مکن بند علیه مینا وحید بیانیه داد

[ad_1]

در رفتن گروه ماکن بند دیشب درست قبل از شروع کنسرتشان در 6 دی ماه به رفتار نامناسب این بازیگر زن در کنسرت واکنش نشان دادند.

روابط عمومی گروه مکزی بند موسسه فرهنگی هنری آوازی نو توانست کنسرت های خود را از هفته جاری در تهران از سر بگیرد. وی ابتدا 6 دی ماه در دو نوبت در تالار وزارت کشور روی صحنه رفت و سپس شب گذشته 8 دی ماه اجرای خود را در دو نوبت دیگر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تکرار کرد.

اما در یکی از مراسم مکنبند اخیر، یکی از بازیگران خانه چنین اقدامی را ناشایست و خلاف آداب و رسوم و ارزش های جامعه دانست.

ماکن بند پیش از آغاز نمایشگاهش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شب گذشته نسبت به این اتفاق سکوت نکرد و به این اتفاق واکنش نشان داد.

قبل از شروع کنسرت ویدئویی به حضار نمایش داده شد که در آن امیر مقرا به همراه دیگر اعضای ماکن متنی را در انتقاد از حرکات این بازیگر زن در کنسرت خود خواند.

موسسه آواز نو به عنوان برگزارکننده کنسرت ماکن بند، متنی در اعتراض به عملکرد این بازیگر زن رسما منتشر کرد که به شرح زیر است:

“به عنوان یک سازمان فرهنگی و هنری، ناشر موسیقی و برگزار کننده کنسرت های موسیقی در تمامی فعالیت های خود احترام به مخاطبان، رعایت قوانین و ارزش های ایرانی و اسلامی و ایجاد شادی و شعور اجتماعی در اولویت و همکاری با آنهاست. هنرمند، شعور اجتماعی و امید را در شنوندگان محترم موسیقی ایجاد کرد.
متأسفانه در کنسرت گروه ماکن در 15 دی ماه امسال، یک نفر با انجام کارهای غیر اخلاقی بر خلاف آداب و رسوم و قوانین برگزاری کنسرت همه ما را تحت تأثیر قرار داد.

البته این رفتار هیچ گاه مورد تایید موسسه آواز نو و گروه ماکن قرار نگرفت، اما ما آن را به شدت محکوم می کنیم و از تمامی شنوندگان و حاضرین در کنسرت های این سازمان می خواهیم که قوانین را رعایت کنند و به فرهنگ ایرانی احترام بگذارند. و ما اسلام را دعوت می کنیم.

کاملا واضح است که رفتار این فرد تحت کنترل هنرمندان و برگزارکنندگان گروه ماکن نبوده است.

در پایان از همه دوستان عزیزی که در تمامی کنسرت های موسیقی حضور داشتند و از هنرمندان حمایت کردند تشکر می کنیم.

به گزارش فرارو؛ در اواسط اجرا ماکان بند یکی از کیک های تولد امیر مکاره را تقدیم کرد اما در کمال تعجب مینا وحید روی صحنه رفت و میکروفون را از او گرفت. برای تبریک تولد این خواننده.

او پس از تبریک تولد امیر مکاره با لحنی خاص، با پرشی غیرعادی از روی صحنه پرید. پس از انتشار فیلم اقدام مینا وحید، واکنش های زیادی به همراه داشته است.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما