ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره ای به دستور راهنما ؛ دولت دستور داد و مقررات را تقویت کرد

[ad_1]

در نامه رئیس دفتر ریاست جمهوری به وزیران در زمینه حفظ حریم خصوصی و اقتصاد ، واردات لوازم غیر ضروری به کشور ممنوع شد. این نامه پس از تأیید درخواست برخی از سازندگان خانه از رهبران مبنی بر جلوگیری از واردات لوازم خانگی ارسال شد که مقررات دستور اجرای آن را نیز صادر کرد.

در پی درخواست تعدادی از شرکت های لوازم خانگی برای رأی گیری برای ممنوعیت واردات لوازم خانگی ، رئیس دفتر رئیس جمهور نامه ای به وزیران اقتصاد و مسکن نوشت. دستور ممنوعیت واردات لوازم خانگی از دو کشور را صادر کنید. کشورهای کره ای پیشتر ، نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی در مورد طرحی به نام “پیش نویس استراتژیک برای صنعت خانگی” صحبت کرد که بر اساس آن واردات کالاهای خارجی برای لوازم خانگی ممنوع می شود. “محمد حسین اسلامیان” اصرار داشت که تولیدکنندگان داخلی هنوز نتوانسته اند سبد کالا را در زمان مناسب هنگام تحویل کالا به شرکت کنندگان در بازار به مدت چهار تا پنج ماه در اختیار بازار بگذارند ، اما اکنون با این سفارش به نظر می رسد که واردات لوازم خانگی کره ای به طور کامل بافته شود.

در نامه وزارت دارایی ، در تصویر زیر آمده است: “این محصولات از پشت تولید کنندگان شکسته می شوند و باید بسته شوند.” با همین حساب ، ابراهیم رئیسی ، رئیس دولت جدید نیز به وزیران خود دستور داد واردات تجهیزات داخلی از دو شرکت کره جنوبی را ممنوع کنند.

غلامحسین اسماعیلی ، رئیس دفتر رئیس جمهور ، در نامه ای به فاطمی امین و خانواده وزیران صلح و اقتصاد ، مخالفت رئیس جمهور با آوردن لوازم خانگی کره ای را اعلام کرد.

در متن نامه آمده است:

دکتر فاطمی امین ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت

دکتر عزیز خاندوزی ، وزیر دارایی و دارایی

خداحافظ

در رابطه ، نامه شماره 44798/1 مورخ 14/6/1400 دفتر مدیر املاک (مدیر کل) و پیوست های آن در مورد “واردات تجهیزات خانگی به خانه” ، فرم پیوست ، ارسال شده به رئیس جمهور جمهوری و نوشته شده است:

“جلوگیری از واردات”

شایان ذکر است که “مهرداد جمال اروانقی” ، معاون وزیر امور خارجه ، در نامه خود به اسماعیلیان ، همچنین دستور ممنوعیت واردات و معافیت کالاهای خارجی به خارجیان را صادر کرد. کلیه گمرکات ملی.

پیش از این ، انجمن صنعتی لوازم خانگی ایران برای حمایت از شرکت های داخلی درخواست واردات لوازم خانگی به مدت پنج سال را ممنوع کرده بود و اکنون این درخواست توسط رهبران تأیید شده و به دولت کابینه جدید معرفی شده است.

اگرچه گفته می شود که کارهای خانگی منفجر شده است ، به طوری که سال گذشته بیش از 15 میلیون لوازم خانگی در کشور تولید شد ، این نسبت به سال 1998 78 درصد افزایش یافته است ، اما برخی از شرکت کنندگان در بازار ادعا می کنند که این پول تأمین نمی شود نیازها بندر ONEHUNGA.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما