مقاله اگر المپیادی بودی و مدال نیاوردی کنکور چی میشه؟

من با برنامه 50 روزه شروع کردم زیستو چون سعی کردم بیشتر تست بزنم به جز گیاهی های دهم یازدهم پایع رو دارم تموم می کنم دوازدهم شروع نکردم.ریاضی فصلایی مهم رو تست زدم اما فقط تست زدم پوشش نزدم شیمی مبحث استو رو بستم فیزیک دوسه تا فصلو بستم عمومی هارو هم یه جورایی پایه پایه بستم … وقتی یه دانشآموز المپیاد رو پشت سر بذاره، دیگه استرس نداره، چون فارغ از بحث نتیجه، به یه آزمون خیلی بزرگ رو پشت سر گذاشته، منم دقیقا اینجوری بودم چون من آزمون خیلی سختی مثل المپیاد رو پشت سر گذاشتم، زمان آزمون المپیاد هول شدم و سوالهای آسون رو حل نکردم ولی سوالات سخت رو حل کردم و در نهایت از کسب مدال باز موندم، اون استرس سنگین برام درس عبرت شد و روز کنکور تونستم خودم رو مدیریت کنم و با آرامش روانی آزمون دادم. عزیزان من گول عناوینی چون دکتر فلانی، استاد فلانی، گروه مشاورین فلان که با تبلیغات کذایی همه بیلبوردهای تبلیغاتی شهر رو پر کردند و ادارات مختلف رو به استخدام خودشون در آوردند رو نخورید.

چون به شخصه دانش آموزان فوق العاده قوی زیادی دیدم که تو جلسه آزمون همه چیز از کنترلشون خارج شده و رتبه ی سه رقمی که حقشون بود رو تبدیل به یک رتبه 5 رقمی کردن. تمام دروس در کنکور مهم هستند و هرگز تصور نکنید که میتوانید برخی از درس هایی را که برایتان دشوار هستند و یا علاقه به آنها ندارید را حذف کنید و با این اقدام امیدوار باشید که می توانید رتبه دلخواه خود را کسب نمایید. به عنوان مثال میتوانید برای یک سال پایانی که حساسیت بیشتری دارد و داوطلبان نیز معمولاً با توان و تمرکز بیشتری برای کنکور تلاش میکنند، هفتهای نیمروز را برای استراحت کنار بگذارید و با دوستان یا خانواده تفریح کنید. داوطلبان در هر ساعت از شبانه روز مشغول به تحصیل می باشند و برای اهداف خود در حال تلاش هستند. اما هرگز فراموش نکنید که راه فراری از شرکت در کنکور و انتخاب رشته آزمون سراسری ندارید و به هر حال باید با آن ها روبرو شوید.

مشاور کنکور کامران صداقت

اما همین قدر بدانید که یکسال دیگر از جوانی و عمرتان برای پشت کنکور ماندن در حال سپری شدن است. جهت اطلاع دقیق از ضرایب دروس کنکور تجربی، مباحث مهم کنکور تجربی و مشاوره تحصیلی با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید. جهت دریافت بهترین و جامع ترین مشاوره تلفنی قبولی در کنکور سراسری از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. در نتیجه، در صورت یافتن مشاوری با رتبه بالا در کنکور سراسری و کسی که کارنامه درخشانی از جهت تحصیلی دارد در انتخاب وی به عنوان فردی که خدمات مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور را به شما ارائه بدهد به هیچ وجه تعلل و درنگ نکنید. چه بسا که با این روش، شما رتبه بهتری کسب کنید. این بخش شامل بیشترین نمره کل داوطلب ( تراز ) ، رتبه کل در منطقه ، رتبه کل در سهمیه نهایی ، آخرین رتبه مجاز در سهمیه نهایی ( دوره های روزانه و نوبت دوم ) و رتبه کشوری است . این قبیل از حرف ها تنها فریبی بیش نیست و در نهایت در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری متوجه این قضیه می شوید که خیر قبولی در کار نبوده و این مشاوران تنها قصد فریب و دادن امید واهی را به شما داشته اند.

مشاور کنکور ونوس

دسته ای از داوطلبان آن هایی هستند که در کنکور تجربی آن سال شرکت کرده اند و علاقه دارند قبل از اعلام نتایج نهایی کنکور، پاسخ های خودشان را با پاسخنامه ای که سازمان سنجش اعلام می کند مقایسه نمایند تا درصدی را که در هر درس به دست آورده اند محاسبه کنند. بدیهی است درصورت عدم تایید سهمیه پذیرفتهشدگان مذکور از سوی ارگان ذیربط، موضوع از طریق این سازمان به موسسه محل قبولی اعلام خواهد شد. تضمین قبولی پزشکی به چه معناست؟ پاسخ این سوال بسیار مهم است زیرا این مسئله می تواند شما را به هدفتان بسیار نزدیک نماید و معنای تضمین قبولی پزشکی با استفاده از همین نوع مشاوره را می توان در این مورد جستجو نمود. دانش آموزان و اولیا آنها با دانستن ویژگی های بهترین مشاور کنکور تجربی می توانند انتخاب درستی انجام داده و آینده تحصیلی و شغلی فرزندان خود را تضمین کنند. مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی یکی از ویژگی هایی مشاوره حرفه ای کنکور تجربی می باشد به همین دلیل هر کدام از داوطلبان می توانند در هر زمانی که نیازمند کسب راهنمایی باشند، از تمامی راهنمایی های لازم بهره مند شوند.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما