نحوه طراحی سوالات کنکور 1401 + سطح سختی سوالات کنکور ۱۴۰۰

اگر داوطلبی بعد از برگزار کنکور سراسری علوم انسانی متوجه شود که یک یا چند سال از منابعی غیر از کتب درسی کنکور انسانی طراحی شده است و یا نسبت به تعدادی از سوالات و گزینه های آن شک داشته باشد و یا نسبت به اشتباه بودن پاسخ سوالات اطمینان حاصل کرده باشد می تواند اعتراض خود را نسبت به طراحی آن سوالات، گزینه ها و پاسخ ها اعلام کند. اگر قصد شرکت در کنکور سال ۹۹ را دارید، احتمالا از داوطلبینی تجربه مشاوره کنکور تجربی ۹۸ داشته و در کنکور موفق شده اند، سوالات زیادی کرده اید. داوطلبان عزیزی که قصد شرکت در کنکور ارشد برق را دارند باید با ضرایب دروس امتحانی کنکور ارشد برق آشنایی داشته باشند. سپس با توجه به میزان اهمیت دروس مختلف، برای مطالعه خود برنامه ریزی کنند. از طرفی به علت وجود شاخههای متفاوت در رشته علوم مهندسی فرصتهای شغلی متفاوتی نیز در دنیا وجود دارد و میزان دریافتی خوبی نیز بهصورت ماهانه دریافت میکنند. متقاضیان برای آمادگی بیش تر و کسب حد نصاب قبولی در اعلام نتایج اولیه کنکور، باید به همه فاکتورهای لازم برای قبولی دقت کنند و علاوه بر منابع اعلام شده توسط سازمان سنجش به منابع کمک درسی که مورد استفاده پذیرفته شدگان برتر کنکور سال های گذشته است نیز مراجعه و مطالعه کنند تا با انواع تست و سوال آشنا شوند.

مشاور کنکور صنعتی

با استفاده از برقراری ارتباط با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل علاوه بر دریافت مشاوره کنکور آنلاین می توانید از برنامه ریزی آنلاین کنکور نیز بهره مند شوید. چالش ها روبه رو مي شوند و از آنها براي پيشرفت خودشان بهره مي برند. سوال هايي که آنها را در مسير مثبت ذهني و روحي قرار مي دهد. زیرا این مباحث با توجه به تأثیر مثبت معدل ، باید اولیت اول شما قرار گیرد. همچنین کمک گرفتن از مشاوران مجرب و متخصص بسیار موثر است زیرا یک مشاور خوب می تواند مسیر مطالعاتی داوطلب را مشخص نماید. یک مشاور حرفه ای با استفاده از منابع آزمون، کتب کمک آموزشی، منابع تست آزمون و روشهای مطالعه و تست زنی بهترین و کاربردی ترین برنامه ریزی درسی را برای دانش آموز خود تدوین می کند. آزمون های آزمایشی با شبیه سازی روز کنکور به شما کمک می کنند تا شرایط آزمون را تجربه کنید و در نتیجه در روز اصلی کنکور بتوانید با تمرکز بیشتر و استرس کمتر، نتایج بهتری را کسب کنید. کنکور ریاضی 1401 یکی از 5 گروه آزمایشی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ می باشد که شامل دو دفترچه عمومی و اختصاصی است.

مشاور کنکور جوکار

با توجه به اینکه بسیاری از متقاضیان کنکور 1401 هم اکنون به دنبال یافتن حذفیات کنکور سراسری ۱۴۰۱ هستند. با زمان قرار زندگی مسالمت آمیز گذاشته ام که نه او مرتبا مرا دنبال کند و نه من از او فرار کنم، سرانجام که به هم خواهیم رسید… برنامه ریزی سبب می شود که همه ی فعالیت های درسی و غیر درسی داوطلب نظم پیدا کند و از سردرگمی و بلاتکلیفی او جلوگیری می کند. مشاور کنکور باید پیوسته روحیه دانش آموز را مورد بررسی قرار دهد و مشاوره های انگیزشی در دانش آموز ایجاد کند. توجه داشته باشید که زمانی که سخن از تسلط شما به دروس مطرح می شود، منظور این است که آیا شما می توانید با توجه به هدفگذاری که کرده اید، به تعداد سوال مورد نیاز در زمان مشخص شده برای هر درس پاسخ دهید یا خیر. دروس عمومی این آزمون ادبیات، عربی، دینی و زبان بوده و دروس تخصصی شامل ریاضیات، فیزیک و شیمی است. روش مطالعه در کنکور هنر 99 کمی متفاوت با سایر گروههای دیگر است.

فرض کنید که منابع برتر کنکور هنر را مطالعه کرده اید، تکنیک های تست زنی را هم به درستی آموخته اید! اصل مهم برای برنامه ریزی کنکور هنر ، مشخص کردن هدف می باشد. داوطلبان باید بعد از آشنایی با منابع کنکور سراسری هنر 99 نسبت به برنامه ریزی صحیح اقدام کنند و با پشتکار در راه رسیدن به هدف خود تلاش کنند . البته پیشنهاد میکنم حتما با یک مشاور و متخصص برنامه ریزی کنکور در ارتباط باشید تا راهنماییتون کنه. داوطلبان با اطلاع از حذفیات بخش های هر یک از کتاب درسی خود می توانند با برنامه ریزی دقیق خود را برای شرکت در کنکور ۱۴۰۱ آماده نمایند. البته داوطلبان برای صرفه جویی در زمان مطالعه و همچنین کاهش حجم مطالعه خود می توانند با اطلاع از لیست حذفیات کنکور انسانی ۱۴۰۱، اقدام به حذف این مباحث نمایند. برای اطلاع از زیرگروه های کنکور انسانی مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد. کارشناسان مشاوره تحصیلی هیوا اقدام به نگارش این مقاله نموده تا امکان اطلاع از لیست حذفیات کنکور 1401 به راحتی برای داوطلبان این ماراتن فراهم گردد.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.