ملی چارتر قدرتمند ترین سیستم خرید بلیط هواپیما با پشتیبانی 24 ساعته

همینطور انواع بلیط هواپیما داخلی و بلیط هواپیما خارجی در دیجی چارتر ۷۲۴ به نمایش در می آید. این تنوع بلیط هواپیما، محصول جامع بودن دیجی چارتر و پوشش تعداد زیاد تامین کننده بلیط هواپیما است. یکی از روش های استرداد (اعتباری ، کارت) را انتخاب و بر روی گزینه بلیط های فوق کنسل شود کلیک نمایید در صورتی که پیغام بلیط های شما با موفقیت کنسل شد نمایش داده شود ، کنسلی شما انجام شده است. همچنین با استفاده از لینک کنسلی آنلاین که در پیامک ارسال شده است میتوانید کنسلی بلیط خود را انجام دهید و چنانچه دارای حساب کاربری روی وب سایت ما هستید، می توانید از طریق پنل کاربری و بخش صورتحساب ها نسبت به کنسلی بلیط خود اقدام نمایید.

چارتر

بلیط‌های سیستمی چون به صورت مستقیم از ایرلاین خریداری می‌شوند، نرخ‌های مصوب و ثابتی دارند که قابل تغییر نیست. از سوی دیگر بلیط‌های سیستمی برنامه و مسیرهای پروازهای مشخصی دارند که از چند ماه قبل می‌توانید نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید و در صورت تغییر تاریخ پرواز و یا کنسل شدن سفر، قادر به استرداد بلیط‌های سیستمی خواهید بود. اما باید به این نکته توجه کنید که بیشتر بودن قیمت پرواز سیستمی نسبت به بلیط پرواز چارتری، دلیل بر کیفیت برتر این پروازها نیست. در حقیقت پرواز های چارتری و سیستمی از لحاظ کیفیت پرواز هیچ تفاوتی با هم ندارند و حتی خرید بليط چارتري بیزینس کلاس نیز برای مسافران مقدور است.

اگر قصد خرید بلیط رفت و برگشت را دارید بهتر است توجه کنید هر دو متعلق به یک چارتر کننده و هواپیمایی یکسان باشند.

باری خرید بلیط چارتر شما می‌توانید به ابتدا همین صفحه مراجعه کرده و مبدا و مقصد و تاریخ پرواز خود را مشخص کنید. بعد از جستجو لیستی از تمامی پروازهای موجود بین مبدا و مقصد شما به نمایش در می‌آید. در این قسمت آن دسته از پروازهایی که برچسب اکونومی دارند را می‌توانید انتخاب کنید و نسبت به رزرو آنها اقدام کنید. بلیط چارتر به این روش فروخته می‌شود که یک آژانس مسافرتی اقدام به اجاره تمام صندلی‌های یک هواپیما در یک مسیر مشخص می‌کند. سپس متناسب با نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری روی این بلیط‌ها قیمت‌گذاری می‌کند. چارترکننده‌ها مجاز به قیمت‌گذاری مورد نظر خود روی بلیط چارتری هستند.

  • همچنین برای اطلاع از آخرین تغییرات نرخی بلیط چارتر استانبول می توانید به سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 مراجعه نمایید.
  • قیمت بلیط چارتر برای کودکان (۲ تا 12 سال) مانند بلیط بزرگسال محاسبه می‌شود اما بلیط نوزاد ارزانتر است.
  • مسافران هوایی به دلیل قیمت پایین‌تر روی خوشی به بلیط پرواز چارتر نشان می‌دهند.
  • از نظر بسیاری از گردشگران بهترین زمان برای خرید بلیط چارتر کیش، اوایل دی ماه تا اواخر اردیبهشت ماه است.
  • برای خرید بلیط چارتری ایرلاین موردنظرتان، در قسمت فیلترهای جستجوی بلیط در فلای تودی، بلیط چارتر و ایرلاین موردنظرتان را انتخاب کنید.

عامل تعیین‌کننده میزان بار، کلاس پرواز و کلاس نرخی است، نه چارتر بودن یا نبودن. در پرواز های چارتری بنا به تعریف تامین کننده(چارتر کننده) پرواز، نرخ بلیط کودک برابر نرخ بلیط بزرگسال محاسبه می گردد. پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید. معنی کلمه چارتر چیست؟ چارتر به معنای اجاره کردن دربست است و همان طور که احتمالا حدس می‌زنید، در خصوص پروازهای چارتر نیز به این فعل؛ اجاره کردن و در اختیار گرفتن دربست هواپیما گفته می‌شود. پس از انتخاب پرواز، صفحه مشخصات مسافر برای شما باز خواهد شد که باید اطلاعات خواسته شده را با نهایت دقت تکمیل نمایید.

بلیط هواپیما چیپ چارتر

همانطور که می دانید بلیط چارتر مشهد یکی از پر فروش ترین بلیط های هواپیما در پروازهای داخلی می باشد. از این رو بدیهی است که این حجم از تقاضا موجب گردد تا خرید بلیط چارتر مشهد در تعطیلات و سایر سیزن های سفر با کمی دشواری صورت پذیرد. موضوعی که سبب شده است تا بسیاری از فعالان حوزه گردشگری، سامانه های خرید آنلاین بلیط هواپیما را در هر شرایط زمانی و مکانی برای خرید بلیط چارتر مشهد پیشنهاد کنند.

اما در صورتی که پرواز چارتری از سوی شرکت هواپیمایی کنسل شود، لازم خواهد بود که بدون کسر هیچ هزینه‌ای، 100 درصد هزینه‌ای که بابت خرید بلیط چارتر پرداخت کرده‌اید، به شما بازگشت داده شود. شما می توانید برای خرید بلیط داخلی بطور مثال بلیط چارتر کیش و بلیط چارتر مشهد و بلیط چارتر تبریز و بلیط چارتر اصفهان و بلیط چارتر اهواز و بلیط چارتر شیراز و بلیط چارتر عسلویه و … و خرید بلیط خارجی بطور مثال بلیط چارتر استانبول و بلیط چارتر نجف و بلیط تهران دبی و بلیط تهران اربیل و بلیط تهران سلیمانیه و … عواملی مانند فصل سفر (خلوت یا شلوغ)، نوع ایرلاین و کلاس پروازی نیز در قیمت بليط چارتری هواپيما تاثیر گذارند. انواع بلیط‌های متعلق به هواپیمایی قشم ایر به مقاصد شهرهای داخلی چون مشهد، تبریز، رشت، اصفهان و …

بیماران قلبی، زنان باردار و یا بیماران خاص قبل از خرید بلیط با آژانس هماهنگ نمایند.

آژانس‌های هواپیمایی معمولا برای مسیرهای پرتردد، تعدادی از صندلی های هواپیما را از قبل با قیمتی ارزان، از شرکت های هواپیمایی خرید می کنند و خودشان به صورت مستقیم به مسافران می‌فروشند. این موضوع باعث می‌شود زمانی که شرکت هواپیمایی بلیط‌ هایش از قبل به فروش رفته و ظرفیتش تکمیل شده، شما با مراجعه به آژانس هواپیمایی بتوانید بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید. قبل از خرید بلیط هواپیما، سعی کنید قیمت شرکت های مختلف را بررسی کنید و با ایرلاینی که هزینه کمتری دارد سفر کنید. در زمانی که تصمیم به سفر گرفتید نیز برای مدتی قیمت ها را هر روز بررسی و هر کدام که ارزان تر بود را خریداری کنید. هواپیمایی امارات نیز از جمله شرکت‌های هواپیمایی باکیفیت و مدرن است و پروازهایی با کلاس‌های فرست کلاس، بیزنس و اکونومی ارائه می‌دهد.

چارتر

در ادامه به نکات مثبت و منفی بلیط چارتری می‌پردازیم تا هنگام خرید یا در پرواز دچار مشکل نشوید. بدین شکل که در زمان اوج مسافر، شاهد افزایش قیمت در بلیط‌های چارتری هستیم. اما در زمانی که از شدت مسافران بنابر دلایلی کاسته می‌شود؛ چارترکننده برای آنکه صندلی پیش خرید کرده را به فروش برساند؛ قیمت بلیط چارتری را کاهش می‌دهد. با کلیک بر روی دکمه خرید بلیط، فرم اطلاعات مقابل شما گشوده می‌شود که بایستی اطلاعات مسافران را وارد کنید. در این مرحله نیز پس از ثبت اطلاعات کارت بانکی، پرداخت اینترنتی انجام می‌شود و در نهایت بلیط هواپیما چارتری شما به صورت ایمیل برایتان ارسال می‌شود. از میان محبوب‌ترین بلیط‌های چارتر پرواز داخلی، می‌توان به بلیط چارتر مشهد اشاره کرد.

قوانین بلیط هواپیما چارتر

اگر قصد خرید بلیط چارتر خارجی را نیز دارید ما شرایطی را فراهم کردیم که تمامی پروازهای مهم خارج از ایران را نیز پوشش دهیم. همچنین اگر مقصد خارجی خاصی مد نظر داشتید که در لیست پروازهای ما نبود نگران نباشید. ما برای کسانی که عاشق سفرهای خارج از ایران هستند وبسایتی اختصاصی به نام bookcharter118 آماده کردیم که در آن به هر شهر و کشوری که قصد سفر داشتید بتوانید بلیط آن را با کمترین قیمت رزرو کرده و از سفر خود لذت ببرید.

  • گاهی افراد، شرکت‌ها و یا آژانس‌های هواپیمایی بخشی و یا تمام صندلی‌های یک هواپیما را اجاره می‌کنند که در این صورت به آن‌ها چارتر کننده گفته می‌شود.
  • اگر تاکنون برای خرید بلیط هواپیما اقدام کرده باشید حتما به واژه بلیط چارتر برخورد کرده‌اید.
  • در حقیقت برخی از شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی تمام یا بخشی از صندلی‌های یک پرواز را به صورت یکجا خریداری می‌کنند و بلیط این پروازها را به مسافران می‌فروشند و در اصطلاح اقدام به چارتر بلیط هواپیما می‌نمایند.
  • به همین ترتیب بلیط این شهرها معمولا در تمام طول سال در اجاره چارتر کننده ها هستند و همه بلیط های آن ها چارتری است.

در این شرایط شما بلیط هواپیما را نه به صورت مستقیم از شرکت هواپیمایی، بلکه از چارترکننده می‌خرید. طبیعی است که ایرلاین چارتر دهنده دخالتی در سیاست قیمت گذاری بلیط‌ های چارتر نداشته و بهای بلیط هواپیما چارتر توسط شرکت چارتر کننده تعیین می‌شود، به همین دلیل قیمت بلیط چارتر پرواز با نوساناتی همراه خواهد بود. دلیل این امر آن است که چارتر کننده چه موفق به فروش تمامی بلیط‌ها بشود و چه نتواند تمام صندلی‌های چارتر شده را به فروش برساند، ملزم به پرداخت کل مبلغ اجاره به شرکت هواپیمایی خواهد بود. در این شرایط شرکت چارتر کننده در شرایط و زمان‌های مختلف نرخ بلیط چارتری را تغییر می‌دهد تا موفق به فروش تمام صندلی‌ها شود و از لحاظ اقتصادی سود کند. برای خرید بلیط چارتر هواپیما و پروازهای چارتری می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما