مصاحبه با سارا صادقی، ۶۷ منطقه ۲ انسانی – مجله کتابچی

اما این که مشاوران خبره کنکور چه ویژگی هایی باید داشته باشند تا داوطلب به سمتشان جذب شوند در ادامه به آن اشاره شده و ویژگی ها بهترین مشاور کنکور خدمت شما بیان شده است. موسسه ای رو میشناسم که به بچه هایی که بیان بگن ما از صحبتای فلانی استفاده کردیم و به ما کمک کرد، جایزه میده. از چه مباحثی بخونید ؟ چنانچه در دوران مطالعه مهم پرسش های خيلي پیچیده ای روبرو شدید یا مباحثی وجود داشت که یادگرفتنش براي شما دشوار بود خيلي معمولی میتوانید بیخیال آن ها شوید و بدانید که قرائت همین جور مطالب تنها وقت شما را هدر دیتا و استرس شما را ارتقا ميدهد . در واقع، از نظر این مشاوران هر زمان شما توانستید بدون استفاده از اتومبیل تبدیل به یک راننده حرفه ای شوید. بنابراین حتما پیش از این که انتخاب کنید که قرار است برای قبولی در چه رشته ای زمان و انرژی صرف کنید، از بازار کار آن رشته مطلع شوید. در این نوشته، با ذکر کلیه اطلاعات لازم در رابطه با مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم و در رابطه با اهمیت دریافت مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور با شما عزیزان و دوستان کنکوری صحبت می کنیم.

دارا بودن كارت پايان خدمت برای داوطلبان آقا. مطمئناً یک مشاور حرفه ای به گونه ای برای شما برنامه ریزی می کند که در صورت کم تر بودن ساعات مطالعه در هفته های گذشته ساعت های مطالعه به یکباره افزایش پیدا نکند. زیرا برخی داوطلبان در اوایل شروع به مطالعه به دلیل بیشتر بودن وقت، اهمیتی برای برنامه ریزی در نظر نمی گیرند اما هرچه به آزمون نزدیک تر می شوند با استرس بیشتری مطالعه کرده و بیشتر به اهمیت برنامه ریزی پی می برند. به این معنا که در صورتی که فرد در طول هفته های گذشته در مجموع بیست یا سی ساعت مطالعه کرده است به هیچ روی نمی تواند در هفته های پیش رو ساعات مطالعه هفتگی خود را در برنامه ریزی هفتگی برای کنکور به هفتاد یا هشتاد ساعت در هفته برساند. استفاده از دفتر برنامه ریزی از جمله مواردی است که هر فرد مشاوری داوطلب را به دانستن آن توصیه می کنند. این موضوع از آن جایی نشأت می گیرد که هر فرد خصوصیات و هوش خاص و منحصربه فرد خودش را دارد که با بقیه افراد فرق دارد. موسسه کنکور آسان است در نظر داشته تا از دبیرانی مستعد،دارای تکنیک های منحصر به فرد در شیوه ی مطالعه هر درس و از همه مهمتر دارای تدریس به روز استفاده کند.

ایجاد برنامه مطالعاتی درسی بصورت خصوصی برای هر داوطلب.

این فرد لزوماً همه سراشیبی ها و دست اندازهای پیش روی یک داوطلب کنکور را بشناسد و بتواند آن ها را از میان بردارد. مورد بسیار مهمی که در جلسات مشاوره و برنامه ریزی کنکور به آن توجه ویژه ای می شود توجه به ساعات مطالعاتی داوطلب در طول هفته های قبل است. بنابراین علاقه مندان شرکت در کنکور، می بایست از تمامی تکنیک ها و روش های صحیح مطالعه کنکوری مطلع باشند تا با آگاهی کامل برای ثبت نام کنکور سراسری 1401 و تصاحب صندلی در دانشگاه مورد نظر اقدام نمایند. چنانچه قصد دارید پس از اتمام تحصیل با توجه به مدرک رشته مورد نظر نسبت به یافتن شغل اقدام کنید، لازم است علاوه بر علاقه، استعدادهای خود را نیز بسنجید تا بتوانید موفقیت خود را در رشته انتخابی تضمین نمایید. این موضوع موجب می شود تا یک مشاور به درک بالایی از اوضاع داوطلب برسد و بتواند وی را به نحو احسنت راهنمایی کند. در واقع، حضور مشاوری با انرژی و سرزنده می تواند به میزان زیادی حال داوطلب را خوب کند. ایجاد برنامه مطالعاتی درسی بصورت خصوصی برای هر داوطلب. در نتیجه، هر کدام از داوطلبان باید برنامه ریزی برای کنکور تجربی و یا برنامه ریزی برای کنکور انسانی یا ریاضی خاص خودشان را از مشاور تحصیلی شان دریافت کنند.

مشاور کنکور لاهیجان

کدوم درس ها در کنکور انسانی جزء دروس مهم این رشته هستن؟ در واقع، هر چقدر هم دروس را مطالعه کرده باشید و نکات را بدانید در صورت بلد نبودن اصول درست تست زنی هرگز نمی توانید به درصد خوبی در دروس برسید. تمامی متقاضیان شرکت در آزمون کنکور سراسری نظام قدیم و نظام جدید و البته داوطلبان در حال تحصیل در پایه دوازدهم، درنظر داشته باشند، کنکور 1400، فقط با یک دفترچه سوالات بر اساس دروس نظام جدید برگزار خواهد شد. از آن جایی که استفاده از منابع امداد آموزشی گوناگون تنها منجر همهمه ذهن شما خواهد شد، بنابراین سفارش می شود که پس از تسلط کامل بر مباحث مکتوب درسی، مهم به کارگیری از یک منبع امداد آموزشی مناسب، مطالب خوانده شده را در ذهنتان تثبیت نمایید. شما می بایست سواد حل سوالای کنکور رو کسب نمایید و همین افزایش سواد احتیاج به کارایی بی وقفه دارد. در شرایطیکه می خواهید در کنکور پیروز باشید بیش از هرچیز می بایست منطقی باشید. برای اینکه بتوانید درس های سال های پیشین را هم مرور کنید، می بایست به تیپ شخصیتی و خصوصیت های رفتاری خودتان هم دقت داشته باشید. در انتهای بررسی درصد قبولی پزشکی باید چقدر باشد به یک نتیجه گیری بسیار مهم خواهیم رسید و به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

مشاور کنکور بندرعباس

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاور کنکور یخچالیان لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما