نقد فیلم زمان مرگ وجود ندارد – قابل تحسین و رضایت بخش

[ad_1]

فیلم No Time to Die در ابتدا قرار بود در آوریل 2020 منتشر شود ، اما به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا تقریباً یک سال و نیم به تعویق افتاد. پیش از این ، مشکلات هنگام تولید فیلم ، مانند جدایی دنی بویل در سال 2018 ، که می خواست به عنوان نویسنده و دستیار کارگردان کار کند ، چندین تاخیر را به همراه داشت. علاوه بر این ، چندین حادثه در حین فیلمبرداری و تصویربرداری رخ داد که منجر به زخمی شدن دانیل کریگ و کند شدن روند فیلمبرداری شد.


با بهترین فیلم های اکشن ویزیاتو آشنا شوید:


اگرچه روند اکران کمی دشوار بود ، این فیلم به کارگردانی کری فوکوناگا بر اساس فیلمنامه خود با کمک فیبی والر بریج و اسکات ساخته شد. برنز بی عیب و نقص به نظر می رسد. پنجمین و آخرین حضور دانیل کریگ در نقش جیمز باند آمیخته با شاهکارها و موضوعات احساسی است ، اگرچه پایان آن کمی نامشخص به نظر می رسد. وقایع فیلم پنج سال پس از داستان اسپکتر اتفاق می افتد ، جایی که جیمز باند (کریگ) در اوایل فیلم بازنشسته شد و در جامائیکا زندگی می کند.

زندگی قدیمی و هیجان انگیز او را وادار کرد تا به شغل خود به عنوان مأمور سیا بازگردد ، بنابراین مجدداً در جستجوی دانشمند روسی که به والدو اوبروچف (دیوید) دنیسک مراجعه کرده بود ، نزد فلیکس لیتر (با بازی جفری رایت) دوباره استخدام شد. بدون شک ، این رویدادها چندان ساده به نظر نمی رسند ، زیرا جیمز باند به قلب خطر و قتل باز می گردد ، او باید با تغییراتی که در غیاب او رخ داده است روبرو شود – با حضور یک مامور جدید به نام نومی (لشانا لینچ) او باید پا روی پا بگذارد و سازگار شود.

در این فیلم جیمز باند ام (رالف فاینس) ، ایو مانیپنی (نائومی هریس) ، کیو (بن ویشاو) و پالوما (آنا د آرماس) به همراه دشمن قدیمی اش بلوفلد (کریستوف والتز) بازی می کنند. و یک شخصیت. مرکز جدیدی به نام صفین (رامی ملک) [یک دشمن ماهر و باهوش با برنامه‌های مرگبار و انتقام‌جو] صورت.

فیلم زمان مرگ نیست

به عنوان آخرین نقش دانیل کریگ در جیمز باند ، این دقیقاً همان چیزی است که از شما انتظار می رود. بستن پرونده داستانهای قدیمی و باقی مانده از فیلمهای قبلی به منظور ادای احترام به کسانی که چنین تأثیر زیادی در زندگی جیمز باند گذاشتند. کریگ احساسات زیادی را وارد شخصیت کرد و نمایشی خلق کرد که بیانگر خیانت ، ناراحتی و خستگی مردی است که همه این احساسات را تجربه کرده است.

با این حال ، او هنوز جذابیت استثنایی خود را حفظ کرده است و بدون لحظه ای منحرف شدن از نقش ، با عشق تمام نقش را با حرکات معروف خود بازی می کند. شخصیت جالبی از گروه No Time to Die را نشان می دهد ، که هنوز می ترسد در هنگام تلاش برای زندگی عادی اتفاق بدی بیفتد.

برای دیگر بازیگران ، از آنا د آرماس تا لشانا لینچ ، او همچنین نقش های درخشانی را در کنار دنیل کریگ به دست آورد و در نقش ها به خوبی عمل کرد. آنا د آرماس به عنوان مامور جدید سیا ، از همکاری با این تیم بسیار خوشحال است و عملکرد خوب و رضایت بخشی دارد. همراه او لاشا لینچ در نقش نومی است که سعی می کند بعد از بازگشت جیمز باند آرامش خود را حفظ کند و به گروه کمک می کند تا اطلاعات جدیدی را بدست آورند.

فیلم زمان مرگ نیست

فوکونگا که همیشه چشمانی تیزبین دارد و به جزئیات توجه زیادی دارد ، بار دیگر سعی کرده است لحظه به لحظه مخاطب را درگیر داستان کند. ضربه یک رویداد پیچیده با بار احساسی یک موقعیت یا اقدام لازم ، ترکیبی فوق العاده در داستان ایجاد می کند. هماهنگی عالی پاتریک وو در بدلکاری هیجان انگیز است. عملکرد تیم بدلکاری (به رهبری لی موریسون و پیتر ریچی) ، به ویژه در صحنه هایی که در ایتالیا و کوبا اتفاق می افتد ، دیدنی است.

No Time to Die برای حفظ میراث مجموعه فیلم های جیمز باند بسیار مراقبت کرده است: چه چیزی باقی مانده و چه باقی مانده است. سوالات اعتماد هنوز برای این تیم حل نشده است ، اما وفاداری و احترام کسانی را که در ماموریت های مختلف کار کرده اند حفظ کرده است. این فیلم برخی از خطرات ناشی از آژانس های اطلاعاتی در پوشش حفاظت از جمعیت مسلح را بررسی می کند.

آتش این حوادث سریع است و بسیار سریع در حال گسترش است و روز به روز بدتر می شود ، مهم نیست چه کسی کنترل آن را در دست دارد. با این حال ، این به اندازه کافی پیشرفت نمی کند ، زیرا یکی از شخصیت های داستان قصد دارد ادامه دهد ، اما در نهایت به دلیل دخالت جیمز باند متوقف می شود.

صفین به اندازه کافی روی برنامه های خود تمرکز نمی کند و بنابراین با وضعیت آشفته ای روبرو می شود. صحنه هایی وجود دارد که در آن تنش افزایش نمی یابد و اکشن کاهش می یابد ، اگرچه آخرین لحظات فیلم رضایت بخش است ، با پایان داستان گروه. برنامه های جهانی صفین بهترین هستند و او آنطور که باید احساس خطر نمی کند.

اما ویولن داستانی (و اجرای رامی ملک) زمانی کار خود را بهتر انجام می دهد که تهدیدی شخصی برای جیمز باند و مادلین سوان (لی سیدو) باشد تا تهدیدی جهانی. وقتی اهداف او بسیار وسیع و جدی باشند ، فیلم از تمرکز روی شخصیت اصلی او خودداری می کند. دقیقاً اینجاست که استرس عدم توجه به شخصیت صفین باعث ایجاد تنش می شود.

فیلم زمان مرگ نیست

اوج فیلم با تمرکز بیشتر بر داستان شخصی جیمز باند و میراثی که از خود به جا گذاشت شروع می شود. این فیلم در واقع مانند یک نامه عاشقانه به دانیل کریگ برای نقش مکرر جیمز باند است و پس از این پایان باشکوه ، شخصیت های جدیدی به فیلم بعدی اضافه شده اند.

این اکشن هیجان انگیز ، خرده داستان شخصی و به طور کلی همه اتفاقات فیلم مخاطب را مجذوب خود می کند و پایان آن به حدی است که تا مدت ها در مورد آن بحث خواهد شد. تا کنون ، هیچ خبر خاصی در مورد جیمز باند آینده وجود ندارد و باید منتظر ماند و دید که چه کسی به عنوان نماینده جدید 007 انتخاب می شود.

No Time to Die در 30 سپتامبر (8 اکتبر 1400) در سینماهای انگلستان و در 8 اکتبر (16 اکتبر) در ایالات متحده اکران می شود.


مجموعه مجموعه های فراموش شده در ویجایاتو را بخوانید:

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما