معلم خصوصی یا یک باند کلاهبرداری ؟

مشکل من با دانش آموزان این مدارس نیست، بلکه انتقاد من از تفکر و مدیریت راهبردی حاکم در این مدارس است. وی آموزش مهارت تفکر کردن را لازمه ی رشد و تعالی نسل جدید می داند. به عقیده من این سیستم آموزشی کهنه و فرسوده حقیقتاً کارخانه تولید انسان متفکر و خلاق نیست و بجز عده ای معدود که اغلب با تکیه بر توانایی ها و درایت خویش به موفقیت می رسند، فرزندان این جامعه را برای زندگی در دنیای واقعی آماده نمی کند و متخصص یا دانشمند خلاق ، کارآمد و متفکر چندانی تحویل جامعه نمی دهد، نسل نو نیازمند آموزش و فراگیری روش صحیح تفکر کردن و یادگیری خلاقانه است تا متخصصینی داشته باشیم که متکی به شغل دولتی نباشند، بلکه برعکس افرادی کارآفرین، کارآمد و خلاق وارد جامعه شوند که خود شروع به تولید ثروت حلال و اشتغال نمایند. بنده تا جایی که امکان داشته باشد از حضور چنین افرادی در سیستم خود جلوگیری می کنم مگر آنکه والدین یا خود دانش آموزان با واقعیتهای حضور در چنین مدارسی آشنا باشند و به این نتیجه رسیده باشند که حتی کسب معدل بیست در این مدارس هم ضامن موفقیت در کنکور و یا زندگی فردی و شغلی آنها نیست.

یک مشاور حرفه ای می بایست به شاگردانش روش های علمی و هوشمندانه مطالعه ، ایده یابی و تست زنی را بیاموزد، روشهایی که منحصر به خودش باشد و در هیچ کتاب یا در دست هیچ مشاور تحصیلی دیگری نمونه های آن یافت نشود. برای موفقیت در کنکور سراسری در ابتدا می بایست ببینیم که طراحان سازمان سنجش چگونه خلق ایده نموده و تست طرح می کنند. یکی از دبیران مشهور کنکور می گفت: « ایده هایی که در مطالعه درس زیست شناسی به یکی از نزدیکان من آموخته ای برایم بسیار جالب بود. در یکی از مصاحبه هایتان خواندم که نگاه چندان مثبتی نسبت به دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان ندارید؟ آنها به زندگی با نگاه متفاوتی خواهند نگریست. به همین دلیل بهتر است در زندگی از افرادی با عنوان راهنما یا مشاور تحصیلی کنکور استفاده کنیم. سعی کن امسال که مهم ترین سال زندگی تو تا به این لحظه هست زیاد درگیر آزمون و خطا نشی و از نظرات کسایی که از تو تجربه بیشتری دارن استفاده کنی تا بهترین مسیر رو پیش روی خودت قرار بدی. اینها تصور می کنند صرفاً با کسب نمرات عالی در دبیرستان می توان در کنکور سراسری یا سایر عرصه های زندگی نیز بهترین بود اما واقعیت ها نشان می دهد تعداد بسیاری از این نخبگان نه تنها در کنکور سراسری بلکه در عرصه های مختلف زندگی نیز با شکست های سنگینی مواجه شده اند.

مشاور کنکور رایگان انسانی

چون برنامه چند هفته ای هست و شما با فشار کمتر به درسا میرسین ولی در سال کنکور توصیه ما حرف آخر با برنامه ریزی ها و 20 آزمون خودش هست تا پیگیری و تمرکز بیشتری روی درس هاتون داشته باشین. مدیران این مدارس به دلیل برداشت غلط از تأثیر معدل در کنکورسراسری نه تنها خلاقیت دانش آموزان را بارورتر نکرده اند بلکه حتی آن درصد اندک را نیز از بین برده اند. برای ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد زاهدان 98 داوطلبان علاوه بر مدرک دیپلم به مدرک پیش دانشگاهی نیز نیاز دارند تا بتوانند با تحصیل در 4 سال متوالی مدرک لیسانس دریافت کنند. زیرا وقتی ایمیل هایی که آنها برای من فرستاده اند را مطالعه می کنم می بینم که آن اعتمادبه نفس کاذب به پدر یا مادر دانش آموز نیز سرایت کرده و تصور می کند چون فرزندش دانش آموز چنین مدارسی است، سینا تهرانی باید بلافاصله برای او فرش قرمز پهن کرده و بدون حساب و کتاب وی را بپذیرد. در این ویدیو استاد علیرضا افشار بهترین منابع کنکور را در قالب ویدیو معرفی کرده است برای استفاده از سایر ویدیو های مشاوره ای به بخش فیلم آموزشی کنکور مرجعه کنید.

مشاوره ی کنکور زبان

در زمینه مطالعه دروس مختلف ایده های قدیمی و منسوخ بسیاری وجود دارد که همه روزه داوطلبین کنکور از زبان برخی از مشاورین تحصیلی حاضر در برنامه های تبلیغاتی شبکه های تلویزیون می شنوند، من سعی کرده ام همه آنها را به سطل زباله منتقل کرده و ایده های جدیدی خلق کنم. با عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه ی هدف رسی های بزرگ و همچنین اقای بهشتی و مشاور خوبم اقای دکتر محمدی که با برنامه دقیقشون وراهنمایی های خوبشون مسیر کنکورو برام هموارترکردند همچنین بااستفاده از منابع خوب این مجموعه تونستم خیلی از مشکلات که در دروس مختلف داشتم مشاور کنکور انسانی رو حل کنم… به نظر من اگرچه نخبگان دنیا را عوض نمی کنند، ولی آنرا بسوی جلو می برند و این کار را هم خوب انجام می دهند؛ اما با اینحال آنها چون فقط نمرات بالایی می گیرند این بدان معنی نیست که می توانند پیشرفت های علمی شان را به پیشرفت های شغلی تبدیل کنند. رنه دکارت می گوید: « داشتن یک ذهن خوب کافی نیست، بلکه مهم این است که از آن خوب استفاده کنیم» . منطقی است بدون داشتن آدرس یک مسیر هیچ راهی به مقصد نخواهد رسید. سینا تهرانی مشاور کنکور در ادامه به « انتخاب » گفت: بنده بارها با والدینی مواجه می شوم که گویا اصلاً اطلاع ندارند در سیستم آموزشی و تربیتی چنین مدارسی چه می گذرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور در مشهد لطفا از صفحه ما بخواهید.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما