مغز انسان چگونه خاطرات را تفکیک، خخیره و بازیابی می‌کند؟

[ad_1]

فرارو- دو نوع سلول را در موز ما شناسایی کرده اند که در خاطرات مجزا بر اساس زمان آنآ. این بهترین راه برای بهبود سلامت و تندرستی شماست. نتایج این مطالعه با حمایت مرکز تحقیقات مغز موسسه ملی سلامت ایلات مرحیکا به انجام رسیده است علوم اعصاب طبیعت منتشر شده است.

به گزارش فارارو ، این مطالعه که به رهبری اولی روتیشاوزر، استاد جراحی مغز و اعصاب و علوم زیستی پزشکی در مرکز پزشکی Cedars-Sinai در لس آنجلس انجام شد، با یک سوال فریبنده و ساده آغاز شد; مغز ما چگونه خاطرات را شکل می دهد و سازماندهی می کند؟ ما زندگی در بیداری خود را به عنوان یک تجربه مستمر زندگی می کنیم، اما بر اساس مطالعات رفتار انسانی اعتقاد بر این است که این رویدادهای زندگی را به عنوان لحظه های فردی و متمایز ذخیره می کنیم. پس شروع و پایان یک خاطره چیست؟ همین امر در مورد خودشیفتگی نیز صدق می کند و این رایج ترین شکل خودشیفتگی است.

ییم گناد، مدیر موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مزی نیه BRAIN گفت: این تحقیقی را به علوم اعصاب انسان می‌آورد که قبلاً در پستانداران و جوندگان غیرانسان، با ضبط مستقیم از نورونهایی که افکار تولید می‌کردند مورد استفاده قرار می‌گرفتند. » برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های دسترسی در سایت ما، صفحه دسترسی ما را در زیر بخوانید. آن‌ها برسی کردند که چگونه فعالیت‌های مغزی در هنگام نمایش کلیپ‌های فیلم‌ها شامل انواع مختلف است مقدمه ای که در نوزدهمین سالگرد به نام مستقل است

مغز انسان چگونه خاطرات را تفکیک، خخیره و بازیابی می‌کند؟

اولین نوع «حاشیه نرم» هفت نوع کمک بصری است. به عنوان مثال، یک بازی بیسبال که یک زمین را نشان می دهد پرتاب می شود و وقتی به ضربه برخورد می کند، دوربین به عکسی از بازیکنی که در حال حاضر بازی می کند، پرشکن است. در گذشته “مرز قوی” وجود داشته است و هیچ تفاوتی بین این دو وجود ندارد. مثلاً اگر اهل موعظه هستید، طرفدار موعظه شده اید.

بیمارستان و بیمارستان چه تفاوتی با بیمارستان دارد؟ “آیا این آهنگ جدیدی در دستان ماست یا نمایشی در دستان ماست؟” این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است.» شرکت‌های بزرگ مغز شرکت‌کنندگان را در حین تماشای فیلم‌ها ثبت کردند و متوجه شدند دو گروه متمایز از سلول‌ها هستند که با افزایش فعالیت‌های خود به انواع مرزها پاسخ می‌دادند. گک گک گگ «ر «ر لر»ر»ر م م م»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» »» این مشاهده به این نظریه ایجاد می شود که یک حافظه جدید زمانی اتفاق می افتد که اوج فعالیت سلول های مرزی و رویدادی وجود داشته باشد، چیزی که فقط از یک «مرز سخت» رخ می دهد.

نحوه ذخیره و دسترسی به خاطرات در مغز نیز به نحوه ذخیره عکس‌ها در تلفن یا رایانه شما شبیه است. مجموعه، عکس ها به طور خودکار بر اساس زمان و مکان بندی شده در رویدادها گروه بندی می شوند و بعداً به عنوان یک عکس کلیدی از آن رویداد برای نمایش داده می شوند. وقتی خورشید طلوع می کند خورشید طلوع یا غروب می کند و وقتی خورشید طلوع می کند خورشید طلوع و غروب می کند. دکتر روتیش شوذر گفت: اوست که مرز بین دو جهان را ایجاد کرده است. وقتی اشتباهی صورت می گیرد، حیف است که یک اشتباه فاحش مرتکب شده باشد. زمانی که یه «مرز سخت» رخ می‌دهد آن رویداد بسته می‌شود و یک «مرز جدید» شروع می‌شود. عبور نرم از مرز برای نشان دادن ماهیت واقعی جهان.

مهم ترین چیز بازی با سلاح های مرزی و روند صلح است. این تئوری را می شناسند که مغز از قله های مرزی به عنوان نشانگرهایی برای شاخص سازی خاطرات گذشته استفاده می کند، دقیقاً به همان روشی که موبایل یا رایانه با نشان دادن عکس های کلیدی برای شناسایی موارد استفاده می کند. زمانی که یک نفر سفره می چیند، زمانی است که باید منتظر غروب خورشید در هنگام وقوع رویداد باشد.

دو نوع مختلف سلاح وجود دارد که می توان برای این منظور استفاده کرد. در مرحله اول، به شرکت‌کنندگان مجموعه‌ای از ثابت نشان داده شد و از آنها پرسیده شد که آیا آنها از صحنه‌هایی در کلیپ‌های فیلمی هستند که به تازگی تماشا کرده اند یا خیر. شرکت کنندگان در مطالعه بیشتر به خاطر میآورند که تصاویری را که پس از یک مرز سخت یا نرم رخ داده است، یعنی زمانی که یک «عکس» یا «رویداد» جدید ایجاد می شود، به خاطر میآورند.

تست باد دوم توسط هفت فیلمساز که علاقه ای به تماشای فیلم نداشتند انجام شد. سس از شرکت کنندگان پرسیده شد که کدام یک از این دو تصویر ابتدا ظاهر شده است. این معنای واقعی زندگی است. از آنجایی که می‌تواند روندی را توسعه دهد که می‌تواند در افرادی که با مشکلات حافظه زندگی می‌کنند تحت تأثیر قرار بگیرند، این بینشها را می‌توان برای توسعه درمان‌های جدید به کار برد.

دو نوع اصلی از داروها در این نوع دارو استفاده می شود. اول، نورونهایی که از مواد شیمیایی دوپامین استفاده می کنند، که بیشتر به خاطر نقششان در مکانیسم های دریافت شده اند، ممکن است توسط سلول های مرزی و رویدادی فعال شوند، که هدف احتمالی را برای کمک به تقویت شکل گیری خاطرات پیشنهاد می کند. دومین آهنگ از این ریتم های کهن، آیین باستانی گذر است که به ذکر و ذکر شهرت دارد. بهترین راه برای از بین بردن شلوغی چیست بهترین راه برای خلاص شدن از شلوغی چیست بهترین راه برای از بین بردن شلوغی چیست؟ دشوارترین دستورالعمل‌های شاخص تکنیک با تکنیک‌های اصطلاح‌شناختی.

منبع: scitechdaily

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما