پی برد. قطعا باید یکی از اولیا نقش چک پوینت رو برای دانشآموز کنکوری بازی کنه، چون برای پیشروی هم به چک پوینت احتیاج داری و هم نیروی پیش برنده. خصوصا که برنامه ت رو برسی کنه ، سوالاتو جواب بده ، برات برنامه بنویسه عالیه. البته لازم به ذکر است که درصد زمینشناسی در نظر گرفته نشده است. به دانش آموز آموخته شود. مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان یکی از بهترین امکاناتی است که امروزه برای دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور فراهم شده است. برنامه باید طوری باشد که اگر دانش آمور در یک روز دچار مشکلی شد از برنامه عقب نماند و به راحتی بتواند جبران کند.

مشاور کنکور ریاضی

به همین خاطر بیشتر روزها رو توی سردرگمی و آشفتگی سپری می کنند. و تابستون چیا رو بخونم؟ من عربیم خوبه میتونم عربی رو برای تابستون حذف کنم در عوض یا مباحث بیشتری از اختصاصی ها رو پیش ببرم و یا اینکه روی زبان کار کنم چون زبانم ضعیفه. توی تابستون اون زنجیره ۵۰ روزه تا کنکور رو دادید بخونیم اشکال نداره ؟ سلام استاد میشه زنجیره هارو معرفی کنید! پکیج برنامه ریزی بهترین مشاور کنکور به چه فرمتی ارائه میشه ؟ پیک سنجش چه روزایی منتشر میشه؟ اهمیت بررسی به دقت دفترچه انتخاب رشته کنکور 1400، بر کسی پوشیده نیست لذا داوطلبان می بایست در ابتدا این دفترچه که برای گروه های آزمایشی مختلف به صورت جداگانه منتشر می گردد را مطالعه کنند. روز گذشه در تاریخ 10 بهمن 1400 دفترچه ثبت نام کنکور سراسری منتشر شد که میتوانید در مطلب دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400 دانلود کنید. این که برای پزشکی چه رتبهای بیاوریم، مدام در ذهن همه داوطلبین تکرار میشود. یعنی برای اطلاع از درصد قبولی پزشکی بیشتر از تمامی دروس باید به زیست توجه کرد. اما احتمالاً این سؤال برای شما مطرح میشود که بهترین مشاور کیست و چه وظایفی به عهده دارد؟

قبولی در داروسازی از دغدغههای بسیاری از داوطلبان و حتی افرادی که هنوز وارد مقطع دوم متوسطه نشده اند، نیز میباشد. برای پیشی گرفتن از رقبا خود در میدان رقابتی رشته داروسازی، علاوهبر یک برنامهریزی دقیق و علمی، به یک منابع معتبر آموزشی نیز نیاز داریم. اما بریم سراغ کارنامه منطقه سه، این داوطلب با درصدهای تقریبأ پایینتر از میانگین موفق به قبولی در رشته داروسازی شده است. سلام دوستان خوبم شایان مامندی هستم مشاور ارشد مجموعه حرف آخر و امروز در خدمت شما هستم تا مقاله دوست خوبم رضا عباسی فر دانشجو دندانپزشکی در رابطه با رتبه لازم برای پزشکی، میانگین درصدهای لازم برای پزشکی و چند کارنامه را بررسی کنیم تا بتوانیم به سادگی به شما نشان دهیم درصد و رتبه لازم برای رسیدن به قبولی در پزشکی چه قدر باید باشد و برای قبولی در رشته پزشکی چه رتبهای لازم است. سلام رشته ی تجربی رشته پردرآمدی هستش اتفاقأ در پیشنهاد میکنم فایل راز موفقیت در کنکور رو حتمأ گوش کنی. نمیدونم تاریخ رو چی وارد کنم . آیا از الان میتونم که کتابهای دوازدهم رو هم بخونم؟ اما اگر شما هم داوطلب با سهمیه 25 درصدی ایثارگران باشید هم این سوال پیش میآید که چگونه داروسازی قبول شویم!

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما