می شه یه مشاور کنکور تجربی خیلی خوب بهم معرفی کنید

برای آزمون سراسری 1401 بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، فقط تعداد کمی از رشته ها از طریق کنکور سراسری اقدام به جذب دانشجو می نمایند و در اغلب رشته ها آزمونی وجود ندارد. آشنایی بسیار عالی با کیفیت منابع مطالعاتی کنکور ، ارائه برنامه درسی خوب ، شناخت کامل نسبت به قوانین و مقررات شرکت در کنکور سراسری ، اطلاعات کافی در زمینه انتخاب رشته کنکور ، نظارت مستمر بر کار شاگردان. ولی برای سال ۹۸ بر اساس مصوبه جلسه پانزدهم شورای سنجش و پذیرش دانشجو ، جذب دانشجو در برخی رشته های مقطع کاردانی پیوسته فنی و حرفه ای مجددا به روال سال 96 برگشته و داوطلبان برخی از رشته محل ها می بایست کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی فنی حرفه ای و کار دانش تهیه نموده و در جلسه برگزاری کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۹۸ شرکت نمایند . ایشون یکی از بزرگ مشاورای کنکور هستند که سابقه کاری خوب و درخشانی دارند البته در کنکورهای دهه 80 چون اکثر شاگرداش مال اون دهس حق مشاوره ایشون طی یک نیم سال 1میلیون تومان است که در طی این یک سال فقط و فقط به شما برنامه داده میشود.برنامه هایی که از سوی ایشون ارائه میشه همگامی با برنامه آزمونی که شرکت میکنید مطابقت دارد و در برخی موارد نیز مجبور خواهید شد عقب گرد داشته باشید و از برنامه جا بمونید.مهم ترین عامل در نظر ایشون کیفیت کار است هر چند که تعداد زیادی مطلب مانده باشد و شما نتونسته باشید و اون ها رو خونده باشید.خیلی از مطالبو حذف میکنه که اشتباه ترین کاره.چرا ممکنه که ساده ترین تست ها از اونا مطرح بشه.

اگر قرار مباحثی رو حذف کنید میتونید مطالب خیلی سنگین که وقت زیادی می گیرند و مطالبی که هر سال در کنکور ازشون سوال نیومده یا تعداد تست کمی طرح شده رو حذف کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند. برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.داوطلبان فقط برای شرکت در رشته های ذکر شده در جدول زیر لازم است در کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 شرکت نمایند که پذیرش در این رشته ها بر اساس نمره آزمون داوطلبان است . دوستان عزیز موضوع مورد بحث ما در این مقاله در مورد لیست رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم.

وابستگی به مشاور کنکور

وقتی در مورد آنچه تجربه می کنید صحبت می کنید، به نظر می رسد درمانگر شما علاقه مند به یادگیری احساسات شما است؟ عزیزان همراه سایت نظام وظیفه می توانید برای کسب اطلاع بیشتر به خصوص لیست رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای می توانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از اطلاعات مشاوران تخصصی بهره مند شوند. در رشته های پرطرفدار فنی حرفه ای داوطلبان باید از طریق آزمون با هم رقابت کنند ولی در بقیه رشته ها کنکور برگزار نمیشود و داوطلبان میتوانند صرفا بر اساس معدل و سوابق تحصیلی وارد دانشگاه شوند و در مقطع کاردانی فنی حرفه ای تحصیل کنند. خبر خوب: از کنکور 1400 به بعد پذیرش در رشته های معماری، گرافیک، صنایع غذایی و تاسیسات مکانیکی هم بدون کنکور شد. جمع بندی: فقط داوطلبینی که قصد قبولی در 5 رشته (حسابداری، کامپیوتر، الکتروتکنیک، تربیت بدنی و مکانیک خودرو) در دانشگاه های دولتی را دارند نیاز به شرکت در کنکور فنی حرفه ای دارند. نکته جالب: دانش آموزانی که در دبیرستان(تجربی، ریاضی، انسانی، معارف) تحصیل کردند هم می توانند در کنکور کاردانی فنی حرفه ای شرکت کنند.

مشاور کنکور جوکار

تا سال 96 برخی از رشته های ارائه شده در دفترچه کاردانی فنی و حرفه ای با آزمون و تعداد قابل توجهی از رشته های ارائه شده بدون آزمون بودند . متقاضیان ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 می بایست با مطالعه دفترچه فنی و حرفه ای 98 علاوه بر رشته های با کنکور از لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای ارائه شده مطلع شوند تا در زمان انتخاب رشته دچار سردرگمی نشوند . هدف ما از نگارش این مقاله بررسی و ارائه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 است .هر ساله بخشی از متقاضیان ورود به دانشگاه ها ، دیپلمه های فنی حرفه ای و کاردانش هستند که می توانند در ثبت نام و انتخاب رشته های مقطع کاردانی پیوسته شرکت نمایند.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید.

مشاور کنکور قم نی نی سایت

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ظاهری مشاور کنکور (url) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما