ناپدری خواننده معروف برای نجات یک محکوم

[ad_1]

با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران و خواننده سرشناس، مردی که در درگیری زنی را کشته و در آستانه انتقام قرار گرفته بود، خود را از چوبه دار رهایی بخشید و او را مورد عفو قرار داد. فدیه

به گزارش همشهری، این قتل در تاریخ 23 اسفند 91 به پلیس آگاهی تهران اعلام شد و ماموران برای بررسی موضوع به منزل مقتول مراجعه کردند. این مرد 41 ساله که به تنهایی زندگی می کرد با ضربات چاقو کشته شد. مادر مقتول اولین فردی بود که با دیدن جسد به پلیس اطلاع داد. این زن در روز حادثه به هیچ یک از تماس های دخترش پاسخ نداد و به همین دلیل وحشت زده به خانه دخترش رفت و در کمال ناباوری با جسد دخترش مواجه شد.

یک مظنون

با وجود اینکه تلفن همراه مقتول به سرقت رفته بود، اما در تحقیقات انجام شده، ماموران متوجه شدند که وی از آخرین لحظات با مرد جوانی در ارتباط بوده است. مردی که به تازگی با مقتول آشنا شده بود و در فکر ازدواج با یکدیگر بودند. مرد دستگیر شد و در ابتدا در تلاش برای اثبات بی گناهی خود، در نهایت به قتل زن جوان اعتراف کرد: «قرار بود با مینا ازدواج کنیم، اما وضعیت مالی من خوب نبود.

وی در ادامه گفت: روز حادثه به دعوت مینا به منزل ایشان رفته بودم که ای کاش نرفته بودم. آن روز دوباره موضوع قرارداد را مطرح کرد و از من خواست 6 میلیون تومان برای اجاره خانه به او وام بدهم. وضعیت مالی من خوب نبود و به او گفتم مدتی ازدواج کند. این باعث عصبانیت من شد و شروع کردم به داد زدن. سعی کردم آرامش کنم اما تلاشم بی فایده بود. ناگهان اعصابم را از دست دادم و چاقویی از نزدیک برداشتم و چند ضربه به او زدم و وقتی پاک شدم غرق در خون روی زمین افتاد.

متهم اظهار داشت: ترسیده بودم و نمی دانستم چه کنم. برای اینکه خودم متوجه نشوم دو گوشی موبایل میناکاری را برداشتم و فرار کردم. ناخودآگاه به زودی فاش خواهم کرد.

حکم انتقام جویی

متهم پس از ساماندهی صحنه جنایت روانه زندان شد و سپس در دادگاه کیفری استان تهران محکوم شد. رای صادره با تایید قضات دیوان عالی کشور و پرونده برای اجرای احکام به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در این مدت عامل جنایت دو بار به دار آویخته شد و هر بار با گریه و التماس به والدین مقتول که مادر مقتول بودند به زندان بازگشت. در حالی که وی برای سومین بار به دار آویخته شده بود، تیم یاران و تیم چتر نجات (دو گروه مستقر در دادسرای صلح و سازش تهران) به دستور محمد شهریری، رئیس دادگاه کیفری استان تهران، اقدام به نجات وی کردند. قاتلان از انتقام. بر. چندین جلسه صلح و آشتی برگزار شد، اما مسئولان زندان گفتند که قاتل پشیمان شده و در چند سال گذشته مرتکب هیچ تخلفی نشده است. در این شرایط ولی دم به شرط گرفتن دیه با عفو موافقت کرد. بنابراین قاتل که در یک قدمی مجازات اعدام قرار داشت دوباره زنده شد و این بار تلاش شد تا با خونریزی پول جمع آوری شود.

خواننده های معروف وارد پرونده می شوند

مبلغ مطالبه سد ولی 150 میلیون تومان بود که در این مدت والدین قاتل دچار سکته مغزی شدند و جان خود را از دست دادند.

قاتل هیچ فامیل نزدیکی نداشت و در چنین شرایطی یاران و تیم صلح چتر نجات با کمک خیران حدود 74 میلیون تومان دیه جمع آوری کردند. یکی از خوانندگان معروف که تا زمانی که از ماجرا مطلع شد 76 میلیون تومان برایش باقی مانده بود تصمیم گرفت از آن برای کمک به قاتل استفاده کند. او علاوه بر پرداخت دیه، این استوری را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت و طولی نکشید که فالوورهایش به او ملحق شدند و به این ترتیب مابقی پول را تامین کردند. با این پول قاتل که 9 سال از عمر خود را در زندان گذرانده بود به زودی با پرداخت دیه به پدر و مادرش از زندان آزاد می شود.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما