نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

کادر دبیران فوق حرفه ای کنکور 1400 - آزمون های قلم چی و ... ما فکر می کردیم که دیگه بزرگ شدیم و انتظار داشتیم مثل یه آدم بزرگ باهامون رفتار بشه ، از طرفی پدر مادر هامون هنوز نگرانمون بودن و با ما مثل بچه ها رفتار می کردن. پس اگر نوجوانی هستین که با والدینتان مشکل دارید یا پدر و مادر نگرانی هستید که آینده فرزندتان برایتان مهم است تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این صورت تا پایان با ما همراه باشید تا نتایج جالبی از این بحث بگیریم. اگه می خواید بدونید بهترین آزمون آزمایشی که می تونید توش شرکت کنید کدومه و اگه دوست دارید که یک دید خوب از تفاوت این آزمون ها داشته باشید تا با شناخت کافی دست به انتخاب بزنید، بهتره با این مقاله همراه هم باشیم. منابع این بخش کتاب های نظریه های روانشناسی رشد ویلیام کرین و همچنین کتاب های ژنیتک دکتر منصور و دادستان است که لیست این کتاب ها را به همراه سایر کتب منبع دیگر دروس، در جدول پایین صفحه یکجا ملاحظه می کنید. بسیاری از دانش آموزان بیان می کنند که تا قبل از عید با پشتکار بالا برای کنکور مطالعه می کرده اند؛ اما تعطیلات عید به جای سکوی پرش، تبدیل به نقطه تنزل و ضعف آنها و از دست رفتن فرصت بسیار مفید مطالعه برای دانش آموز شده است.

مشاور کنکور در مشهد

تو شرایطی که خیلی از مشاوران کنکور در ابتدا وعدههای عجیب و غریبی به دانش آموزان میدن (مثل وعده رتبه تک رقمی یا دو رقمی شدن یا رسیدن به یه تراز خاص و دقیق در آزمونهای آزمایشی) درحالی که هنوز شرایط و شخصیت دانش آموز رو به خوبی نشناختند. هرچند که همه اینها منوط به همراهی دانش آموز هست و در ابتدا خود دانش آموز باید بخواد بهتر بشه. ایشون با استفاده از علوم روز دنیا مثل متد ACT به دانش آموزان کمک میکنه بتونند نسخه بهتری از خودشون باشند و بیشتر خودشون رو باور داشته باشند. مهندس معین فلاح طی سالهای گذشته مشاور کنکور تعداد زیادی ار رتبههای برتر کنکور ریاضی و کنکور تجربی بوده و به این دانش آموزان کمک کرده تا بتونند در رشتههای مورد علاقهشون در بهترین دانشگاههای کشور قبول بشن. همچنین اگر برای دروس عمومی یا تخصصی کنکور 1400 یا کنکور 1401 به منابع و کلاس آنلاین کنکور نیاز داشتید نیز، دورههای غرب آنلاین با تخفیف ویژه برای شما دانش آموزان عزیز در دسترس است. مشاوره کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، به عهده آقای بیچرانلو (مشاورتخصصی ارشد کامپیوتر و IT) می باشد که با کلیک روی اسم ایشان می توانید به صفحه رزومه مشاور تخصصی این رشته بروید.

مشاور کنکور قلم چی

از این جمله شوماخر متوجه می شید که اگه می خواید موفق بشید زمانی که بقیه دست از تلاش می کشند، شما بیشتر تلاش کنید. شوماخر جواب میده توی مسابقات هروقت که به پیچ یا مانعی نزدیک می شدم که بقیه اونجا رو ترمز می کردند، من گاز می دادم. ضمناً به متقاضیانی که درخصوص شرایط انصراف و تحصیل مجدد رایگان در کنکور 1401 سوالی دارند توصیه می کنیم مقالات تحصیل مجدد ، شرایط انصراف از دانشگاه و تحصیل مجدد رایگان مطالعه نمایند . با این حال شیوه کاری مهندس فلاح برخلاف بسیاری از مشاوران کنکور اینه که به جای وعدههای نادرست و غیرمنطقی که معلوم نیست محقق بشن یا نه، با استفاده از تجربه، تخصص و دانش خودش به دانش آموزان و داوطلبان کنکور کمک میکنه نسبت به شرایط اولیهشون (یعنی قبل از شروع مشاوره کنکور) بهتر بشن و پیشرفت کنند. ذکر شده است. متقاضیان شرکت در کنکور سراسری باید توجه داشته باشند که برای شرکت در رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری روزانه، شبانه، پیام نور، غیر انتفاعی، مجازی، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد باید مشمول شرایط این دفترچه باشند. آزمون های آزمایشی را جدی بگیرید و تحلیل آنها را جدی تر. اگه فقط اصول درس خوندن براتون مهمه علوه بر این 3 کتاب کنکورت رو قورت بده خیلی سبز هم میتونه کمکتون کنه ولی اگه تحلیل درس ب در س و مبحث ب مبحث براتون مهمه صفرکلوین تخته سیاه انتخاب خوبیه!

اگه به اول مسیر برگردم، قطعا دوباره با آقای فلاح جلسات مشاوره کنکور رو ادامه میدم؛ چون بدون حضور ایشون این مسیر رو طی کردن تقریبا غیرممکن بود. من دوازدهم ریاضی هستم، احساس میکنم امسال اگه توجه ام رو بذارم روی هر سه سال، نمیتونم کامل و عمیق به تست ها مسلط بشم و نتیجه دلخواه رو بگیرم، ایا این تصمیم درستی هست که این زمان مونده رو بذارم روی تستی جمع کردن دوازدهم و حسابان از پایه، تا بعد از کنکور، با ادامه دادن دوره دوازدهم، پایه و عمومی هاش رو از درصد فعلی 70 درصد، افزایش بدم؟ با هر شکست، توی مسیر موفقیت نباید امیدم رو از دست بدم و فقط ازشون درس بگیرم. شما چی والدین عزیز، شما جز اون دسته والدینی هستید که فقط نمره ریاضی و فیزیک براشون مهمه یا به ورزش کردن فرزندتون هم اهمیت می دید؟ در درس ریاضی هم مثل فیزیک و برخلاف مباحث حفظی زیست و دروس عمومی میتونید بلافاصله بعد از آموزش مبحث و تمرین تشریحی، تست بزنید. البته اهمیت تست زنی در دروس اختصاصی بیشتر از دروس عمومی است. قبل از صحبت درباره مزایای اردوی مطالعاتی نوروزی و اهمیت پانسیون مطالعاتی نوروزی اجازه بدید یه داستان کوتاه براتون تعریف کنم.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده