معرفی سرویس اسنپ اکسپرس برای دسترسی آسان به سوپرمارکت ها

[ad_1]

سرویس سفارش آنلاین در سوپرمارکت که قبلا به عنوان یکی از خدمات اسنپ فود در اختیار کاربران قرار می گرفت، اکنون با برند جدیدی به نام اسنپ اکسپرس در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اسنپ ​​اکسپرس یک برند جدید از گروه اسنپ است که دسترسی آسان به سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای اطراف را فراهم می کند. اسنپ ​​اکسپرس یکی از خدمات Q-Commerce است و از ناوگان اختصاصی استفاده می کند تا در کمتر از 30 دقیقه به مشتریان سفارش دهد.

با توجه به نیاز روزافزون به سفارش آنلاین سوپرمارکت و رشد بازار، گروه اسنپ تصمیم گرفت با تیمی مستقل و بزرگتر، این سرویس را که قبلا یکی از خدمات اسنپ فود بود، با برند جدید اسنپ اکسپرس گسترش دهد. سرویس. به آرامی

مهراد عبدالرزاق، رئیس هیئت مدیره گفت: “ما امیدواریم که این تغییر گامی مثبت در جهت بهبود زمان تحویل، افزایش گزینه های موجود برای خرید و افزایش پیشنهاد پرسود و مقرون به صرفه با تمرکز بر بهبود تجربه کاربر سوپرمارکت باشد.” اسنپ ​​فود “این باید در دسترس کاربران باشد.”

مسعود طباطبایی، معاون توسعه بازرگانی گروه اسنپ، مدیریت خدمات اسنپ اکسپرس را بر عهده خواهد داشت. طباطبایی درباره هدف سوپرمارکت اسنپ گفت: امیدواریم با استقلال سرویس سوپرمارکت اسنپ، دریچه جدیدی را برای بازار سفارش آنلاین سوپرمارکت باز کنیم و تجربه کاربری بهتری را برای مشتریان خود ایجاد کنیم.

لازم به ذکر است مشکلاتی که کاربران در هفته گذشته با آن مواجه شدند به دلیل بازسازی زیرساخت های فنی بود که اکنون به طور کامل برطرف شده است. تیم اسنپ اکسپرس بابت مشکل پیش آمده پوزش می طلبد و از صبر و شکیبایی مشتریان گرامی سپاسگزاری می کند. برای کلیه مشتریانی که اخیرا با مشکل مواجه شده اند کد تخفیف در نظر گرفته شده و پیامک ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است، سرویس اسنپ اکسپرس در حال حاضر در بیش از 30 شهر فعال است و از طریق گزینه سوپرمارکت در صفحه اول اپلیکیشن اسنپ فود و گزینه سوپرمارکت در صفحه اول اپلیکیشن اسنپ سوپر قابل دسترسی است. همچنین مانند قبل، سفارشات سوپرمارکت اسنپ توسط ناوگان ویژه اسنپ ارسال می شود. با پشتیبانی از اسنپ اکسپرس، کاربران می توانند برای پیگیری سفارش سوپرمارکت خود با شماره 96612777 تماس بگیرند.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما