نماینده ایرانشهر: مردم باید پارتی داشته باشند تا نان بخرند!

[ad_1]

عبدالناصر نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس با اشاره به قیمت نان در این منطقه، گفت: موضوع دیگری است که در ایرانشهر مردم بایستی پارتی داشته باشد تا بتواند نان نانوایی را بسازد. قیمت یک قرص نان بیش از هزار دلار است و قیمت یک لقمه نان با قیمت یک لقمه نان متفاوت است.

به گزارش شفقنا، نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت های حمل و نقل به دلیل افزایش هزینه از آوردن آرد به ایرانشهر امتناع می کنند، اضافه می کند: عدم مدیریت در مجموعه های محلی و منطقه ای هم برای مردم بیشتر شده است. قامت ۱۰ هزار تومان نان تهیه کنند.

عبدالناصر درخشان در خصوص وضعیت مناطق محروم در سیستان و بولوستان،،فت: اصیل جهادی اصیل جهادی جهادی جهادی جهاد جهاد جهاد جهاد جهاد جهاد جهاد من از دولت و متولیان می‌خواهیم که برای این جاده فااری کنند. اما ما همه جنگجویان روسی هستیم و همه ما تماشاچی هستیم.

او در ادامه افزود: از سوی دیگر در دلگان، که قطب تولید کشاورزی منطقه است، تمام زمینه ها و محصولات کشاورزی به دلیل سیل از بین می رود و بایستی انگیزه های کشاورزان را بدهند که به کشت و فعالیت های کشاورزی بپردازند، اما عدم توجه دولت به این موضوع، بی انگیزه را در کشاورزان ایجاد می کند پیامدهای جبران ناپذیری به همراه دارد و برای جبران خسارت سیل، 1000 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و فعلا در شعار است و باید اجرا شود.

نماینده مردم شهر ایران و سرباز در مجلس با اشاره به قیمت نان در این منطقه، گفت: موضوع دیگر این است که در ایرانشهر مردم بایستی پارتی داشته باشند تا نان از نانوایی ها بخرند. قیمت یک قرص نان بیش از هزار دلار است و قیمت یک لقمه نان با قیمت یک لقمه نان متفاوت است.

درخشانان کرد: شرکت های حمل و نقل به دلیل افزایش هزینه های حمل و نقل، از آوردن آرد به حوزه انتخابیه امتناع می کنند و عدم مدیریت در مجموعه های محلی و منطقه ای هم بیشتر می شود. انتظار که دولت توجه جدی تری در این زمینه داشته باشد چراکه نان کمترین نیاز و تغذیه هر فرد است و این عادلانه نیست که مردم از حداقل خوراکی ها هم محروم باشند.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما