موفقیت در کنکور 1401|برای کنکور 1401 از کجا شروع کنم؟

برنامه ریزی برای مطالعه، رعایت اصول یادگیری در برنامه ریزی برای مطالعه، رعایت ویژگی های حافظههای مختلف میتواند به دانش آموز کمک کند تا روش مطالعه صحیحی داشته باشد و نتیجه بهتری کسب نماید. این روش به تثبیت دانستههای دانشآموز کمک چشمگیری میکند. ۱۶ – از روش پرسش و پاسخ در جلب توجه شاگردان به موضوع درس و بحث های کلاسی بهره می گیرد. این روش مطالعه باعث میشد فقط در همان آزمون نتیجه بگیرم؛ ولی بعد از گذشت مدتزمانی متوجه شدم که آن مطالب را فراموش کردهام. سعی کنید چیزهایی که تمرکز شما را می گیرد کم کنید. برای رتبه برتر شدن در کنکور و درس خواندن با کیفیت بالا یک سری چیزها تمرکز شما را می گیرد. مشکلی برای معافیت تحصیلی پیش نمیاد؟ سلام شما مشکلی بابت ثبت نام مجدد کنکور ندارید. جلسه مشاوره برای هنرستانی ها و دانش آموزان تمامی رشته های ریاضی، تجربی و انسانی تا مقاطع سال دوازدهم و تمامی داوطلبین کنکور هنر «کاملاْ رایگان» برگزار می شود. وقتی مانند تنبل ها رفتار کنید نتیجه ای مشابه آن ها می گیرید. یعنی شما باید ببینید که چه چیزی در برنامه شما کم است که نتیجه نمی گیرید.

هوشمندانه درس بخوانید. مطمئن باشید با انرژی کمتر، نتیجه بیشتر و بهتری می گیرید. خودتم احساس می کنی خوب داره جلو میره اما اینکه زود دنبال نتیجه گرفتن هستی و متناسب با اون تلاشی که کردی زود نتیجه نداده شک می کنی. برنامه را که ریختی طبق همان برنامه برو جلو و دیگر زیاد به آن برنامه شک نکن. آن رفتارها را بنویس و سعی کن شبیه همان باشی. دو هفته، یک ماه برو جلو اگر نتیجه نداد اونموقع برنامت رو عوض کن اما با یک روز و دو روز و یک هفته خودت رو قضاوت نکن. داری درس میخوانی و با خودت میگی بذار برم این مورد رو تو اینترنت سرچ کنم. اگر فکر می کنید لایق آن هدف هستید، اگر فکر می کنید که با درست و هوشمندانه تلاش کردن می توانید به آن هدف برسید بنابراین بهتر است برای رسیدن به آن هدف تلاش خودت را بکنی.

مشاور کنکور ونوس

گاهاً ماهده شده است که داوطلبان با یک برنامه ریزی نادرست و تصمیم غلط، فرصت قبولی خود را از دست داده اند و از هدف خود بازمانده اند. در رابطه با استفاده از مشاوره تلفنی تحصیلی و انتخاب رشته رایگان کنکور هیچ گونه محدودیتی برای داوطلبان در نظر گرفته نشده است. با سلام، تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با شرایط و رشته های مورد نیاز پذیرش دانشجو در دانشگاه های افسری ارگان های نظامی مختلف منتشر نشده است. مشاور کنکور آکادمیک شخصی است که در این رشته مدرک دانشگاهی دارد. ششمین نکته ای که برای رتبه برتر شدن در کنکور باید به آن دقت داشته باشید این است که سعی کنید حاشیه نداشته باشید. پس بهتراست برای رسیدن به آن تلاش کنی. با دونستن این ۱۰۰ نکته طلایی مشاوره ای، دیگه از بلاتکلیفی در میایی و میدونی هر لحظه دقیقا باید چیکار کنی. دانش آموزی هم داشتم با 15 ساعت مطالعه در روز، رتبه 15 هزار کنکور شد.

البته نباید از انصاف به دور بود و باید به این نکته نیز اشاره کرد که در همین بازار آشفته، مشاوران کنکور موفق و با دانش بسیاری وجود دارند. 2. مطمنئی منابعی که انتخاب کردی درسته؟ داستان این است که یک هدفی رو انتخاب کردید، دارید تلاش می کنید و وسط راه شک میکنید که نکنه نتیجه نگیرم. اگه جواب آره هست، حالا چطور باید مشاور کنکور خوبی رو انتخاب کنیم؟ اگر فکر می کنی چرا باید برای آن هدف تلاش کنی و خودت رو در رسیدن به آن هدف ناتوان میدانی پس بیخیال. اگر شما در برنامه ریزی خود، زمان هایی را برای جبران این گونه وقت هایی که دچار افت انرژی می شوید در نظر بگیرید، می توانید بدون داشتن استرس، عقب ماندگی درس های خود جبران کنید. هوشمندانه درس بخوانید. دانش آموزی داشتم که با 5 ساعت مطالعه، رتبه 3 رقمی کنکور شد. فورد میگوید چه فکر کنید می توانید چه فکر کنید نمی توانید در هر دو صورت حق با شماست.

مشاور کنکور رایگان نی نی سایت

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مشاور کنکور خوب در کرج ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما